PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6

Huomenta!

nöttiäinen on teillä ollu aika hurja alku mutta onneksi tyttö on täysin terve ja voi hyvin :heart: :)

Lappitar no juu, tekasin aamulla uuden testin, ja tais se nyt plussaa näyttää...!!!


Tässä taas kuva aamun (dpo 14) tieteellisestä kokeesta B)
http://www.aijaa.com/v.php?i=1934936.jpg
Mulla on vielä siis yksi samanlainen testi, ajattelin että voisin sen tehdä vaikka perjantaina, ja jos plussa on vahvistunut, niin sitten ehkä uskallan uskoa tän todeksi
Jännä miten noi internet-liuskat on aina antanut mulle hirveän haalean tuloksen, ja muilla testeillä sitten pukkaa vahvempaa viivaa. Huh, on aika epätodellinen mutta onnellinen olo
Viime kerralla tullut keskenmeno kyllä vähän kummittelee mielessä, mutta jospa nyt kaikki menis hyvin. :ashamed: :heart:

Eli jos perjantaina tulis vahva plussa (pliis pliis), niin jos mä sitten raaskisin luopua tästä tehtävästäni pinon päivittäjänä? Tykkään kyllä kovasti päivitellä mutta joku muukin on varmasti kiinnostunut tästä tehtävästä jo tuon raskauttavan asianhaaran vuoksi :D
 
Noppis
Nti Kesäheinä vielä kerran suurensuuret onnittelut! :heart: Kyllä mä kans luulen, että sun päivittäjän pestilles ottaja löytyy. Raskauttava asianhaara, ihanasti sanottu! :D

).( Eilen oli niin ovuloinut ja raskas :LOL: olo, tänään ei yhtään! :headwall: :kieh: Hermo menee tähän odotuksen odotuksen odotukseen! |O
 
:wave:
mahtuuko jonon jatkoksi?oon taustaillu jo tosi pitkään teitä(joulusta asti) niin te ootte kaikki mulle jo ihan tuttuja :D ensimmäiset Oikeat Menkat synnytyksen(3/07) jälkeen oli viime viikolla, niin kai sitä pääsee nyt kuvittelemaan,että kierto pelaa ja sitä kautta toiveet nousee...
mulla on ollut koko elämäni enemmän ja vähemmän onkelmata noitten tätiasioitten kanssa.ja aikas pessimististä nytkin noiden päivien laskemisten suhteen.seuraavat menkat voi olla taas hyvinkin vasta piitkän ajan päästä.mutta varovasti kp 9/? :LOL: hyvältä näyttää.imetän siis vielä muutamia kertoja päivässä.
kesiksellä näyttää kyllä nyt tosi hyvältä tuo testi!!!!miljuunasti onnea! :flower:
 
Kesis Samaa vanhaa.. :headwall: Pää on ihan hajoamispisteessä, ku ei tapahdu mitään suuntaan eikä toiseen. Ei oo oikeen ees huvittanu kirjotella tänne. Muutenkin sen veljenpojan kuoleman jälkeen oon ollu ihan kuitti ja tää välitila vetää nyt kaikki loput mehutkin pihalle. Oon niin mahottoman onnellinen sunkin puolesta, mut jotenkin sitä ei nyt jaksa pukea sanoiksi asti.. :hug: Just tossa eilen mietin, et mun pitäis kirjotella hirveesti vastauksia ystävien sähköposteihinkin, mut ei vaan pysty! Ihankun se vaatis jotenkin ylipaljon voimia.
 
Pilkkis79 :hug: Voi kurjuus tota välitilaa. :headwall: Mä voin vaan kuvitella miten kuitti oot ollu sen kuoleman jälkeen ja sitten vielä tää välitila päälle. :hug: Varmasti on rankkaa, annathan itselles aikaa, ei sun tarviikaan jaksaa enempää kuin jaksat, vaan saat olla just niin kuin miltä tuntuu :hug: :heart: Ajan kanssa sitten... :) Kirjoittele sit niitä kuulumisia ystäville, kun on sellainen fiilis, kyllä sekin vielä tulee. :heart: :heart:

PS. Ja kyllä mä tiedän että oot iloinen mun puolesta :heart: :)
 
heippa! teillä on täällä niin jännät paikat etten malta pysyy poissa! Toihan on ihan selvä plussa Kesis!!! Vielä iso onnitteluhali!! :hug:
Nyt taitaa olla jo todistettu et päivittäjän hommasta saa palkaks melkeen satavarmasti plussan :D
 
Hei mä mietin ihan samaa kuin Noppis, että olisko mahdollista tosiaan, että sulla olis Pilkkis79 ovis siirtynyt? Tässä on tää linkki mitä oon ennenkin tainnu siteerata http://kutri.net/iblog/C1537542522/E313981955/index.html
ja siellä kohdassa "Ai mun ovulaatio olikin myöhässä, ei menkat" on vähän juttua siitä, että kun kroppa on "poikkeustilassa" niin ovis saattaa myöhästyä.
 
Kiitos kovasti nöttiäinen ja mamina :heart: =)
nöttiäinen, ihan oikeassa oot, eipä sillä uusintatestillä mikään kiire ole jos ei menkkojakaan näy :heart: ihanan järkevästi pystyt ajatellemaan :D
mamina kyllä siinä joku maaginen yhteys tuntuu tosiaan olevan :D
 
Pilkkis :hug: :hug:

Nti Kesäheinä Ihanaa, nyt on kyllä ihan selkeä viiva!! :heart:

).( Mulla on aika vahvasti sellainen olo, että olen raskaana. B) Aikaisemmatkin "plussat" tiesin jo ennen kuin testasin. Tietysti se mikä tässä jännittää on se, että onko tämäkin vain kemialllinen raskaus. Toivon niin kovasti, että nyt olisi pysyvä plussa. Painontunteen lisäksi nyt aamulla on ollut pientä ällötystä. Ajattelin, että testaisin torstaina eli 10 dpo, ellen sitten jo huomenna sorru testailemaan. Silloin tietysti mitään vahvaa viivaa ei tule, mutta jonkinlainen haamu voisi jo tulla. :D Hui, kun jännittää!
 
maarunen :heart: =) Jee, testaamaan, testaamaan! B) Jännä juttu, mutta mulla oli kans tällä kertaa sellainen olo, että on tainnu lykästää. Oli kauhean rauhallinen olo ehkä siitäkin johtuen. Miehelle sanoin pari päivää ennen ekaa haamua, että ei vaan tunnu yhtään mahdolliselta etten olis raskaana. Mitä lie alitajunnan psyykkausta se sitten oli :D
 
kiitos muiden sanoista. mut yritän tsempata. mutta en halua enää näitä pillereitä syä ku joutuu pelleileen nuitten siteiden kans ku vuotoja vähä väliä.
eikä välttämättä tärppäiskään heti. et jos menee 2kk et tärppää ellei puol vuottaki. sit koulu olis jo loppusuoralla.

mut pitänee miehen kans keskustella ja miettiä et jääkö ehkäisy käyttöön vai ilman. :|
:ashamed:
 
Onnea hurjasti Kesis selvä plussahan se sieltä kurkisteli :flower: :flower: :heart:

Ja tervetuloa miiuska84 ja maijuu. Mukavaa että uusia tulee kun entiset karkaa odotuspuolelle. :)

Tulin vain pikaseen lukeen ettei taas kerry montaa sivua luettavaa. Siihen menee sit taas oma aika että saa kahlattua kaiken läpi. Vapaapäivää viettelen ja kohta pitäs alkaa ruuan laittoon. Kaiken näköstä pikkuhommaa olis tarjolla tälle päivälle. Pyykit on jo koneessa ja siivoon pitäs alkaa. Pitäs vaan keksiä joku keino millä tuon kolmevuotiaan saa siivoon kaverina ilman huutoa. Käyn tänään hierotteillakin ja odotan sitä innolla. Viime yönä tuli taas nukuttua semmosessa solmussa että niskat on aika jumissa.

Muuten ei kuulu mitään uutta. Oireita ei juurikaan ole tätiin päin eikä muuhunkaan. Ainoa on että nenä valuu, mutta sehän on vain merkki alkavasta siitepölykaudesta. :( Ja välillä aina palelee, mutta voinhan olla tulossa kipeeksi kun tytöllä on tuo flunssa vielä.

Ei nyt sit muuta kuin suuren suuri plussapuhureita loppukuulle!!!+++++++ :whistle:
 
Noppis
neiti21wee, voihan se olla, mutta esim. omalla kohdallani ovistestit näyttävät antavan haamua koko ajan ilman mitään aikomustakaan näyttää plussaa ikinä. :D Tosin mulla voi olla hormonit sekaisin kun ei vielä oo menkat alkaneet synnytyksen jälkeen. Oon huomannut, että viivan vahvuuden lisäksi ainakin mulla vaihtelee se nopeus, millä se viiva siihen ilmestyy. Välillä näkee sen haamun heti, välillä tuntuu, ettei minuuttiin tuu mitään.

Lämmöt sit laski samointein siihen missä oli ennen eilistäkin. Voi persus. :kieh: Mut kompensaatioksi nyt on sit oikeanpuoleinen tissi kipee. :D

Tervetuloa uusille! :flower: =)
 

Yhteistyössä