moikka kaikille. ollaan taas oltu mökillä niin en ole kerennyt tulemaan. meillä on koko perhe pienessä nuhassa. pojalle on tulos 2 alahammasta. ja ovis on kadoksissa. mitä ovistestejä suosittelette. plussatuulia kaikille
jos asiaa tuolta kannalta ajattelee, niin koskaan ei ole työnantajan kannalta hyvä aika työntekijän raskautua! Lapsi on ainutkertainen, työpaikkoja tulee ja menee. B)Alkuperäinen kirjoittaja ittnafele:Mitäs muut ootte mieltä, et kannattasko sittenkin siirtää vauvahaaveet tuonnemmaksi ja keskittyä töihin?
Kyllä täällä luultavasti aika moni on alkanut silloin, kun esikoinen on ollut melko pieni, tosin ehkä ei ihan noin pientä monella ole ollut. Itsellämme yritys alkoi kun esikko oli 6 kk, mutta eipä se kierto ollut vielä silloin edes käynnistynyt. Eka normaali kierto oli nyt, kun esikko täyttää ensi viikolla 1 v. Kierron toimimattomuuden takia laitoimmekin vauvaprojektin hetkeksi jäähylle. Kyllä se kirpaisi aika kovaa silloin aluksi, mutta täytyy myöntää, että on tässä ollut sellaisiakin ajatuksia, että ONNEKSI ei tärpännyt heti. Jos heti olisi tärpännyt, olisi tullut 1 v 3 kk ikäero. Nyt vasta ymmärrän, miten PIENI tuon ikäinen esikoinen vielä on. Että itse oon ihan tyytyväinen, et esikko sit kuitenkin on vähintään sen 2 v kun pikkukakkonen joskus syntyy.Alkuperäinen kirjoittaja Nasu21:Mietin tuossa, että onkohan tässä nyt ihan täysijärkinen!! Jos oikein tuossa pikaisesti katsastin, niin minulla taitaapi olla koko poppoon pienin esikoinen. Muut kamppailevat jo uhmaiän ja juoksevan taaperon kanssa, ja täällä vasta opetellaan soseiden syöntiä ja odotellaan ensimmäisiä hampaita... Onkohan sitä vähän jotenkin uhkarohkea, kun nyt jo tähän hommaan uudelleen yrittää ryhtyä!?? Mutta eihän sitä toisaalta tiedä, kun voihan meidän pikkuisille tulla lopulta vaikka kuinka suuri ikäero...
Uh, nuo Efamol kapselit on jo niin isoja etten tiiä meneekö yhtään lisää kapseleita enää alas Mutta alkoi kyllä kiinnostaa, älä yllytä hulluaAlkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:sunnuntailapsi käyppä hakemassa jostai luontaistuotekaupasta niitä kuningatarkapseleita (melbrosia n. 30 eur )... mulla mä vakaasti uskon että ne tehos
:'( :hug:Alkuperäinen kirjoittaja mama-84:Noniin! Mulle voikin sit taas päivittää kp1 ja yk22