Pikkuletit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs

Vieras
Onko kenelläkään kokemusta pikkuleteistä?Paljonkohan maksaisi esim alaselkään otetut, omat hiukset on olkapäille asti..Onko kukaan ottanut Tampereen kampaamossa, paljon hinta kaikkinensa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Mulla kokemusta, mutta ei hinnasta, kun kaveri teki ja kuidutkin sain ilmaiseksi.
Mutta suosittelen. Helpot ja hienot hiukset pitkäksi aikaa.

Sama täällä.Hinnoista ei tietoakaan.
Ristiselkään asti oli letit, ja mulla kesti ne tosi hyvänä varmaan noin 1½-2kk, sitten kun oma hius kasvoi niin se tieten alkoi näkymään.
Huivia ym pitämällä meni ihan hyvin vielä varmaan kuukausi eteenpäin.

Mulla kasvaa hiukset tosi nopeesti, että jos hitaammin kasvaa niin varmaan kestää pidempään.
 
Mulla on ollut useamman kerran, mutta aina kavereiden laittamana.. Jos hinnasta sovitaan niin voin letittää.. :) kuidut oon ostanut aina itämaisesta kaupasta, ei maksa kun jonku 10 puntti ja hiuksista riippuen 3-6 punttia päähän.. :=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Onko ne ihan out?

Enpä pahemmin välitä onko in vai out :D

Mustu ap mustu niin voin laitaa yv:n.. voin avittaa lettien kanssa niin ei tarvi montaa sataa euroo viedä kampaamoon.. Tampereella peruspidennys täys pitkänä maksaa parhaimmillaan 650? :S letitys vie kauemmin yms.. joten hintaa kertyy...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Mulla kokemusta, mutta ei hinnasta, kun kaveri teki ja kuidutkin sain ilmaiseksi.
Mutta suosittelen. Helpot ja hienot hiukset pitkäksi aikaa.

Sama täällä.Hinnoista ei tietoakaan.
Ristiselkään asti oli letit, ja mulla kesti ne tosi hyvänä varmaan noin 1½-2kk, sitten kun oma hius kasvoi niin se tieten alkoi näkymään.
Huivia ym pitämällä meni ihan hyvin vielä varmaan kuukausi eteenpäin.

Mulla kasvaa hiukset tosi nopeesti, että jos hitaammin kasvaa niin varmaan kestää pidempään.

Peesi. :)
 
kaverilla oli muutama vuosi sitten reilut pari kk ja oli ihan kivat ja "helpot", mut omat hiukset meni siellä kuitujen sisällä tosi huonoon kuntoon ja sit niistä piti leikata reilusti pois kun letit purettiin. ja olen samaa mieltä jonkun aiemman kautta, ovat painavat (niskat joutuu koville) ja jo ihan out muutenkin. :(
 
Letit on hienot,en voinu pitää kuin 1,5 kk,alkoi omat hiukset "hapsottaa"leteistä läpi.Ihanat oli,takapuoleen asti pitkät ja kaksi väriset.Ainut että kun ne ottaa pois niin oma tukka oli ihan ohut...mulla kesti muutama kuukausi ennen kuin oma tukka tuli"normaaliksi".
En varmaankaan tule laittamaan lettejä uudestaan...
 

Yhteistyössä