PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.5

myymä
:hug: KAikille joille täti löysi kylään :(

Itse vuodan kuin viimeistä päivää.. tämä on siis jo 3. vuotopäivä eikä loppua näy. Tänäänkin on jo yksi side täytetty ja toinen menossa.. :( Ei koskaan ole ollut näin runsasta vuotoa. Kestettävä se vain on.. plaah!
Menisi äkkiä niin pääsis tosi toimiin!
Palasin tänään töihinkin kun vihdoin on selvitty kuumeesta... onhan tää ihan kiva kun on vähän niinku perjantai!! :)
Katsoin eilen ystävän 4d- ultra dvd:n kun olivat käyneet ja ai että... kyllä on ite PAKKO päästä sinne 4d ultraan sitten kun toinen meille suodaan..!! Nyt sitten pohdin että pitäiskö sukupuoli kysyä vai ei ;)

:hug: Kaikille joiden luo täti on taas tiensä löytänyt!

Jokos mamina on testannu uudelleen vai huomisestako kirjoiti joskus, ei muista enää?

Ei muuta kuin erittäin muna- ja plussarikasta pääsiäistä!

Toivottelee Luminka ja 8mm kokoinen minivauva

Torey ja Mamamin: :hug:

Pääsiäinen menee varmaan kiireisesti kun on niin paljon tekemistä.

Ja mahakivut tuli takas, meinasin jos ens viikol viel jatkuu ni meen lääkäriin=( Menkkamaisii kipui ja sitä on jo ainaki viikon ollu. Koko aikaa ei satu mut äkkinäiset liikkeet tuntuu, irvee vihlasu, pahaa tekee. Ja sit viel kaiken lisäks ku pupuiltii miehen kans ni pakko jättää kesken kun otti nii pahasti. Harmittaa.
Ja tissitki viel kipeet, ei voi olla totta et yhel ihmisel on näi monta kipuu yht aikaa :$

Voikohan noi johtuu oikeesti jostai hormoonihommasta? Onko kellää tääl kokemusta tommosest pilsujen jäljiltä?

Hei taas kaikille! Tädin kyläilystä kärsineille :hug: ! Viimeks mul alko mensut 19.2, ni eikös miul oo nyt kp 30? :LOL: Meitsillä hyvä laskupää... :D Jos normi kierron mukaan mentäs, olis ns. jo päivän myöhäs. Oireita kyl löytyy joka lähtöön, mut en tohi niiden varaan laskea. :LOL: Viel ei tätiä näy, mut leikkaus saattaa viel vaikuttaa mun kiertoihin! Munarikasta pääsiäistä kaikille ja toivotaan et itävyys ois parempi näin kevättä kohti :whistle: :whistle: :whistle: Plussia tasaisesti kaikille!

Noppis
ZiiliZeija: ainoa kerta, kun mulla on ollut tuollaisia oireita, oli, kun esikoista aloin odottaa... :D Mulla tuli silloin tosiaan oviksesta saakka rinnat kipeeksi, vaikka periaatteessa sen ei kai pitäisi olla mahdollista, kun oireethan pitäisi alkaa vasta kiinnittymisen jälkeen.

Harmi vaan, et nyt ei oo yhtään kipeet. :/

Tädin piinaamille iso :hug:

ZiiliZeija- minustakin nuo sun oireet kuullostaa ihan raskausoireilta..
Mites olis, testit kehiin? :D

neiti21wee- onhan se ihan mahollista että sulla
on nyt ollut ovis. Naisen keho on senverta arvoituksellinen.

mamina- huomenna sit vahvat viivat testiin, eiks joo :D

).( Taitaapi täti kurvailla tänne päin piakkoin. Mutta ei se mitään,
ei kyllä harmita paljoakaan kun on se klinikkakäynti tiedossa.
Pääsiäistä vietetään ihan kotona (munasta nauttien). Tosin
käydään huomenna porukoilla syömässä ja lauantaina on
kummitytön synttärit.

Ei muutakun mukavaa pääsiäistä kaikille! :wave:

Kiitos kaunis kaikille haleista, ootte te ihania! Heti tuli parempi mieli. Minäpä voin nyt sitten puolestani lähettää parempaa mieltä myös muille, eli Maarunen ja Mamamin, kyllä me täältä vielä noustaan eikös vaan? :hug:

Mama-84 sulle myös toivon edistystä tilanteeseen. Ja mieluummin tietty siihen toivottuun suuntaan...

Maminaa en ole tainnut vielä onnitella, eli:
Suurensuuret onnittelut ja huomiseksi vahvaa plussaa!!!! :flower:

Minä se täällä avasin siiderin heti kun tyttö nukahti.(kauhee äityli minäkin... :eek: )
Oli tosi rankka päivä töissä ja selkää särkenyt koko päivän tädin takia niin että vois luulla että se kohdun limakalvo vuotaakin tuolta ristiselästä :LOL: Niin että minäpä todellakin nautin nyt tästä siideristä ja saatanpa vaikka ottaa vielä ihan toisenkin tädin kunniaksi! Elämä risaiseksi :LOL:

Ihanaa, makeaa pääsiäisen aikaa kaikille! :heart: :heart:

Myymä, miustakin ois ihana se 4d-ultra, mut taitaa olla meikäläisen kukkarolle vähän liikaa.. :/

siis ZiiliZeija, ootko testannu?? *muoks* et varmaan(?), kun vast kp19 menos.. :)

Kiitos Sipuli81 ja muut onnittelijat! mut katotaan viel rauhassa sinne huomenaamuun.. mie pelkään tädin tulevan, vaikkei ookkaan oireita, muttei niitä ennenkää oo kovin aikasee ollu..
Nii ja eiks siulla Sipuli oo nyt pe kp32?? ainaki jos mie osasin laskee :p

NAMM :p ai kun oiskin siideriä.. :p onnelliset työ muutamat jotka sen saatte nautittavaksenne! :D

Kiirastorstain iltaa kaikille!

Kiitos maminalle poppaskonstien jakamisesta ;) Sait nyt mutkin vielä ostamaan greippimehutölkin vaikka iho ei tunnukaan siitä tykkäävän :kieh: Ajattelin, että jospa nyt sitten kuitenkin joisin sitä tuonne ovikseen asti... B)

Tervetuloa Mamamin minunkin puolestani! =) Pahoittelut kp 1:stä, ja onnea uuteen kiertoon :)

Pilkkis79 joo katos, mä yritän täällä treenata palstanpäivittäjän koe-esiintymisiä varten ja olen tarkkana kiertopäivien kanssa, niin tuli huomattua :D Olikos sulla muuten greippimehu taas kuvioissa tässä kierrossa? =)

Toreylle suuren suuri lohdutushali tädintulosta :hug: Vaikka sen tuloon kuinka yrittää henkisesti varautua, niin kyllä se silti on pettymyksen paikka :hug: :heart: Mutta entistä ehompana uuteen kiertoon, eikö vain? :)

myymä Me käytiin esikoista odottaessamme 4D-ultrassa, ja oli aika huikea kokemus :heart: Paitsi että siellä tutkittiin todella tarkasti vauvaa, niin se näky oli jotain uskomatonta. :heart:

Luminka täällä toivotteli 8 mm:n pituisen vauvelinsa kanssa pääsiäisiä, oletkos käynyt alkuraskauden ultrassa pituustiedosta päätellen? =) :heart: Hyvää pääsiäistä myös sinne! :)

iitukka toivottavasti täti jättää joka kuukautisen kierroksensa tällä kertaa siellä väliin =) Vaikka toisaalta niin kuin kirjoittelitkin, varmasti on rennompi olo kun tietää että pian pääsee tarvittaessa hoitoihin. :heart:

).( Täällä on Toreyn lailla pistetty elämä risaiseksi ja nautittu muutama lasillinen ihanaa punaviiniä
Mies oli jo tänään lomilla ja ollaan oltu koko päivä liikenteessä, ja illalla pojun mentyä nukkumaan laitettiin hyvää ruokaa ja nautittiin se kynttilänvalossa :heart: Uppouduttiin muutamaksi tunniksi siihen viinilasien ääreen juttelemaan, siis aivan ihanaa
On tuo mies niin ihana! Mä oon ihan in laav
:D

Ihanaa ja rauhallista pääsiäisenaikaa kaikille!

PS. maminalle mitä suurimmat tsemppaukset huomisaamun testaukselle, kyllä se plussa sieltä pärähtää!! =)

Hyvää pääsiäistä kaikille! :flower:

Mites mamina, tuliko vahvat viivat?

Onneksi on tämä pääsiäinen niin ei ehdi niin paljon harmittelemaan ja kierto pääsee jo hyvään vauhtiin tässä pääsiäisen aikana. Eniten nyt vaan toivon, että kierrot alkaisivat lyhenemään.

Vuosi sitten pitkäperjantaina olin sairaalassa käynnistyksessä, kyllä se aika vaan rientää! Pojan 1-vee synttäreitä tässä pitäisi pikkuhiljaa alkaa miettimään. Siis poikani syntyi pääsiäislauantaina viime vuonna, mutta pääsiäinen oli viime vuonna myöhemmin, joten synttäreihin on vielä pari viikkoa aikaaa (7.4.)

perskuta.. haaleeta tunkee vieläkin vaik nyt on herkempi testi. Laitan kohta kuvat.. Tossa testin ohjeessä lukee et vaadittava reaktioaika on 5min, mut 30min jälkeen ei saa enää lukea tulosta, joten meenpä vielä kohta katsomaan onks se yhtään vahvistunut.

tässä kuva n.5min jälk:

tässä on kuva n.20min jälk:

maminaa hyvältähän tuo näyttää! :hug: Kyllä se siitä vahvistuu!

Kesis Ihana lukea, kun teillä oli ollu niin ihana ilta. :heart: Liikutuin ihan kyyneliin.. :'( (Tässä ollaan näköjään vähän herkillä :LOL:) Lähipiirissä niin monella parilla menee suhde miten sattuu, ni tuntuu tosi hyvältä aina lukea aidosti hyvistä suhteista! :hug: Ja hienoa, kun osaat sitä arvostaa. Mä kans rakastun tuohon ihanaan mieheeni aina uudestaan ja uudestaan. Kyllä meillä on käyny hyvä tuuri, kun on löydetty omat helmet! :heart: Greippimehua en taida latkia tässä kierrossa, mul on vielä kova homma saada kädet kuntoon edellisestä ryyppäämisestä! :LOL:

Nyt nää lähtis pääsiäisen viettoon mökille! Ohjelmassa mm. metsätöitä.. :D

En jotenkin osaa olla mitään mieltä tosta testistä..toisaalta ihmetyttää et tää testi on herkempi kun edellinen, eikös viivan ois pitäny jo vahvistuu, sitäpaitsi edellisestä on 3pv aikaa.. Jos siellä joku on vaan hiponut??

mamina sehän on ihan selvä plussa!! =) :heart: Suuren suuret onnittelut, kyllä se siitä todellakin vahvistuu! :) Kokeilepa vaikka parin päivän kuluttua uudelleen niin saat nähdä :) Tai sitten jollain toisella testillä. Mun muistaakseni esikoisesta plussatessa mulla oli tuon kaltaisten liuskatestien tulokset vähän haaleampia kun taas esim. Aconin kasettitesti apoteekista & apteekin omat näytti vahvaa plussaa. :)

Voi sua Pilkkis79, ihana kun siellä liikutuit :hug: =) Mulla on kans usein sellainen fiilis, että rakastuu uudelleen ja uudelleen tuohon mieheen :heart: On kyllä todellakin onni kun ollaan löydetty sellaiset helmet :) Mukavaa pääsiäistä siellä mökillä!

Toivottavasti maarunen kierto alkaa siellä normalisoitumaan. On se hurja miten nopeasti aika todellakin kuluu... Meilläkin on poika syntynyt käynnistyksellä kun ei muuten saatu ulos houkuteltua :)

mamina mulla oli aikoinaan just nuin haalee ellei haaleempi se mun plussa joutu jopa vähä kallistelemaan, että sen näki muka paremmin. Kyllä tuo todella hyvältä vaikuttaa ja jos se ois mun tikku nii olisin jo nuolassu. (en sitä tikkua mutta se sanonta.. juu nou :LOL: )

Pääsiäisen jatkoja myös kaikille muillekin =)

uiii:) onko se sit vaan luovutettava ja siirryttävä tonne odottavien puolelle. Maanantaina testaan kuitenkin viel kun kaks testiä tuli ostettua. Toivotaan et pysyy matkassa(kuinkahan monennen kerran ton jo sanoin :D ) Saatiin pääsiäispupulta kultamuna :D :heart:

nyt jo sen verran pää selvänä että kommentoin muutakin ku omaa napaani, eli Kesis, oon ihan kade siulle, ihana ilta ollut teillä!! Kiva että voi kokea tuollaisia uudelleen rakastumisen hetkiä :heart: Meilläkin joskus =)

Rimata, siis esikoisesta samankaltainen tikku? Kyl tässä varmaan on pikkuhiljaa uskottava!
AA siks miul on niin haaleet testit ku puhalsin siitä ne vahvat plussat teille :LOL: :LOL:

mamina, joo esikoisesta (ainoosta tällä hetkellä :) ) tosi haalee tikku. Jouduin todella kallistelemaan sitä eri valossa, että onko vai ei ja se oli erittäin herkkä testi. Seuraavana päivänä hain apteekista toisen testin, sen herkkyyttä en tiiä, ja tuli hiukan tummempi niin ku sulla tuo 20 min. jälkeen :) Voi vitsi ku mahtaa, onnea hulluna!!! :heart: Pidän peukut pystyssä.

Kyllä minustakin tuo maminan testi näyttää plussalta. Onnea! :heart:

Nyt on pikkuneiti saatu päikkäreille ja äidin oma aika alkaa. Mies on koko pääsiäisen töissä. Tekee pitkää päivää, joten eipä häntä ihmeemmin näy. Olisi siivoamista tiedossa, mutta ei saa aikaseksi, niin ei saa aikaseksi :x .

Eilen ja toissa päivänä oli pientä nippailua masussa oikealla puolella. Näinköhän se ovis tekisi tuloaan.. Tosin on kyllä aika aikaista vielä. Noh, näin epäsäännöllisillä kierroilla voi kyllä pitääkin paikkaansa.

En oo testaillu, ei kai se nyt viel ees näkyis, eikä muuten mitää tietoo et millo se oviski oli vai oliko ees?

Aikaisintaan viikon pääst testaan sit kp28 ja aika varmasti ku en jaksa kuitenkaa kauempaa oottaa :D Ja mulla on noita erittäin herkkii testei.

Hyvää pitkäperjantaita kaikille =) Tää lähtee tyttären kans leipomaan pullii :p

*muoks* mamina : Kyllä tuo plussa on, onnea :flower:

Yhteistyössä