E
eräs
Vieras
Onko kenelläkään kokemusta pikkuleteistä?Paljonkohan maksaisi esim alaselkään otetut, omat hiukset on olkapäille asti..Onko kukaan ottanut Tampereen kampaamossa, paljon hinta kaikkinensa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hh:Mulla kokemusta, mutta ei hinnasta, kun kaveri teki ja kuidutkin sain ilmaiseksi.
Mutta suosittelen. Helpot ja hienot hiukset pitkäksi aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja hh:Mulla kokemusta, mutta ei hinnasta, kun kaveri teki ja kuidutkin sain ilmaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Onko ne ihan out?
Alkuperäinen kirjoittaja dols:Voi luoja miten junttia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja *:Onko ne ihan out?
Enpä pahemmin välitä onko in vai out![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja hh:Mulla kokemusta, mutta ei hinnasta, kun kaveri teki ja kuidutkin sain ilmaiseksi.
Sama täällä.Hinnoista ei tietoakaan.
Ristiselkään asti oli letit, ja mulla kesti ne tosi hyvänä varmaan noin 1½-2kk, sitten kun oma hius kasvoi niin se tieten alkoi näkymään.
Huivia ym pitämällä meni ihan hyvin vielä varmaan kuukausi eteenpäin.
Mulla kasvaa hiukset tosi nopeesti, että jos hitaammin kasvaa niin varmaan kestää pidempään.
Mulla on ollut useamman kerran, mutta aina kavereiden laittamana.. Jos hinnasta sovitaan niin voin letittää..kuidut oon ostanut aina itämaisesta kaupasta, ei maksa kun jonku 10 puntti ja hiuksista riippuen 3-6 punttia päähän.. :=)