***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

Kamomilla Mulla on jo kp19 ja dpo2.. :) Pahoittelut etukäteen alkaneista kuukautisista.. :hug:

Teretulemasta Loretta! :)

Nyt vähän jännittää et onko tärppi käyny, tänää ollu sellasia juilintoja et vois olla vaikka vahingossa jotain tapahtumassakin... :) Jännää..
 
Kamomilla Isot pahoittelut :hug: Mun kp:t voisi päivittää, että /28-30. Laskeskelin viimeisiä menkkoja ja on ne olleet 27 päivän ja 31 päivän välillä. Pitäis ihan tässä laskeskella vaikka keskiarvoa joku kerta. Lähinnä omasta mielenkiinnosta. Ehkä viimeiset puol vuotta, koska imetyksen jälkeen/sen aikana kierto oli mitä oli :)

Maira Täällä on peukut pystyssä b :) d
 
********KESKIVIIKKO 4.5. 2011***********



PIINAILIJAT:
(näillä kuumeilijoilla kiertopäivissä mennään jo yli normaalin kierron tai pitäisi kahden viikon sisällä tulla plussa tai menkat)

Rouva Möppiäinen....tyttö 12/10..................kp X/X *yk 1
oohlalaa.................esik. 03/08..................kp 62/X *yk 1
inskun....................tyttö 04/09..................kp 54/28 *yk 2
Ando......................poika 04..................... kp 47/28 *yk 4
aliisa10..................poika 07/10..................kp 46/X *yk 1
kolibro......................................................kp 43/X *yk 1
Loretta..................poika 11/07....................kp 31/29 *yk 1
Emmuska10............tyttö 02/10....................kp 29/28-34 *yk 2
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08....................kp 29/28-32 *yk 4
Heidi-80................poika 08/08....................kp 24/27-34 *yk 8
Maira.................... poika 06/10....................kp 22/28 *yk 3
Jemppi...................tyttö 02/10....................kp 21/28-30 *yk 1
Maria-08.................esik. 12/08....................kp 27/37 *yk 3
Tiitulainen..............tyttö 06/09....................kp 17/28 *yk 8
Murumii..................tyttö 09/08...................kp 12/24-30 *yk 6
Tyllerömamma........tyttö 04/10...................kp 15/29 *yk 2

MUKANA MYÖS:
(kierto aluillaan, alle puolivälin.)

Taikapapu..............tyttö 4/10.....................kp 13/30 *yk 8
magda...................tyttö 11/09...................kp 13/31 *yk 7
Kinkula...................poika 09/09..................kp 10/28-34 *yk 11
valle......................esik. 06/08....................kp 4/30-35 *yk 10
Kamomilla -81........ tyttö 12/08....................kp 5/35 *yk 22
vauvaqme...............tyttö -06.......................kp X/X *yk 1





TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.
Lara--....................poika 09/10
orkidea-.................tyttö 12/10
Aiska.....................poika 01/08
tellervo.................esik.08/07
räsy_nukke............esik. 10/07
LittleStar.................tyttö
Villany



PLUSSANNEET 2011:

Toukokuu2011:
ellen- (yk0)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)


Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)


Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (yk3)
 
Viimeksi muokattu:
Mahtuiskos joukkoon?
Kroonista vauvakuumetta poden ja toinen ois haaveissa.
Ukon kanssa puhuttu ja vauvaa vois alkaa ehkä yrittään tossa elo-syyskuussa :)
Mulla on siis esikoinen 10/07 syntynyt ja nyt ukon kanssa ois yhteinen sit jossain vaiheessa toivottavasti tulossa :)
Mut vois siis varmaan tonne taustailijoihin laittaa, ku varsinaista yritystä ei vielä ole :) Heinäkuu on luultavasti viimenen ehkäsykuukausi :)
 
Minulle voi laittaa kp2..pettymys oli taas melkoinen..:'( Luulin jo oireitakin olevan raskaudesta, mutta näköjään sitä niin kovasti toivoo että alkaa jo kuvittelemaan. Nyt on sitten lääkäriaika varattu ja ultralla+labrakokeilla aloitetaan.
 
Kamomilla-81 Kiitos :)
Mulla on tosiaan krooninen vauvakuume. Ei tästä vaan pääse eroon :D Esikko tais olla kuukauden ikänen ku jo oli olo et haluun olla raskaana ja haluun vauvan.
Eipä sitä toista ole sit tullut "tehtyä" kun ei ole miestä ollut, nyt on pitempi seurustelusuhde takana ja tosiaan olisi ihana saada yhteinen lapsi miehen kanssa :)
Mää täällä koitan muistaa käydä kirjottelemassa ja tsemppaamassa muita sillä välin kun odottelen et saadaan yritys/tjottailu alkuun! :)
 
Hei uudet! :wave:

Täällä ei mitään kummempaa, testi näytti negaa ja samat olotilat jatkuu. Taitaa olla vaan vauvakuume, joka aiheuttaa kaikenlaisia oloja. Flunssaa tai allergiaa taitaa myös pukata päälle ku paleltaa ja väsyttää, ei herkän negatestin jälkeen jaksa oikein uskoa, että tässä raskaana olisi. Alaselässä on kyllä niin mahtava särky, että panadolia joudun syömään. :kieh: Voi, alkais nyt menkat tai tulis jotain testiin. On tää oottelu kans yhtä, koko ajan sitä tulkitsee oireita ja lopulta päätyy siihen, ettei sitä omaa kehoa tunne ollenkaan. Varsinkaan ku kierrosta ei oo mitään tietoa imetyksen takia..

Tuli hieman turhautunuttta vuodatusta :snotty:

Mutta oikein mukavaa viikkoa kaikille! :flower: Toivottavasti kohta alkaa tulemaan oikein paljon plussia, näyttäis piinailijoita olevan =)
 
Tervetuloa räsy_nukke :wave:

valle Isot pahoittelut :hug:

Rouva Möppiäinen :hug: Toivottavasti tilanne ratkais pian johonkin suuntaan..ja arvatenkin toivon juuri sitä neuvolan suuntaa ;)


Ollu jotenki hirmu alakulonen fiilis viime aikoina. En oo ees muistanu ajatella koko kiertoa. Sen takia tänää vähän havahduin, että kuuden päivän päästä vois miettiä testiä ellei täti kurvaa paikalle :O Oireita ei ole sitten niin minkäänlaisia. Oireita oli vaikka mitä just oletetun oviksen aikaan, mutta nyt.. Pah. Ei oireen oiretta. En ees jostain syystä osaa odottaa tota testausta. On jotenki hirveen rauhallinen olo..ehkä siks just, että oon ollu jotenki hirveen mietteliäs. Oon silti ihan satavarma, et ku viikonloppu lähestyy ja alkuviikon (mahdollinen) testaus, niin en pysy kyllä housuissani ja oireitakin ilmenee joka päivä uusia :LOL: Ihan vielä en uskalla äitienpäivänä testata, vaikka olishan se ihana äitienpäivälahja :heart:

Tsemppiä kaikille kierron aloittaneille, peittoa heiluttaville ja piinaajille!
 
Tervehdys!

Menen nyt suoraan törkeesti omaan napaan, eli: eilen illalla aloin miettimään, että menkathan taitaa olla pari päivää myöhässä, kalenterista sitten tarkistin, että ovatkin jo viisi päivää myöhässä. Meillehän siis varsinainen yritys ei ole vielä edes alkanut. Mulla ei oo minkäälaisia, ei siis mitään oireita siitä, että oisin raskaana, mutta päätin tehdä varmuudeks testin ja selkee plussahan sieltä tuli! Olo on edelleen aika hämmentynyt, toki myös onnellinen <3

Mulla on nyt sellanen tilanne, että oon saamassa nyt vakituisen työpaikan paikasta, jossa oon kohta ollu vuoden töissä, mut vakinaistetaan elokuun alusta, koe aika on ilmotettu työpaikkailmoituksessa 4kk, onkohan mulla koeaika vaikka oon ollu samassa paikassa jo vuoden töissä? Tietääkö joku miten mahtaa mennä? Mietin tässä nimittäin, että munhan on silloin pakko kertoa raskaudesta jo koeajalla ja sillonhan voin pahimassa tapauksessa saada kenkää! Vähän jännittää nyt noi työkuviot...

Mutta tällasta tänne siis. En nyt uskalla vielä odotuspuolelle siirtyä tän oireettomuuden takia. Ihmetyttää kyllä kun ei oo edes tissit kipeet tai muuta. Menkattomuus ainoo oire.Niin ja parina iltana on kyllä tullu ns, repäsukipuja Noh, odotellaan mitä tuleman pitää..

Plussatuulia kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Onnea ellen-!! :heart:

Voi luoja et meinaa järki lähtee täs oottelus... :D :rolleyes:
Sitä niin kovasti toivois et olis tärppi käyny, mut saas nähdä...Ens viikon tiistaihin tuntuu olevan ihan tuskasen pitkä aika... :D
 
Onnea Ellenille sekä plussasta että työpaikan vakinaistamisesta! :) Koeajan voivat laittaa tai olla laittamatta talon sisällä työskennelleelle. Itse varmaan jättäisin laittamatta, sun työkykysihän on jo testattu, mutta joissain paikoissa ovat hyvinkin tarkkoja ja laittavat koeajan aina, jos tehtävä vähänkin muuttuu.. Mutta raskaushan ei saa olla syy irtisanomiselle! Tiedän, että joillakin työpaikoilla on monenlaista yritystä irtisanoa ihminen raskauden takia/ kesken äitiysloman tms, mutta sehän on laitonta. Jos varsinaista perustetta (tehtävän laiminlyöminen tms.) ei ole, niin siinäpä oliskin sitten oikeusjutun paikka. No, toivotaan, että sun kohdalla ei sentään käy niin. Onhan onneksi fiksujakin työnantajia olemassa, jotka onnittelevat vauvauutisista. Joten onnea!

Itselläni samanlainen tilanne Rouva Möppiäisen kanssa. Eli yksi nega testattu (tosin jo kp 26/29), mutta ei niitä menkkoja vain kuulu. Hmm. Kaipa ne sieltä tulevat kuitenkin. En jotenkin enää usko olevani raskaana, ensin uskoin siihen vahvasti, mutta negan jälkeen kaikki luulot haihtuivat (tietty pienen pieni toive elää..). ;)
 
Onnea oikein paljon ellenille :flower::heart: toikokuun ensimmäinen plussa :)
Toivottavasti työpaikan kanssa ei tulisi mitään "ongelmia" tuon raskauden suhteen, että saisit silti ihan normaalisti sen vakituisen työsuhteen ilman mitään koeaikoja tai irtisanomista ns. siitä johtuen :)

ON: kp 27 meneillään, pe-la olin ovista testailematta kun unohdin koko homman, sunnuntaina sitten tein testin taas ja ekaa kertaa ikinä testiviiva oli kunnolla näkyvä, vaikka siltikkin kontrolliviivaa haaleampi, maanantaina sitten taas ihan olematon hailakka viiva, eli olisiko voinut olla mahdollista että pe tai la olisi voinut viivat olla yhtä tummat kun juuri unohdin testata :| torstaina oli pupuilua ja sitten vasta sunnuntaina eli toivottavasti nyt ei mennyt ohi suun jos mahdollinen ovis olisikin ollut..huoh, miten voikin ressata tästä asiasta..

kamomilla minulta on taas yksi päivä tippunut matkasta, kun näyttää että eilen tiistaina olisi ollut kp 25 vaikka oli kp26 :D eihän sillä yhdellä päivällä juuri merkitystä ole, mutta jos jossain vaiheessa kerkiit niin päivitä että ke 4.5 kp27 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
tervetuoloa uusille!

halaukset tarvitsiville :hug:

jännäilijöille plussia!

ON.. täällä kp: 29 ei mitään menkat eivät ole alkaneet, parin päivän sisään alkaa koska en edelleenkään usko raskauteen, välillä tutut oireet kolkuttelee ja sitten taas ei mitään, kylmä jäädyttää nännit vaikka olisi useampi paita päällä.
 
Kiitos kaikille onnittelijoille sekä kiitos myös kaikille jotka kommentoitte tuota työpaikka-asiaa! :) Toivon todella, että työkuviot jatkuu ongelmitta, eikä mua irtisanota raskauden vuoksi koeajalla (jos mulla siis koeaikaa ede on). Kyse on muuten kaupungin toimesta, saakohan silloinkin työnantaja itse päätttää "vanhalle" työntekijälle että laittaako koeajan vaiko ei?

Sitten vähän surullisempia uutisia: mun siskolla, 31v, todettiin tänään kohdunkaulansyöpä, paikallinen onneks mutta hirveetä silti Ennuste on vissiin hyvä ja pitäs saada poistettua kokonaan. Järkyttävää jokatapauksessa ;(
 
********sunnuntai 8.5. 2011***********



PIINAILIJAT:
(näillä kuumeilijoilla kiertopäivissä mennään jo yli normaalin kierron tai pitäisi kahden viikon sisällä tulla plussa tai menkat)

Rouva Möppiäinen....tyttö 12/10..................kp X/X *yk 1
oohlalaa.................esik. 03/08..................kp 67/X *yk 1
inskun....................tyttö 04/09..................kp 58/28 *yk 2
Ando......................poika 04..................... kp 51/28 *yk 4
aliisa10..................poika 07/10..................kp 50/X *yk 1
kolibro......................................................kp 47/X *yk 1
Loretta..................poika 11/07....................kp 35/29 *yk 1
Emmuska10............tyttö 02/10....................kp 33/28-34 *yk 2
Heidi-80................poika 08/08....................kp 28/27-34 *yk 8
Jemppi...................tyttö 02/10....................kp 26/28-30 *yk 1
Maria-08.................esik. 12/08....................kp 31/37 *yk 3
Tiitulainen..............tyttö 06/09....................kp 21/28 *yk 8
Murumii..................tyttö 09/08...................kp 16/24-30 *yk 6
Tyllerömamma........tyttö 04/10...................kp 20/29 *yk 2

MUKANA MYÖS:
(kierto aluillaan, alle puolivälin.)
Taikapapu..............tyttö 4/10.....................kp 17/30 *yk 8
magda...................tyttö 11/09...................kp 17/31 *yk 7
Kinkula...................poika 09/09..................kp 14/28-34 *yk 11
valle......................esik. 06/08....................kp 8/30-35 *yk 10
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08....................kp 4/28-32 *yk 5
Kamomilla -81........ tyttö 12/08....................kp 9/35 *yk 22
vauvaqme...............tyttö -06.......................kp X/X *yk 1





TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.
Lara--....................poika 09/10
orkidea-.................tyttö 12/10
Aiska.....................poika 01/08
tellervo.................esik.08/07
räsy_nukke............esik. 10/07
LittleStar.................tyttö
Villany



PLUSSANNEET 2011:

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3)


Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)


Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)


Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
Pitkästä aikaa tervehdys!

Täällä ollaan oltu koko viikko kipeänä, sitä ennen järjestelty synttäreitä täydellä tohinalla, niin on jäänyt palstailut vähälle. Nyt kp 17 menossa (yksi päivä ilmeisesti pudonnut listalta, kiitos Kamomilla, jos jaksat päivittää!), yritys oli aktiivista tuohon kp 13 saakka, mutta sitten tämän inhottavan taudin takia ei ole huvittanut heilutella peittoja. :( Eli se sitten varmaankin siitä... Tuntemusten mukaan uskoisin, että ovis on ollut (jos edes on ylipäänsä ollut) kp 14/15-16. No, ensi kierrossa sitten taas parempaa yritystä...

Ellenille onnea niin plussauutisista kuin työpaikastakin! Kyllä ne työkuvioitkin siitä selviävät, toivotaan parasta!

Nyt sen enempää muihin kommentoimatta on pakko avautua muistakin aiheista: olen nyt käynyt pitkää keskustelua tutun kanssa Facebookissa lapsettomuudesta ja lapsiarjesta. Hänen mielestään lasten saaminen pilaa parisuhteen, tappaa seksin, pilaa äidin vartalon, tarkoittaa eittämättä valvottuja öitä ja äidin oman ajan totaalista menetystä... Ja hänen mielestään ajatus ei edes ole pessimistinen, vaan täysin realistinen! Hän on itse nelikymppinen ja lapseton, ja väitteet ja oma asiantuntijuus perustuvat vuosien havainnointiin omien perheellisten ystävien elämästä ja kymmeniin luettuihin artikkeleihin, esim. siihen uutisen parin kuukauden takaa, jonka mukaan lapsettomat ovat onnellisempia. Voi että verenpaineet ovat taivaissa, jotenkin tuo hänen kommentointi siitä, miten lasten saannilla elämä menee pilalle, ärsyttää suunnattomasti... Ja jos asiassa on eri mieltä, johtuu se hänen mukaansa siitä, että on yhteiskunnan normien vastaista väittää ainakaan julkisesti muuta, kuin nauttivansa vanhemmuudesta ja perhe-elämästä. ARGH!
 
tyllerömamman juttua pakko jäädä pikaiseen kommentoimaan, vaikka aikaa ei olekaan :LOL: Siis ihan niin ärsyttävää toi ehdottomuus ja ns. fakta että näin on tutkittu ja tää on ainoa oikea juttu. Joku sopii toiselle joku ei. Kuulostaa myös vähän katkeran puheelta. Eihän se, että ei ole lapsia tarkoita ettei vois olla ihan yhtä onnellinen, kun lapsellinenkin. Emmä oo ainakaan kokenu, että mun oma minuus ois kadonnu mihinkään tai että mä en vaan uskaltais sanoa sitä ääneen. KYLLÄ, joskus on huonoja päiviä, mutta niin niitä olis varmasti vaikkei lasta oliskaan. Ai että kun nous karvat pystyyn! Itse en vaihtais tätä mihinkään. Ymmärrän myös, että joku ei halua vaihtaa perheetöntä elämää perhe-elämään. Argh. Ois kyllä niin paljon sanottavaa, mutta nyt ei vaan ehdi :D
 
Tammikuun toivojen ketjusta bongasin ilouutisia;

Onnea Maira!!!
Kiitos... :)

Hyvin varovasti täällä tähän vielä suhtaudutaan...Jos selvitään viikko nyt alkuunsa ilman mitää erikoista ja viiva vahvistuu niin sitä vois ehkä jo alkaa toivomaan että tällä kertaa ei paikka ainakaan olis väärä..Nyt vaikuttaa vielä onneks ihan hyvältä..

Toivottavasti monella muullakin alkais tulee jotain aivan muuta kerrottavaa kun tädin kylään saapuminen! :) :heart:
 
Oih, hurjan paljon onnea maira =):flower: toivotaan että kaikki menee hyvin niinkuin pitääkin =)

tässä vaiheessa kuuta jo 2 plussaa, eli vielä kerkeisi hyvin tulla paljon lisää ;)

Täällä ei mitään ihmeitä, eilisen päivää jomotteli (poltteli) taas paljon tuonne leikatulla puolelle munasarjaan, missä se "möykkykin" viime ultrassa oli :| tän päivää ei onneksi enää ole vaivannut, mutta silti odotan jo että parin viikon päästä pääsen sinne toiseen ultraan ja viimein selviäisi että mikä se siellä oikein kiusaa... Toivottavasti menkat alkaisi heti alkuviikosta tai sitten kierto venyisi sinne tutkimuksen ylite, ettei tarvitsisi ruveta sitä siirtämään..

ainiin, OIKEIN IHANAA ÄITIENPÄIVÄÄ MEILLE KAIKILLE :heart:
 
Moikka

Hyvä kun poistit kamomilla mut listalta pois roikkumasta. Mulla on tällä hetkellä vaan satunnaisesti netti käytössä eli mun on turha liittyä noille listoille, ku en tiiä millon aina kerkeen päivittelee kuulumisia. Toivottavasti voin täällä sit vaan satunnaisesti kommentoida kun käyn lueskelemassa..

Mutta siis tärppiä ei oo käyny eli nyt mennään kait yk10 tai jotain. Gynellä kävin vähän juttelemassa ja kesällä alotetaan clomit, jos siihen mennessä ei oo tärpännyt. Viimeset kolme kuukautta oon tehny ovistestejä ja tässä kuussa sain ekan ovisplussan, mut mies oli sit tietty reissussa et toivo ei oo kovin korkealla. :/ Ai niin ja gyne suositteli laihdutusta, ou jee.. Tällästä tää kuulemma on, naisen elämä.. :headwall:
 

Yhteistyössä