PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Miiuska!! Mahtavaa! :heart: Viivanvahvistumispuhallus :whistle: Onnea kovasti!

Hani- Testaa, testaa, testaa!! d =) b

maarunen Juu, itkupilli täälläkin.. Tänään oon itkeny vast kerran! :D

arskaäityli Testiä vaan kehiin. Pillereiden suhteen on varmast hyvä tehdä se päätös itse tai miehen kanssa. Vaikea sanoa siihen mitään. Eipä sulla niitä montaa kyllä enää ookaan syömättä. Erolla ei munkaan mielestä pitäis koskaan uhkailla. Itestä tuntuis kyllä tosi pahalta, jos vielä tässä "vauvaprojektin" alla tommosta mies sanois. :'(

Meillä ei vielä kertaakaan oo ääntä korotettu parisuhteessa. Toki asioista välillä ollaan eri mieltä ja sitten keskustellaan. Heti pyritään setvimään erimielisyydet, ettei jäis mikään vaivaamaan. Ja sitä viisasta neuvoa, ettei saa mennä nukkumaan riidoissa, on noudatettu tarkkaan. Mites muilla? Ootteko temperamenttisia? Siis että lentääkö kipot ja kupit riidan tullen? Tai huudetaanko teillä herkästi?
 
Hani-: joo, laita vaan minutkin ekalle sivulle! Ensimmainen yrityskerta on tosiaan ja talla hetkella mennaan 29/ noin 23... kierto kuitenkin usein vahan sekaisen, kuukautisia siis odotellen... Minulla on jo poika, syntynyt vuonna 2002. :heart:

Onnea kaikille plussanneille ja haamun saaneille! Ja meille kaikille muillekin haaveilijoille!
=) =)

Mukavaa taalta lukea muiden juttuja ja kelailla omia... ei tarvitse nayttaa miehelle, etta oon ihan sekaisin mennyt vauvahaaveista! :D
 
Onko kokemuksia millaisia noi Prisman testit on? Onko herkkiä? Mä oon aiemmin testaillut aina apteekin omalla ja molemmista näytti jo aikaisin haamun. Ne on vaan kuiteskin aika kalliita... Mä bongasin ensimmäistä kertaa elämässäni tänään oviksen!!! Ei oo kerennyt olemaan vielä monia menkkoja sitten imetyksen loppumisen ja ennen raskautta ei ollut mitään tuntemuksia asiasta. Mutta NYT ihan selvä homma: Alamahasta sivuilta nipistelee ja hellänä ja selvää ovislimaa vaikka muille jakaa :D Harmi ettei mies ollut eilenillalla kotona. Vaikka eihän me siis tekemällä tehdä tätä :whistle: :p
Onnea haamuista niitä saaneille!
 
Miiuska Onnea! Toivotaan, että viiva vahvistuu!

Noppis Tsemppiä noiden haamujen kanssa. Tiedän, että ne ärsyttää.. :hug:

Blondie Joo, mullakin oli Prisman testilaatikossa kolme testiä. :D

Sisi Minä olen käyttänyt Prisman testejä ja ne kyllä näyttää paljon aikaisemmin kuin muut testit, eli on paljon herkempiä kuin mitä testiohjeet sanovat. Olen siis saanut ensimmäisen haalean haalean haamun noilla testeillä jo dpo 8 tai 9. Ehkä tuo herkkyys johtuu siitä, että sitä tikkua pidetään kipossa useita minuutteja, kun muissa testeissä vaan kastetaan. Hienoa, että tunnistit oviksen tulon. Nyt vaan hommailemaan, vielä ehtii!

Pilkkis Meillä minä olen se joka tulistun helposti ja silloin kyllä huudankin. Harvoin kuitenkaan heittelen mitään tavaroita. Lepyn myös yleensä nopeasti. Mies sitten on erilainen ja siitäkin saadaan sitten joskus riidan aihetta, että kun riidellään eritavalla. :LOL: =)
 
Onnea Miiuska :heart: . Oon taas ollut koko päivän pojan kanssa menossa, ettei oo koneella ehtiny käyä.. pidän täällä peukkuja jännääjille ja pahoittelut tippuneille :hug: .

Tänään ku kävin vessassa nii paperiin tuli punertavaa vuotoa, voiskohan tuo olla kiinnitymisvuotoa?, ei oo mulla koskaan tiputellu kesken kierron.. :whistle: . Alamahaa myös juilii, nyt kp 14 menossa ja ovis oli kp9-10. Saapa nähä mitä tästä tulee, pessimisti kuitenkin tahon olla, nii ei niiiin korkeelta tipu :ashamed: .
 
Noppis
Mulla on ollut niiiiiin paska päivä. :'( Kaikki vaan itkettää, se että tavarat on väärissä kaapeissa, ja se että parveke sekainen. :'( :'( :'( En uskalla tytön kanssa olla kun koko ajan purskahdan itkuun. Taitaa olla hormoni-itkua.

Yöllä tulee se anoppi ja mun pitää olla sen kanssa kaksin (plus tyttö ) huomenna kun mies on töissä. En tajua miten jaksan olla normaali ihminen kun oon tässä tilassa. |O :'(
 
Laa
Täällähä mie oon! =) taustailemassa. Mut voi varmaa siirtää tost taustalle ku ei menkkoja vielkään näy :headwall: ei oikee pääse kunnolla kuumeilemaan. Mutta palaan sitte heti kun menkat vihdoinkin alkaa :D :wave:
 
WOW!!! täällähän on tapahtunut paljon kun olen ollu poissa.

ziilizeija mä laitan kyllä sut tonne plussalistalle, niin pysyt siellä sitten kun tuolta haamuilijoista tuppaa putoamaan pois. ja ONNEA ONNEA ONNEA. tulihan niitä hyviäkin uutisia!!

Laa ok voin jättää sun nimen meijän joukkoon mut tuu ilmoittaa sit ku on kp1


Miiuska mä en päässy tänään kauppaan et en pystyny testaa, mut luin täältä et 2 päivää sitten testasin sen negan :eek: tuntuu et siit ois viikko aikaa. ei se kyllä oo voinu plussaksi muuttua, mut testaan kuitenkin kun saan ne testit käsiini.
 
Onnea haamuilijoille ja plussanneille! :flower:

Pikaiseen tulin vain ilmoittamaan että tänään kp 2. Eli alkoihan ne mankat vihdoin kolmen negatiivisen testauksen jälkeen parisen viikkoa myöhässä. Eli kierrot aivan mitä sattuu :( . Tähän kiertoon tikuttelen ovista, että vähän näkee missä mennään.

Mutta nyt unille. Palailen paremmalla ajalla. :wave:
 
Zilizeija Ihanaa, Onnea!! Jos viiva tulee heti, niin kyllä se jo silloin plussa on. :flower: :heart:

rimata Voi hyvinkin olla kiinnittymisvuotoa! Toivotaan! B)

Hani- Niin, oletko jo testannut, vai odotatko aamuun. Täällä on peukut pystyssä! :)

Noppis Toivotaan, että huomenna on jo parempi/vakaampi :D olo, että jaksat viihdyttää anoppia! :hug:

Minä lähden huomenna pojan kanssa mummilaan käymään ja ollaan siellä yötä. Huomenna mummi vie pojan 1-vuotis kuvaan. Hieman jännityksellä odotan, että miten kuvaus sujuu. Toivottavasti kuvaamossa on jotain kivoja lavasteita. Lauantaina on sitten tarkoitus mennä Messukeskukseen, jossa on lapsi- ja eläinmessut. Eli muutamaan päivään en pääse tänne kirjoittelemaan. Tosin kyllä täytyy aamulla vielä tulla kurkkaamaan, jos joku olisi taas plussannut. Kun nyt niitä plussia näyttää tänne ropisevan oikein kunnolla! =)
 
onnea valtavasti Miiuska ja ZiiliZeija! :heart:

Heh, kun noita teidän testausjuttuja lukee niin väkisinkin sitä
miettii että koskahan minä pääsen niitten kans touhuumaan
ja ihmetteleen et onko haamu vai ei.. :D
Niin ja onko raskausoireita vai mitä. Uskokaa vaan niin
mulle alkaa heti siirron jälkeen tulla mitä moninaisempia oireita. :whistle:

Pilkkis mä oon mököttäjä, en puhu tuntiin tai kahteen jos
oikeen suututtaa. Ja sitten me kyllä selvitetään ihan puhumalla
asiat, meilläkään ei huudeta. Meillä on ehkä n. kerran vuodessa
tämmönen tilanne päällä. Toki kyllä kinastellaan asioista mutta en mä
niitä riitoina pidä. Et aika tasanen pari ollaan. B)
 
|O kylläpäs oli repaleinen yö. Oisin kyllä voinut jatkaa unia vielä, herra heräili ihan kiitettävästi läpi yön.. onnea sulle ZiiliZeija :heart: . Nyt pitää lähtä puuron keittoon, tuun käymään vielä, jos ehdin pakkailuilta ym., ollaan reissuun lähössä B) .

Viikonloppuja kaikille :heart: .
 
Noppis
ZiiliZelja Onnittelut! :flower: :heart:

Meidän tytölle on vihdoin tullut ensimmäiset hampaat! :D

Tädin yllättämille pahoittelut. Miksi muuten tädin nimi on täti, eikä esimerkiksi anoppi...?!! :LOL: :LOL: :LOL:
 
Moikka tytöt!

Tulin kurkkimaan kuulumisia B) Mielettömästi onnea Ziilikselle plussasta ja miiuska84:lle haamusta! :heart: :flower: :)

Noppis ajattele, viimeks mulla tuli täti ja anoppi vielä samana päivänä kylään, aika jackpot :D No ei vaan, me tullaan kyllä hyvin toimeen. :saint:

PLUSSATUULIA kaikille ++++ :whistle: :heart:
 
onnittelut ZiiliZeijalle

ja myös haamujengille!

Tätipahoittelut akan yllättämille ja onnea ensi kiertoon +++ :whistle:

Ammattikyselyyn: Executive Assistant kansainvälisessä yrityksessä.

Kuulumisia: eilen oli taas reissupäivä, koitin palstailla komukalla mutta jostain syystä mun viestit ei näemmä tänne tallentuneet. Oli muuten kuiva asiapitoinen reissu, kiva kevennys oli koko päivän tarjolla olleet Granini-greippimehut! :LOL: Ihan hymyilytti, kun kävin niitä santsaamassa koko päivän ajan. Yks toinen johtoryhmän jäsen totes että sä taidat todella pitää greipistä. :kieh: :kieh: Pienestä sitä kicksejä ihminen saa...

Ihanaa aurinkoista viikkistä kaikille!
 
Vau mahtavaa mitä uutisia saakin taas lukea! Mahottoman suuret onnittelut Zillizeija ja miiuska84 plussauksesta.


Itellä tänään kp 2. Ei niin mukava ylläri, mut jos jotain positiivista niin eipähän ainakan kierto venyny oikeen pitkäksi!


Niin tosiaan uusiakin oli tullut remmiin. Kiva, kiva ja


Myötätunnon osoitus muillekin kirkuvanpunaisen vieraan käynnistä! Täytyy seuraavan kerran ainakin hyvästi mukiloida se, jos ymmärtäis jo häipyä...


No nyt vaan taas kerran uutta kiertoa kohti. Onneksi on kevät ja niin paljon muuta ajateltavaa. Saa kuopsuttaa kartanoa jne. Hauskat päivän jatkot kaikille!
 
sipuli81 (Sibaksi tekis melkein mieli kutsua sua. :D ) Pahoittelut vieraasta, joka ei ollut tervetullut! :hug: Ihana kun kuitenkin jaksat heti jo katsoa eteenpäin ja uutta kiertoa kohti! :heart:

Kesis Hihii, vuoroin vieraissa! :heart: Kiva kun kävit kurkkaamassa!

Blondie Sä oot siellä tankannu ihan urakalla taikajuomaa. :LOL: Toivotaan että se tuo tärpin mukanaan! :heart:

Kiva kuulla neiti21ween limakuulumiset! :D Pidetään tosiaan peukut pystyssä, josko kuitenkin tärppäis jo tällä kierrolla. d:)b
 

Yhteistyössä