**PikkuKakkosta toivovat VOL20**

Huomenet.. kp 29/26-33 ja menkkamaisia tuntemuksia ollut eilisestä lähtien..
Pakko sanoa, te ootte kyl rohkeita ketkä ootte valmiita toiseen pienellä ikäerolla!
Itselläni ei olis tullu mieleenkään esim. pojan ekana vuotena jättää ehkäisyä pois. Meillä ei ole tukiverkkoja ja poika on vaativa tapaus monella tavalla, en olis pärjännyt kahden tosi pienen kanssa, voin sanoa suoraan..
Nyt ikäeroa tulis ainakin se 2v.4kk, jos tärppäis, mut en usko että tärppää..
Päivänjatkoja kaikille!
 
Huomenta ja hyvää tätä päivää kaikille.

Sylkiov taas positiivinen :| Taitaa antaa ihan mitä sattuu tuloksia, sillä sillon muutama päivä sitten se oli niin positiivinen, että; isot ja selkeet kuviot. Lämmöt oli 0,2 astetta muutamaa edellispäivää korkeammalla ja rintoja kihelmöi. Outoa, todella outoa.
No mutta tänään olis viimonen työilta tiedossa ennen taukoa, joten 4h pitäis vielä jaksaa rutistaa ja siirtyä sitten vissiin tän kodin kimppuun. Turhautumisen purkaminen on tärkeetä ja nyt kun työt jää taas hetkeks tauolle, täytyy purkaa kotihommiin...
 
Voivoi, minua vaivaa kans ihan mieletön vauvakuume. Välttämättä haluttas tolle pikkumiehelle kaveria, suht pienellä ikäerolla. Ikää pikkusella jo kuitenkin se 2v 4kk.

Opiskelut pitäs kuitenkin saattaa eka loppuun, mutta kun ei malttais.
Mites te muut, ootteko kotiäitejä vai kuinka? :)
 
immE Mä olen perjaatteessa kotiäiti. Aloin vaan tekemään sijaisuuksia entisessä työpaikassani, kun tarjoutui mahdollisuus. Mutta poika on siis kotihoidossa ja minä suurimman osan päivistä hänen kanssaan :)

Mutta nyt mun on kyllä pyörrettävä sanojani. Tein toisen sylkiov testin ja nyt se vasta positiiviselta näyttikin! Kuviot oli niin niin tosi isoja :eek:
 
immE Itse olen tietysti vielä mammalomalla kun meillä tosiaan on vasta puoli vuotias poika. Mutta mutta.. mitä noihin opiskeluihin tulee niin itse olin juuri aloittanut uudessa hyvässä oppisopimus paikassa ennen kuin aloin odottaa esikoistamme. Olin vielä koeajalla kun tein positiivisen raskaustestin ja kerrottuani työpaikallani sainkin lähteä. Koeajalla kun ei siis tarvitse mitään erillistä syytä irtisanoa. No jokatapauksessa olen valintaani enemmänkin kuin tyytyväinen ja faktahan on se että opiskella kerkiää aina ja lapset on mukava saada niin että heistä on toisilleen seuraa. Tämä siis täysin minun mielipide mutta minulta saat täydet kannustukset uuden pienokaisen hankintaan :flower:

ja sitten tuosta ikäerosta että kieltämättä aluksi arvelutti pitäisikö odottaa jokusen vuoden vielä kun ei minullakaan ole mitään varsinaista tukiverkostoa ympärillä. Toisaalta esikoispoikamme on maailman helpoin tapaus (siis ainakin tähän asti..) Joten päivisin on välillä liikaakin luppoaikaa. Kyllähän siihen arkeen sitten varmasti tarvitsee myös latautumis päiviä mutta onneksi mieheni on myös täysillä mukana ja antaa minulle myös lepopäiviä. Toivotaan ettei täällä kirjottele vuodenpäästä "lopen väsynyt äiti" :LOL: :LOL:

Niin nätti päivä että täytynee tästä lähteä pojan kanssa kauppaan ennen kun mies palaa töistä kotiin..
 
Vieläkään en positiivista ovistestiä ole saanut ... ehkä en ovuloi tai se on mennyt ohi!? kummallisia nippailua on alavatsassa ja rinnat aristaa.. voi johtua kyllä monesta tekijästä! Mutta kuitenki yritetty on! :p
 
Jeccika Eihän ne aina kaikille positiivista tulosta anna, vaikka ovulaatio oliskin ollut...

Mutta kuulkaa tyttöset. Mä olen ihan sata varma, että mulla oli ovis tänään. Tuli sellanen "kipukohtaus" kamala paine mahassa, selässä ja kyljissä, vessatti muttei vessattanut, ja se meni hetken päästä ohi.
Nyt siis alkaa taas kahden viikon piinailut
 
Huomenta
Kun kuu vaihtuu poistan pitkäkiertolaiset, jotka eivät itsestään ole hetkeen ilmoitelleet, listalta Takaisin pääsee, kun vaan ilmottaa kirtopäivät :)

Eilen oli ovulaatio, olen siitä sata varma ja tänään ei sylkiov testikään antanut mitään tulosta. Ainoa hassu tässä on, että tämä on se kierto, jossa en etsi oireita, en edes odottanut ovulaatiota ja mulla on oireita! Kamala väsy, nälkä ja pahoinvointi, sekä päänsärky :LOL:
 
Oon ollu hetken poissa kuvioista muuton vuoksi kun ei ollu tota nettiä. Nyt kp 29.

Tänään tein sofin kasetilla positiivisen tuloksen. Ei olu ihan yhtä vahva kuin kontrolli, mut ihan selvästi näkyvissä ja sain kännykkään kuvankin. Kuitenkin kymmenen minuutin sisään katos koko viiva. Mitä mieltä ootte, voiko silti olla positiivinen? Alavatsa vihlonu oikeen tuntuvasti nyt pari päivää ja olin jo eilen ihan varma et täti tulee, mut ei sit tullukaan. Mies tuo tullessaan apteekista clearbluen. Ehkä sillä sitten aamulla selvii.
 
hei vaan !
täällä kovasti ootellaan että josko jo viikonloppuna alkais menkat tai sitten vasta kuun puolessa välin..sit pääsis itekkin viimein alottamaan jännäilyt pikkukakkosesta =) toivottavasti tuo kierto nyt alkais pikkuhiljaa tasottumaan eikä tulis enää 46 päivän kiertoja...vaikka tarkotus onkii aluks mennä ihan 'tulee jos on tullakseen' tyylillä, nii kyllä sitä silti ois kiva tietää suurinpiirtein ees että minnekkä se mahdollinen ovulointi sattus :LOL:

varovaiset onnittelut Corelinelle :flower:
 
terppa taas!!

raskaustestejä takana useampi viime viikolta. Nyt sitten huomenna aamusta pissanäyte labraan. Saa nähä onko vai eikö. Menkat ois pitäny alkaa 21 pv. Eikä oo vieläskää alkanu, tosin mulla epäsäännöllinen kierto,mutta ois pitäny alkaa!

ja oudointa tässä se,että lauantaina aamulla kun heräsin alkoi ihmeellinen jomotus oikeassa nivusessa eli niveltaipeen liekellä häpyluun vieressä,sitä pientä jomottelua jatku KOKO Päivän. Ihan ihme hommia. Siittä seukki aamuna eli sunnuntaina tuntu tosi outo pistos mahassa! niinku ristiin rastiin ois "viilletty" alavatsaa ja alapäätä. JA SE SATTU! ei pystyny liikkumaankaan. Tiiä sitte että mikä lie ollu. mutta se pisti hälytyskellot huutamaan ko ei oo tommosta IKINÄ kuuna päivänä ollu. Varsinkaa tuota ihme jomotusta. jomotus tuntu semmoselta niinku joku ois neulalla pistelly ihan koko ajan tasavälein din din din din :D aamusta iltaan saakka. :LOL: olipa hyvin kuvailtu. :$ ja outoja mahakipuilujakin ollu nyt muutamina päivinä. PItäny rätti haarovälissä taas koulussa kulkea ku koko ajan tuntuu niinku hulahtais täti punainen. Ruokalassa taas tuntu kunnon "humahdus" niinku aina menkkojen aikaan ku lörähtää semmonen köntti, (sori ällötys) niin kiisin vessaan kuin pikajuna. Eikä mitään. .. argh!! ärsyttävää. saan tietää sitte aamusella vissiinki että onko nega vai mikä se pissatesti. terkkari kyllä vannotti että se on muka 100% varma. Tiiä sitten. |O
 
löysin muuten mielenkiintosen tekstinpätkän:

Ovulaatiohetki on joskus pyritty löytämään peruslämpöä mittaamalla. Siitä ei kuitenkaan ole hyötyä, sillä lämpö nousee vasta liian myöhään ovulaation jälkeen ja hedelmällinen aika on jo ohi. Ovulaatiotesti on ainoa vaihtoehto ovulaatiohetken hakemiseen. Digitaalista testiä on helpoin tulkita.

http://www.felicitas.fi/sites/database/suomi/Kuukauden%20kysymykset/0912_Mistkuukautiskiertolasketaanalkavaksi.aspx eksyin tommoselle sivulle tieto oli tuolla :D ja meikä turhaan mittaillu joskus niitä lämpöjä ihan mielissään :ashamed: :whistle:
 
Heippis.
Mahtuuko vielä yksi mukaan? :D

Meillä Syyskuussa -09 syntynyt tyttönen, eli esikoinen on nyt 6kk ja risat,
toiveissa olisi pikkukakkonen pienellä ikäerolla. :heart:
Olin näkevinäni jonkun muunkin, jolla saman ikäinen pikkuinen, dindeikö oli nimi?

Emme ole sanan varsinaisessa merkityksessä aloittaneet Yritystä,
mutta tässä kierrossa olisi tarkoitus jättää ehkäsy pois.
Ovistestejäkin olis kaapissa, mutta ne saa varmaan olla sielä ainakin tämän kuun vielä :snotty:
 
Tervetuloa dada

Mä ton lämpöjutun tiesinkin, mutta siitä on hyvä päätellä onko ovista tapahtunut :) PAitsi nyt se sekottaa mun päätä :D Nimittäin tänä aamuna lämpö oli vain 36,62 eli ei mitenkään korkeemmalla kun normisti ja olen ihan sata varma, että toissa päivänä oli ovis, tai olin tähän saakka... :ashamed:
Mutta tää vösymys on jotain ihan sanoin kuvailematonta. Oon jo kaks yötä nukkunut kuin tukki, ja päivisinkin ollut ihan nuutunut |O

muoks* Meneepä tämä kummalliseks! Ehkä mulla ei ollutkaan ovista :eek: Tänään meinaan sylkiov testi taas positiivinen!
 
Äh kai tässä pitäis mennä hoitoon, mut se eilinen testi oli ihan selkee plussa. Nyt tein tänään aamuna clearbluen ja väitti ettei raskaana. Ostin sitten vielä prediktorin erittäin herkän ja siinä oon näkevinäni viivan mutta mies väittää, että vaan kuvittelen. Huoh, miks tän pitää olla näin vaikeeta????
 
Coreline En nyt haluais masentaa mut mulla on käyny kerran samalla lailla. Ensin tuli viiva (ihan kunnollinen, miehen kanssa molemmat se nähtiin) ja sit se katos. Sitä muutama päivä niin alkoi menkat. Se oli joku herkkä testi muistaakseni, joten voihan se olla että näytti väärin tai oli hipaissut, mutta ei kiinnittynyt tms... Paha sanoa... Toivottavasti sulle käy paremmin ja viiva vahvistuu :)
 
Mulle kävi noin, kun oli kemiallinen / varhanen keskenmeno. Sitä ei tosiaan tiedä kumpi oli, koska plussa näky vaan muutaman päivän, mutta vuoto ei kuitenkaan alkanut...
Voi kurja :( Toivotaan nyt kuitenkin parasta!!
 
dada Jotenkin muistelisin että olet kirjoitellut myös syyskuisissa sydäntenmurskaajissa :D Niin se vauvakuume palaa yllättävän nopeasti ja itse olisin onnen kukkuloilla jos raskautuisin mutta viellä ei varsinaisia kunnon menkkoja ole synnytyksen jälkeen tullut :( Että yritetään juu jos nyt pikkuhiljaa tämä roppakin alkaisi palautua synnytyksestä :kieh:

Tosta raskaustestin katoavasta viivasta sen verran että itse tein samanlaisen testin aikoinani mutta verikoe vahvisti ettei vauvaa ollut vielä kyydissä :'( Toivotaan parempaa onnea sinne :hug:

ja OIKEEN HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE !
 
dindei: ilmankos tuo sun nimimerkki vaikuttikin niin tutulta :D
Mulla itselläni alkoi menkat vajaa 2kk sektiosta, eli niitä on nyt jokuset kerinny olemaan ja aika säännöllisinä.
Hassusti vähän aristelen tätä kuumeilua,
tai itseasiassa yrittämistä vaikka varma olen meidän jaksamisesta ja pärjäämisestä kuitenkin :heart:
Mitenkäs teillä mennyt tuo vauva-arki?
kiva kun täällä pinoilee joku kenellä saman ikäinen :heart:
 
Moikka,

mä en muistanutkaan miten tämä kuumeilu voi viedä kaikki ajatukset. Ja ensimmäistä piinailu aikaa ei ole kulunut vasta kuin 2 päivää :) vasta 12 pv:n päästä tietä miten ekalla yk:lla käy... :headwall: Ja jos yrityskuukausia alkaa kertymään oikein paljon niin voi voi että.. voin varmaan jo valmiiksi ajatella etten saa mitään aikaiseksi seuraavan puolen vuoden aikana...

"lasken vaan erilaisia päivä, ja oireita ja mitä jos lapsi syntyis silloin ja minkä ikänen se sitten ois ja minkä ikänen esikoinen sitten ois ja mites siten työ kuviot menis jos se syntys silloin tai jos ei tärppääkään pitkään aikaan niin mitäs sitten tai jos tulee keskenmenoja tai mitäs jos tärppääkin heti ekasta kierrosta millä viikolla olisin sitten kesäloman aikaan tai jouluna, mitä jos laskettu aika ois joulu aattona? mites sitten eikö se olis vähän tyhmää jos vauvalla ois sitten synttärit ja jouluaatto samana päivänä, jos raskaus alkais heti niin vauva saattas syntyä vuoden 2010 puolella, ja sitten se ois koulussa aina luokkansa kuopus, mutta jos se tärppää ensi kierrossa se syntyis luultavasti 2011 ja sitten se ois luokkansa vanhin, ehkä ois paras jos tärppi tulis sillälailla että vauva syntyis kesällä ja se olis luokkansa "keskiikäisin" sitten se varmaan tulis toimeen kaikkien kanssa..." <- Tollasta mun päässä pyörii nonstoppina :whistle:

Vaikka oikeasti olisin todella onnellinen jos vaan joskus tulen raskaaksi ja "selviän" raskaudesta ja lapsi selviää, koska ekassa raskaudessa riitti ongelmia, niin oikeasti ajoituksella ei ole mitään väliä... Toisaalta olen onnellinen että pystyn märehtimään tollasia epäolennaisia asioita enkä kokoajan pelkää mahdollisia ongelmia.

Sekavaa ja väsynyttä tekstiä..pahoittelen....
 
Kummallisia oireita on kyllä ilmassa mutta eine varmaan mitään meinaa! Tiistainapa näkkee sitte (tai ensviikola) miten on tässä käyny.. mutta ei oikein tunnu plussa-ololta ehkäpä.. :/
ina21 itehän olen miettiny jo kauan aikaa ihan samoja asioita ja en viittiny kertoa ku aattelin olevani vähän höhlä :) ehkä me kuumeiset olemaki vähän hönttejä mutta eihän se haittaa :) ainaki meilä on tavoite johon pyrimme :p
 
Moips kaikille!
Täällä mennään kp 32/26-33 enkä oo vieläkään testannut! :p
Uskomatonta että sitä malttaakin odottaa..Huomenna sit!
Mulla on ollu ihan kamala mahakipu(siis ylhäältä, ei alavatsa)pari päivää ja kuvottava olo. Ihan ku olisin mahataudin saanut. Muutoin ei mitään erityistä..
Muutes,millanen kohdunnapukan pitäs olla ennen menkkoja?:D
 
En sit malttanutkaan odottaa vaan testasin one stepillä.. ja plussa pärähti!!! :D :D
Melkein heti tuli haalea viiva, tummeni sitten. En vaan voi uskoa todeks, ei mitää oireita muuta ku mahataudin oireet.. Teen viel aamulla uuden testin ja iloitsen sit. :D Jos on aihetta, toiv. on..=)
 

Yhteistyössä