Pikkusen jännittää huominen

Mä alotan huomenna työt ja meillä tuo pikku-ukko joutuu nyt lähtemään aamuisin yksin kouluun.tosin taksi hakee pihasta mutta ei ole vielä joutunnut kertaakaan lähtemään yksin kouluun.Mä olen yleensä jopa saattanut.
Pikku-ukko on nyt toka luokkalainen ja ikää kohta 9v.Ollaan puhuttu että soitan aamulla kun pitää lähteä pihalle odottamaan taksia.Silti äitiä pikkusen jännittää.
 
Joo,tota ulko-oven lukkoon laittamista pitää muistuttaa sille aamulla vielä puhelimessa samoin koulurepun mukaan ottamista =).Tuskin hellaa käyttää niin siitä ei ole vaaraa.Kaakaota jos juo niin juo vaan maitokaakaota.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Mä soitan vieläkin kolmisen kertaa joka aamu lapsille vaikka ovat jo nelosella...nyt vasta alan VÄHÄN relaamaan noiden aamujen kanssa :ashamed:
Kyllä mäkin varmaan soitan ensin heti kun olen töihin päässyt että on varmasti pysynnyt hereillä,kun pitää ruveta pukemaan päälle ja kun pitää lähteä =).

Onneksi sain paikan iltapäiväkerhosta niin ei tarvi huolehtia enää sitä että miten pärjää iltapäivällä kotona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Mä soitan vieläkin kolmisen kertaa joka aamu lapsille vaikka ovat jo nelosella...nyt vasta alan VÄHÄN relaamaan noiden aamujen kanssa :ashamed:
Kyllä mäkin varmaan soitan ensin heti kun olen töihin päässyt että on varmasti pysynnyt hereillä,kun pitää ruveta pukemaan päälle ja kun pitää lähteä =).
.
Mä soitan aina herätys soiton, toisen kerran kun on aika lähteä kouluun ja muistutan kaikesta mitä pitää olla mukana ja lopuksi tsekkaan että ovat turvallisesti koulussa. Alkavat olla kypsiä tuohon vikaan puheluun joten pyhästi lupaan lopettaa sen :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Mä soitan vieläkin kolmisen kertaa joka aamu lapsille vaikka ovat jo nelosella...nyt vasta alan VÄHÄN relaamaan noiden aamujen kanssa :ashamed:
Kyllä mäkin varmaan soitan ensin heti kun olen töihin päässyt että on varmasti pysynnyt hereillä,kun pitää ruveta pukemaan päälle ja kun pitää lähteä =).
.
Mä soitan aina herätys soiton, toisen kerran kun on aika lähteä kouluun ja muistutan kaikesta mitä pitää olla mukana ja lopuksi tsekkaan että ovat turvallisesti koulussa. Alkavat olla kypsiä tuohon vikaan puheluun joten pyhästi lupaan lopettaa sen :saint:
Meillä onneksi koulutaksi hakee pojan pihasta joten kyllä viimeistään taksikuski mulle soittaa jos ei poikaa pihalla näy =)
 

Yhteistyössä