Lumipyry juu labraan hus hus,sieltä saat mielenrauhan. Totta se on että smanmerkkinen testi voi tosiaan antaa haaleemman testituloksen plus sitten vielä vaikuttaa et kuin kauan pissa olu rakossa ja sekin vielä paljonko olet juonut. Joten älä heitä nyt hanskoja tiskiin. =) Viiva se on haaleakin viiva =)
Mä meinasin tänään joutua kolariin,Olin liikenneympyrässä kun yks papparainen ajoi ympyrää väärään suuntaan.
pikkasen säikähdin kun menee ihan normaalisti ympyrään mutta vastaa tuleekin auto
Hetken jo ehin miettiä että minäkö tässä ajatuksissani toheloin mutta enpä sittenkään. Sehän tässä hauskinta onkin että tämä oli jo toinen kerta kun joku ajaa väärään suuntaan ympyrässä kun minäkin oon siellä. Ekan kerran jyväskylässä sattu ja nyt täällä kotikonnuilla. Mikähän tohelomagneetti mäkin olen....
Nennu ja
Rustytoivottavasti teille ne plussat plopsahtelee!
tulkaa sit heti kertomaan kun ootte testannu
ON: Flunssaoireita vain,kurkku ihan järkyttävän kipeä ja yökkäilen sit tosi herkästi just sen turvotuksen takia mikä on kurkussa. Selkäkipu on siirtynyt jotenkin ylemmäs ja vatsaa turvottaa,iltaa kohti enemmän. Nolottaa kertoakin mutta musta on tullu semmonen pierukone nyt että oksat pois,mies uhkas jo ulkoruokinnalla... Mun puolesta saa ite siirtyä telttaan tohon takapihalle jos ei kestä mun naisellista tuoksua...
MIes sanoikin että tää ei voi olla muuta kun että raskaana oon,tyttöä kun ootin nin sama ilmiö oli.. :ashamed: Osat vaihtukin sitten kun mun pahoinvointi alkoi, mies paukautti niin meikäläinen palvoi posliinijumalaa vessassa... :x
Nyt täytyy lähtee viihdyttämään pikkuneitiä,se käy kokoajan repimässä mua kädestä ja siks tää kirjottaminenkin kesti ihan törkeen kauan kun sai virheitä korjailla.
Mutta kaunista tiistai päivää äityköille! :wave: