PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6

Tervetuloa kaikki mukaan kanssamme kuumetta
nostelemaan ja tietenkin plussia saamaan!







**********PERJANTAI 18.4.***********


mama-84.............poika 06/05........kp2/26-28*yk 18
Mamamin.............poika 09/06........kp2/28-30*yk 3
nöttiäinen...........esikoinen 07........kp3/27-31*yk 5
Blondie.................poika 02/04........kp3/18-53*yk 4
sef........................tyttö 10/02........kp3/27*yk 7
Pilkkis79.............poika 06/07..........kp3/28*yk 8
rimata.................poika 09/07.........kp8/25-27*yk 3
neiti21wee..........tyttö 02/07..........kp10/28-29*yk 3
maijuu...........esikoinen 03/07........kp12*yk 1
sunnuntailapsi.....poika 10/06........kp12/23-26*yk 9
Lappitar...............poika 01/06........kp15/29-44*yk 7
mantana..............tyttö 11/04.........kp16/31*yk 21
miiuska-84............tyttö 08/06........kp18/28-35*yk 1
Hani-...................poika 05/07.........kp18*yk 1
Bianca..................tyttö 05/07.........kp20/30*yk 1
peppipop.............tyttö 09/05.........kp21/25-28*yk 6
Rusty..................tyttö 01/07..........kp22/28-30
ZiiliZeija..............tyttö 01/04..........kp23/24*yk 2
emmmaa.............poika 09/07.........kp24/29-31*yk 1
buffo.....................tyttö 06/06........kp24/30-33*yk 17
Santessa.............poika 09/04........kp24/28-30
sipuli81....................poika 05.........kp26*yk 24
Tuulia79.......................01/06.........kp28/30-34*yk 4
iitukka..................tyttö 08/06.........kp28/28-32*yk 11
maarunen.............poika 04/07.......kp31/36-38(49)*yk 1
Lumikuningatar...tyttö 12/04..........kp33/30-34*yk 4
Wäinöliini............tyttö 03/07..........kp41*yk 1
Laa........................tyttö 08/07........kp78
Noppis...................tyttö 08/07........yritys alkanut 02/08
mammamamma.....poika 12/07.......yritys alkanut 03/08
äiti-88..............esikoinen 04/06......kp?/27-29/yritys alkanut 02/07
aurinkoinen äityli...tyttö 02/07.......yritys alkaa pian


HAAMUJENGI

maarunen


PLUSSANNEET 2008


:flower: huhtikuu: Tuisku -84- (yk4), Torey (yk5), Nti Kesäheinä (yk3)
:flower: maaliskuu: HotCoffee, mamina (yk2), caffee81 (yk13)
:flower: helmikuu: Kirsikka83, Luminka (yk3)
:flower: tammikuu: rouvaliini, Friesia, miukka, SadButTrue, Emppu80




:attn: Tässäpä linkit aikaisempiin keskusteluihin jos joku haluaa vilkaista :)

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t837203

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.2 :
http://keskustelu.kaksplus.fi/t886563

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.3
http://keskustelu.kaksplus.fi/t900010[/quote]

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t936044

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.5:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t982939
 
hienosti avattu:) täällä tää vielä notkuu:) Sitä piti tulla kertomani, että on se jännä miten vaiston varassa tässä mentiin, olin niin levollisin mielin, ja melkeen varma et tärppi on käynyt. Sillon edellisessä kierrossa panikoin et kohta pitäs alkaa menkat jne, nyt oon aatellut vaan et millon testaan "sen plussan". Sama oli esikosta, sen vaan tiesi (vaikkei toki uskallakaan olla niin varma, mut vaisto sanoo jotain..) =)
+++++++ :whistle:
 
Kiva kun aloit päivittäjäksi Nti Kesäheinä ja mamina onnea ja tarrasukkia sinne odotuspuolelle. On tullut itekin käytyä tuolla odotuspuolella lueskelemassa juttuja ja siellä on yks Neiti Kesäheinä. Piti sit kahteen kertaan kattoa et on kyseessä eri henkilö kun täällä. :LOL: On näköjään aika raskausaltista tuo päivittäjän homma, joten eiköhän sitä Nti Kesäheinäkin kohta ilmottele plussasta. :)

Täti on sit vissiin vihdoin ja viimein pakannut tavaransa ja vaihtanut hiippakuntaa taas ainakin yhden kierron ajaksi. Toive tietty olis että pysyis pois useamman kierron ajan. :) Greippimehua on nyt juotu jo menkkojen aikanakin( ei kait siitä haittaakaan ole)aina aamuisin. Jopa tyttö on sitä ollut vailla maistaa, vaikka mies sanokin että ei varmaan sitä juo. Ilme on kyllä näkemisen arvonen joka kerta... :D
 
Kiitos mamina B) Joo on ne jänniä juttuja noi vaisto-jutut, muistan kun kirjoittelitkin silloin että oli sellainen varma tunne, että ei melkein tarvitse edes testata :) Mulla ei taas ole ikinä toiminut vaistot, olin molemmilla kerroilla raskautuessani ihan varma etten kuitenkaan ole, ja sit taas toisinpäin... Että ei ole meedio-kykyjä täälläpäin :D

Lumikuningatar =) Ai jaa odotuspuolella on jo joku Neiti Kesäheinä? Toivottavasti Kesäheinien kiintiössä on vielä odotuspuolella tilaa etten mä jää ikuiseksi kuumeilijaksi :LOL: Täytynee vaihtaa vaikka Kesikseksi virallisesti jos ja kun sinne joskus pääsee B) Hyvä että täti on sielläkin pakannut jo tavaransa ja lähtenyt!

Mun piti aloittaa nyt juomaan sitä greippimehua taas, mutta ei tuu kyllä mitään, mulla on kyllä iho kuivahtanut sen verran että en taida enää uskaltaa koskea siihen, se tais olla sen verran tiukkaa tavaraa mulle. :headwall:
 
Huomenia!

Onnea Mamina!

Jännät paikat Sipulilla, tule heti kertoon kun testaat! bd

Kesis, yllättävän vähän tunkua tohon päivittäjän pestiin ottaen huomioon ton raskautumisprosentin ;) Kiva kun otat homman hoitaaksesi, mut parempi vissiin kuitenkin että rupeet jo petaan itselles seuraajaa....

Blondielle toivon kovasti kierron käynnistymistä ja finniselän kuivumista :LOL: nimim. itsekin hormoninäppyihin kyllästynyt. On se kumma että ei meinaa tuo iho palautua ennalleen vaikka on jo imetyksenkin lopettanut. Pitäsköhän ruveta ihan vaan sen takia e-pillereitä syömään että sais sileän ihon takaisin :LOL: Muutenhan ehkäisyä meillä ei näköjään tarvittaisikaan, kun ehkäisee tää mun kroppani ihan itsekseenkin :/ On se kumma kun esikoinen meillä tärppäsi ekasta kierrosta ja nyt tuntuu että tälle tahkoomiselle ei loppua näy. Olin mielessäni tähän mennessä jo raskaana moneen kertaan mutta eipä tuo vaan niin vaan mennyt... No hyvähän se on saada vähän muistutusta että elämässä kaikki ei tapahdu noin vaan, sillon kun itse haluaa. Eiköhän se toinenkin lapsi meille vielä joskus suoda kaikille!

Aurinkoista pääsiäistä kanssasisaret!!!! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Huomenta!

Torey joo, on mukavaa, että sain tän päivittäjän pestin, jos se nyt edes sitten nostais mahiksia raskautua kun jouduin siitä greippimehustakin luopumaan :D Mä oon kans miettiny tässä etenkin keskenmenon jälkeen, että mulle tää kuumeilu on ollut kyllä tällainen yksi suuri elämän oppitunti, kun kaikki ei tosiaan tapahdu heti silloin kun sitä itse haluaa, tai että kaikki ei mene niin kuin haluaisi. :ashamed: Mutta ihan varmasti kaikille meille ne pikkukakkoset ennemmin tai myöhemmin suodaan :)

rimata, poika päivitetty tietoihin =)
 
kp2 ja yk11..
Ja edessä siis luomukierto. Into piukassa nyt odottelen sitä
klinikkakäyntiä ja että päästään tutkimuksissa eteenpäin
ja sitten tietäs että kuin meitä voidaan auttaa.

Kiva Kesis kun otit päivittäjän hommat itellesi ja
samalla pikaisen raskautumisen! :D

Maminalle hurjasti onnea ja tarrasukkia pienelle!! :heart: :hug:
Mites oliko sulla muita oireita raskautumisesta kun se vahva tunne?
 
Wäinöliini hyvä hyvä, toivotaan parasta! =)

Pahoittelut iitukalle pääsiäisnoidasta :hug: Voin kuvitella että on tosi hyvä fiilis kun on se klinikkakäynti pian edessä :)

cristina :hug: käsitinkö oikein, ettei laiteta sua edes taustailemaan, vaan kokonaan pois?
 
Hyvää pääsiäistä kaikille ja onnea plussanneille...

Täällä odotellaan ens viikon lemmenlomaa miehen kanssa. Poika jää hoitoon.. Tulee varmaan kova ikävä, mutta ihanaa kun päästään kahdestaankin reissuun :)
 
Päivitin jo huomiselle listaa, huomenna alkavalla viikolla 13 jännäilevät ainakin suurinpiirtein seuraavat kuumeilijat:

peppipop kp19/25-28
ZiiliZeija kp22/?
Liisukkainen kp24/28-30
Fensca81 kp24/30-33
caffee81 kp26/30
Nasukka78 kp27/28-30
buffo kp30/30-33
Lappitar kp33/29-32
Sipuli81 kp35
Tuulia79 kp37/28-32
Laa kp53/?


 
Täti piinaa mua nyt kyl tosissaan! Tuntuu menkkakipuja tasaisesti ja välillä ei taasen mitään... Muuten tuntuu et oireet on kadonnu kokonaan raskauden suhteen. Lämpöjä oon mittaillu päivällä ja viimeksikin näytti 37,1. Yhden testin jo tein ja se oli nega. Tarkoitus ois aamulla seiskalta taas kusasta tikkuun, jos täti ei ole ennen sitä kaartanu paikalle. :attn: Mulle ei ole kyl ollenkaan tavanomaista tällainen pitkä kierto. Yleensä on ollut kuitenkin suht säännölliset kierrot. Mut jos toiveita haluan viel nostella raskauden suhteen, ni pojulta tein myöhäisen plussan silloisessa raskaudessa... :) Ilmottelen et kuinka mun käy aamun testin suhteen. Jos en aamul kerkeä, ni sit myöhällä illalla. Joudun olla nettipimennossa päivän. Nyt hyvät yöt :wave: ja paljon plussia kaikille!!! :whistle: :whistle: :whistle:
 
Ilmoittaudun ja korkkaan minäkin uuden pinon, kiitos Kesis että otit pestin vastaan, sitten kuukauden päästä sustakin joudutaan varmaan luopumaan jos vanhat merkit pitää paikkaansa :LOL:

Mulla joo "jännät" paikat, mutta 3 testiä olen tehnyt ja kaikki pelkkää negaa. Että eiköhän se täti tule, vaikka koskaan ei kyllä ole näin pitkälle kierto venynyt.. Toivo elää tietenkin niin kauan kuin sitä tätipirulaista ei täällä näy. Melko varma että tänään ferrari kurvaa kuitenkin pihaan. Silloinhan tuo kierto olis edelleen sen 32 päivän rajoissa..

Melkoiset PMS-oireet on ainakin ollu, kiukuttaa ja ärsyttää tosi pienetkin asiat! Jotakin kummaa mun kroppa on nyt tekemässä! Toivottavasti tuloksia syntyy n. 9kk päästä :heart:
 
Heippa taas kamut! :D

Ihan ensinnäkin Sipuli81:lle ja Lappitarelle tsemppiä kovasti plussaamiseen!!

Iitukalle (ja tietty muillekin) vastausta sen verran, että jos jotain oireita on ollutkin, niin tosi vähäisiä! Joskus iltasin tuntunut painontunnetta alavatsalla, tai siis sen kuvailisin sellaseks et tuntuu kun siellä ois kova ilmapallo joka työntää muut sisuskalut ylemmäs ja turvottaa koko vatsaa :LOL: Eilen etoi illalla niinku esikoisestakin, saa nähdä jatkuuko se. Vielä ei oikeestaan väsytä, ei huimaa. Yks kanssa minkä voi päätellä PMS-oireeksikin, on äkkinäiset ärsytys- ja kiukku-puuskat! Välillä painemittari nousee huippulukemiin, hyvä ettei pasahda p**kaks :LOL: Ja tyyni olo saattaa tulla jo ihan 5sek kuluttua.. on se outo tää naisen mieli :LOL:

Jään odottelemaan tein plussauutisia=)
 
Moikka kaikille.

Sipuli81:lle ja Lappitarelle Plussa onnea!

).( Mä taidan unohtaa koko haaveilun ees siitä että täs kierros tulis plussa ja laitan nää kaikki mun "oireet" ihan hormoonien piikkiin.
Alilämpöö ollu jo viikon verran, ja eiks raskautuessa pitäs pikemmiten olla pientä lämpöö?
Noh testailen kyl varmaa kuitenki ens sunnuntain ihan vaan mielenrauhan takii.
Mies tosin sitä mieltä että mitä sä vielä sillo turhaan testailet ja on muutenki näköjään keskittyny lähinnä mun piikittelyyn :( Kiukututtaa oikee kunnolla, vaikka tiiän et sitä vaan jännittää/pelottaa tää meijän perheenlisäys yritys, sitä vissii purkailee. Harmi vaan et kaikki on taas sen mielest nii negatiivista.
Joo päättötyö melkee valmis ja palautus täl viikol, sit on siitki päästy.

*muoks* No sit just ku purkaudun tosta alilämmöstä ni hupsista ku heitti lämmöt päälle ja kauheen flunssan jälleen :snotty:

Harmi Tuulia79 kun täti löys sut, parampaa onnea tähän kiertoon :hug:
 
nii sitä piti vielä kirjottaa et miula on tosiaa ollu ne lämmöt hiukan yläkanttiin oviksen jälkee, pyörii siinä 36,6-37 ja normi on alle 36,6. En oo aamusin mittaillu, vaan yleesä sillon kun on vilukohtaus =)
 
Iltaa!

Voi harmi, Tuulia79, että se täti sitten löysi teille harhautusyrityksistä huolimatta. Onnea uuteen kiertoon :heart:

Ja plussapuhureita Sipuli81:n ja Lappitaren suuntaan ++++ :whistle: Toivotaan että testeihin paukahtaa plussat :)

Juu hiljaista on täällä ollut, ehkäpä taas pääsiäisen jälkeen pikkuhiljaa vilkastuu :)
).( Ovis on luultavasti vasta reilun viikon kuluttua, joten jään seurailemaan muiden tapahtumia, toivottavasti plussarikkaita sellaisia ++++ :whistle:
 
Heippa

Mä en oikeen tiedä miten meiän vauvahaaveiden nyt käy. Sunnuntaina jouduimme kuulemaan järkyttävän uutisen, veljenpoikani (1v8kk) oli nukkunut pois. :'( Mitään ei tapahtunut, hän ei vaan enää herännytkään päiväunilta. Olo on itsellä todella turta ja huoli veljeni perheestä on sydäntäraastava. Puhumattakaan ikävästä pientä hymypoikaa kohtaan. Parin päivän jälkeen olo on edelleen epätodellinen, ei tätä oikeen haluakaan uskoa. Vaikea siis tässä vaiheessa tietää, onko tässä voimia tai haluja peittojen heilutukseen loppuviikosta. Tuskinpa..
 

Yhteistyössä