**PikkuKakkosta toivovat VOL20**

Noniin ostimpa niitä ovisliuskoja ja tosiaan niissä on kyllä hyvät ohjeet :) alotan perjantaina testailun sitte niilä.. mietin että vaikuttaakohan tuo mun osittainen imetys tähän yritykseen? ei ole kokemusta siitä. Mutta neiti imeskelee kerran päivässä jos sitäkään.. Maidon tuloki alkanu pikkuhiljaa lakkaamaan ku imetystä nii vähentäny. Mutta olen ainaki onnellinen siitä että kierto on tasaantunu! se on päivälleen sama mikä ennen raskauttaki! :)
 
Jeccika Imetys voi vaikuttaa paljonkin. Lapsettomuuspoliltakin kysyivät koska olen imetyksen lopettanut, sillä siitä vasta lähtee vuoden yrityksen laskeminen, jotta hoitoihin pääsee :ashamed:
Alkaa olemaan syöminen ja tuntemukset tuolla alavatsalla/selällä sellaset, että kyllä ne hanat tänään aukeaa, eli torstaina tai perjantaina pitäis suunnata verikokeisiin.

Vinkkejä miten se onnistuu tuollasen vilkkaan 1v pojan kanssa??
 
Huomenta
Kylläpä meillä on täällä hiljaista! Oltiin melki pudottu pois ykkössivulta :(

Oma tila jaksaa edelleen kummastuttaa. Eilinen tuhruttelu loppui taas illalla kuin seinään. Oli päivällä jo sen verta runsasta, etten olisi enää uskonut. Enkä tiedä enää antaako raskaustesti jotakin siksi, että haluan nähdä siinä jotakin, vai siksi, että siinä tosiaan oli jotakin, mutta mielestäni se jotakin oli selvempi kuin eilen. Ei kuitenkaan lähellekään niin selvä, että sitä haamuksi uskaltaisi kutsua...
Ratkeisi tämä tilanne nyt edes johonkin suuntaan! Hulluksi tulee tällaisen arpomisen kanssa :(
 
täällä suunnalla kans melko hiljasta,menkat on huomenna viikon myöhässä.taitaa siis vaan olla kierto myöhässä,kun testi ei mitään sunnuntaina näyttäny.meinasin varata perjantaiks ajan neuvolaan,et jos tekisvät siellä sen r-testin,en viiti ite enää maksaa testiä,ja ainaki sieltä saa varman tuloksen.
 
Moips!
Täällä on jo kp 16/26-32 eikä ovista ole bongattu vieläkään! Testauksen aloitin vissiin kp10.. Haaleaa viivaa antaa mammaksi ovistesti ja clearbluen digi myös tyhjää. Ovuloinkohan ollenkaan,oon alkanut miettiä.. Jos ei huomenna oo plussaa(sit olis 2 viikkoa pisimpään menkkakiertoon)niin alan olla ihmeissään. Ja mistään ovisoireista en tiedä enkä todellakaan ole tarkkaillut mitään limoja, yöks :ashamed:

Plussatuulia kaikille!
 
Jaaha, se olis tänään taas sellanen jokotai päivä. R-testiin sain taas tulkinnan varaisen tuloksen. Olin näkevinäni siinä viivan, värillisen, hyvin haalean, mutta selvemmän kuin eilen... Mutta tosiaan hyvin tulkinnanvarainen tulos...
Noita herkkiä liuskoja löytyy kaapista vielä 8kpl, joten eiköhän se sinä aikana jotakin näytä jos on näyttääkseen. Sitten painelen verikokeisiin neuvolan kautta, jos tulos on edelleen hyvin epäselvä.
Tänään on kyllä juilinut mahasta enemmän vähemmän ja kn:n suulla oli rusehtavaa verta, sekä sylkiov testi oli nega.
Mutta kamalan paha olo oli aamulla :x
 
Pakko tulla sanomaan Teargas, et mullakin se ovisplussa tuli siis vasta kp 18, ja mulla on yleensä aina ollu kierto 26pv! Tein testejä siis kp9 lähtien, kun niin ohjeissa käsketttiin tehdä :p Ja nyt vaan raskaana ollaan :) Et oli vaan pakko tulla kertomaan, et hyvinkin se voi sieltä vielä tulla ;)
 
Heipä hei...

Verinen vuoto alkoi maanantaina ja vastaa runsaita kuukautisia, hyytymineen ja kipuineen :( Huomenna menen vielä ultraan, mutta olen jo varautunut ettei siellä tosiaan enää mitään ole :( Tulen huomenna kertomaan miten käy ja voiko mut sitten siirtää listoilta taustalle!
 
Tiedättekös mitä tyttöset. tein first signalin kasetti testin (en edes kovin kauaa pidätetystä pissasta) ja siihen tuli samanlainen on/ei tulos kun noihin muihinkin. Eli siis, huomenna testaan vielä. Sitten lähdetään reissuun, joten lauantai-sunnuntai mulla ei ole mahdollisuutta testata. Sitten maanantaina mä teen toisen niistä digitaalisista :D Vaikka mä tuloksen tiedänkin jo etukäteen, mutta ei tarvi sillon ainakaan tihrustaa. Ainahan niitä voi tilata lisää. Ja jos noi herkät näyttää nyt jotakin, niin kyllähän 4 päivän päästä pitäis sen 25mIU:nkin näyttää jotakin...
 
Kirjauduinpa nyt sitten minäkin tänne. Taustalla seuraillut kohtalotovereita.
Pikkukakkosta yritetty nyt 8kk. Esikoinen synt.12/2005 eli aikaa vierähtänyt....Esikoinen kyllä tärppäsi jo 2kk jälkeen.
Ovulaatiotestejä olen tehnyt kahden viime kierron aikana. Ja plussat tullut 15 pv kohdalla. Tänään taas kuitenkin näyttää siltä että tämä kierto loppui tähän pienen vuodon myötä :(

Gynellä kävin vuositarkastuksessa ja tarkistettiin ultralla munasarjat. Näkyvissä oli vasemmalla puolella johtava rakkula 14mm? Peittohan siitä sitten lähti heilumaan (gynen kehotuksesta) kotona, ja parin päivän päästä sain ovistestillä plussan, mutta näemmä tuloksetta.
En tiedä uskallanko ehdottaa miehelle testeihin menemistä... :ashamed: Vai saiko mun kroppa yhdestä raskaudesta tarpeekseen. On vaan ihan hirvee vauvakuume!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
Jaaha, se olis tänään taas sellanen jokotai päivä. R-testiin sain taas tulkinnan varaisen tuloksen. Olin näkevinäni siinä viivan, värillisen, hyvin haalean, mutta selvemmän kuin eilen... Mutta tosiaan hyvin tulkinnanvarainen tulos...
Noita herkkiä liuskoja löytyy kaapista vielä 8kpl, joten eiköhän se sinä aikana jotakin näytä jos on näyttääkseen. Sitten painelen verikokeisiin neuvolan kautta, jos tulos on edelleen hyvin epäselvä.
Tänään on kyllä juilinut mahasta enemmän vähemmän ja kn:n suulla oli rusehtavaa verta, sekä sylkiov testi oli nega.
Mutta kamalan paha olo oli aamulla :x
oijoi, taidat olla pieniinpäin! :heart: :hug: :flower:
 
jos mun ovulaatio oli n. 9 vuorokautta sitten ja oltiin petipuuhissa niin koska se kiinnittyminen tai hedelmöittyminen vai mikä lienetkää tapahtuu jos tapahtuu?

:eek: eilen oli ihan outo olo ku aloin nukkumaan. Kävin pissalla ennen sänkyyn menoa, ja ku olin sängyssä ni musta tuntu ihan koko ajan että pissattais JUST samanlailla sillonko ootin esikoista, ja mua ärsytti ko en saanu unta, ja en tohtiny mennä vessaan koska tiesin ettei sieltä mittään tuu. Sitte piti mielenrauhan takaamiseksi käyä eikä mittään tullutkaan. Aikani sängyssä pyöriskelytä nukahin ja aamula sama homma. :kieh: en tiiä mitä lienetkää omituisia elimistön sekoilujuttuja. :whistle: omituista silti.
 
Tein sitten testin... Sitä kun tarkkaan tiirailee, niin siinä voi ehkä nähdä viivanpaikan/kaikkien haamujen esiäidin. Miehelle en edes viitsi näyttää kun se ei siinä mitään näkisi kuitenkaan :whistle: . Eipä silti, en kyllä usko, että se plussa olisi, mie luulen että miun vauvakuumeiset silmäni näkevät nyt ihan omiaan kun sitä tikkua tarpeeksi kauan tiiraili :LOL:

waaka
: oisko kiinnittyminen ollut jotain 6-7pv hedelmöittymisestä, joten ihan mahdolliseltahan tuo kuulostaa. Pidetään peukkuja :)
 
Moips kaikille.. Kp 18/26-33 eikä ovisplussaa vieläkään tavoitettu. Tikuttelun taisin aloittaa kp10. Hommailtu on kuitenkin ahkerasti tuosta lähtien, mutta ihmetyttää vain ja alkaa tuntua etten ovuloi ollenkaan. Tänään oli suht.vahva viiva muttei kuitenkaan kontrolliviivan vahvuinen ja digitestit loppui siis eilen.. No, illalla vielä kokeilen ja sitten varmaan lopetan.
Hyvää viikonloppua ja plussatuulia!
 
No sainoas kameralle. Ja oikeesti, mun täytyy myöntää, ettei näissä näy oikeestaan yhtään tän paremmin kun luonnossa kattoo :ashamed:

Tämä otettu tänään kp 40


Tämä myös tänään, kp 40. Sama testi, kaks eri kuvaa


Tässä sitten vielä kaikki noi neljä liuskaa, mitä olen tässä viime päivät tiiraillut. Ylin kp37 alin tän päivänen kp40

Tuo gravidanin testikin. Kun tein sen, se näytti musta heti,e ttä ihan selvä haamu, vaikka haalee onkin. Sitten kun sitä kattelin ja eri valoissa, niin ei näkynyt mitään, ja sit taas olin näkevinäni ja sitten taas en. Mä taidan olla jo aika sokea noille viivoille, mutta en kyllä yhtään ihmettele jos ette näe noissa kuin kontrolli viivan... Kertokaa kuitenkin näettekö mitään :ashamed:

Mun oma mielipide alkaa kallistua siihen, että oli taas kemiallinen, joka ei vaan vuoda ulos, niinkun viimekskin kun kierto venyi... Lääkekuurin jälkeen mulla on joka kerta alkanut kahden päivän päästä mekat ja nyt siitä on jo 6 päivää...
 
On taas vierähtäny aikaa kun oon käyny mitään kirjottelemassa. Ahkeraan kyllä käyn lukemassa juttuja, mutta ei sit kuitenkaan jouda kirjottaan mitään. Aina tulee jotain muuta.

toive81 :hug:

En nyt muista että oliko plussanneita, mutta varmuuden varalta onnittelut heille. :flower: uusiakin oli taas ilmaantunut ja heille lämmin tervetulotoivotus. :wave: .

Kuulin toissapäivänä että sisko (oikeesti siskopuoli, mut on aina ollu ku sisko) saa miehensä kans syksyllä vauvan, sen ensimmäisen. :D Oon tosi ilonen heidän puolestaan vaikka itellä nyt tämä vauvaprojekti hieman tahmeesti eteneekin. :)

).( Tätiä varmaan taas ootellaan. Oireita ei minkäänlaisia ja peiton heilutuksetkin on jääneet vähän takavasemmalle. :) Mutta emmä ota ressiä.

Aurinkoisia kevään jatkoja kaikille ja palaamme taas asiaan kun se täti kurvaa paikalle.
 
Jaaha, oli mitä oli, vuoto alkoi. Eli yk8 lähtekööt käyntiin

Oikeestaan mä en ole edes kauhean pettynyt ja surullinen. Jos ajattelee vaihtoehdoks taas sellasta 70 päivän kiertoa, että saa arpoa mitä se nyt taas on, niin parempi se näin. Pääsee tutkimuksiin missä mättää, josko sitä kautta nyt löytyy jotakin. Jos mun hormooneissa on se vika, sillon se olis helppo hoitaa lääkkeillä...
 
KS09 Minä kovasti tiirailin nuita sun testejä mutta missään en nähnyt mitään.. katoin eri kuvakulmistaki ja sit jossaki kohtaa muka näin jotain mutta sitte taas en mitään :D että otapa siitäki selvää..
 
Toive palaa takaisin :) Kohdussa ei kukaan ollut kuten jo tiesinkin joten...Minut voi laittaa pois plussanneista tai KM perään tai jotain. Ja samalla jään taustalle, ukkokulta kun palaa huhtikuussa vasta kotiin niin yritys jatkuu vasta sitten. Onneksi sain nyt ison reseptin Lugesteroneja valmiiksi ja yritystä saadaan jatkaa heti kun seuraavat kuukautiset starttaa ja samalla sitten jatketaan clomeilla :)

Olen oikeastaan helpottunut koska alusta asti vaistosin ettei ole oikea raskaus. Mutta päätin jo näin etukäteen, että seuraava raskaus tulee onnistumaan :D Mutta paljon plussatuulia ja toivottavasti olette kaikki muuttaneet odotuspuolelle kun minä saavun taas paikoille, saan itsekseni sitten tarinoida :LOL:
 

Yhteistyössä