pikkunen kävi kuoleman porteilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahdon olla harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Voi että, onneksi oli enkelit mukana.
Mut tästä voisi kaikki ottaa opiksi sen asian, että ei koskaan annettais lapsille ennen nukkumaanmenoa lääkettä taikka semmoista ruokaa jota ei ole ennen saanut, koska voi saada noita reagtioita.

Mutta ap. sinua en syyllistä, itsekin olen saattanut antaa uutta lääkettä yötä vasten! Mutta enää en anna!

Opetuksena taisi minulle olla etten enää ikinä todella anna uutta lääkettä yötä vasten.Onneksi kuitenkin poikamme selvisi ja saavat siskot vielä hänet kotiin.

just ton takia mua jänskättää aika paljon pojan tuleva operaatio kirralla, kun nukuttaavat; vaikka kyse onkin vaan korvien putkituksesta niin silti mua hirvittää.
Ei oo meilläkää tähän mennessä allergioita kyllä ilmenny antibiooteista ainakaan, mut mistäs sitä sitten tietäs näistä muista lääkkeistä :|

niin ja vinkki: kannattaa olla kyypakkaus kotona, se on kortisonia ja sillä voi aloittaa hoidon jos on vielä taju ja pystyy nielaisemaan lääkkeen vaikka jauhettuna ennen ambulanssin tuloa. lapsille annos on 1tbl ja aikuisille 3tbl

kamalaa kostu täälläkin silmät. onneks kävit huoneessa. meillä äidellä on omituinen tälläinen vaisto että on pakko katsoo tai tehdä jotain lapsen takia. esim; mulla tänään oltiin mun äidin luona ja kun tultiin sinne laitoin parvekkeen oven kiinni ja lukkoon mut kas kummaa meidän poika osaskin avata sen, kun istuin kavilla ja yhtä äkkiä vaan tokaisin äidilleni että nyt se jätkä on parvekkeella ja niinhän se oli. ei siin muuten mitään mut sielä on parveke tuolit ja jätkä kiipeilee niiden päällä.. onneks meni ajoissa partsille. mut joo kiitos varoituksesta en ole ees ajatellut tollasta että voi käydä.. voimia sulle ja juttele ihmeessä jos on sellanen tunne älä jätä sisään tollasii tunteita..

Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:
just ton takia mua jänskättää aika paljon pojan tuleva operaatio kirralla, kun nukuttaavat; vaikka kyse onkin vaan korvien putkituksesta niin silti mua hirvittää.
Ei oo meilläkää tähän mennessä allergioita kyllä ilmenny antibiooteista ainakaan, mut mistäs sitä sitten tietäs näistä muista lääkkeistä :|

mutta turvassa se lapsi siellä sairaalassa on, varsinkin leikkaussalissa ja heräämössä, ne osaa parhaiten elvyttää =) aina huoli kumminkin on :hug:

Onneksi kävit tarkistamassa lapsesi voinnin vielä.

Mulla on tapana käydä aina vielä tarkistamassa kaikki lapset,ennen nukkumaan menoa ja jos kipeänä ovat niin useita kertoja myös yöllä.Se on tapa,en muuten saa rauhaa.Mutta monet pitää sitä hulluna.

Onneksi kaikki nyt hyvin=)Jaksamisia sinne

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:

mutta turvassa se lapsi siellä sairaalassa on, varsinkin leikkaussalissa ja heräämössä, ne osaa parhaiten elvyttää =) aina huoli kumminkin on :hug:
niinpä. Uskon kuitenkin että kaikki menee ok, aika rutiinijuttujahan ne tuolleen muuten on lääkäreille :)

hyvin menee tuol nukutuksessa toi putkitus siellä on tarkkailemassa monia ihmisiä. Mun pojallekkin oli laitettu sydäntä valvovat laitteet vaikka on ihan pienestä sydänviasta kyse joka ei vaadi lääkitystä tai muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hyvin menee tuol nukutuksessa toi putkitus siellä on tarkkailemassa monia ihmisiä. Mun pojallekkin oli laitettu sydäntä valvovat laitteet vaikka on ihan pienestä sydänviasta kyse joka ei vaadi lääkitystä tai muuta.

Älä sitä nukutusta huoli. Meiän pikkunen on nukutettu jo kolme kertaa. Ekalla kerralla olin ihan kauhuissani, seuraavilla se tuntui menevän jo rutiinilla.

Soittivat sieltä sairaalasta,pojalle oli annettu toista antibiottia josta ei oireita ole ainakaan vielä tullut.Onneksi siellä kuitenkin on ammattilaiset paikalla jos jotain ilmeneekin.Mies jäi sairaalaan pojan kanssa,minut passittivat kotiin lepäämään jo päivällä.Onneksi miehen äiti on meillä katsomassa tyttöjä.Sain unilääkkeitä jos vaikka saisin niiden avulla unta.

Isompi tytöistä oli kysynyt mummalta tuliko veljestä nyt enkeli.

:hug: :hug: :hug: :hug: Luojan kiitos teiän poikanne selvisi!! Meillä nuorin samanikäinen ja lääkkeitä syonyt todella paljon ja aina kun uutta ollaan saatu niin todella huolissani olen ollut.

Enkeli oli teillä matkassa :saint:

palasin kertomaan teille että poika on kotona ja voi hyvin.Äitiä oli kova ikävä ja ollaan sylitelty koko päivä.Poika sanoi kun kotioven aukaisi että paha pipi meni pois.

Kiitos kaikille ja olkaa viisaampia kuin minä älkääkä antako uutta lääkettä yötä vasten!Meillä oli enkeleitä matkassa.

Yhteistyössä