***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

Aiska
Heippa!

En oikein tiedä, kuulunko mukaan, mutta ilmoitan olevani ainakin taustailemassa.:wave:

Eli mulla on poika 1/2008 ja nyt olis kova vauvakuume. Mutta tilanne on sen verran epäselvä nykyisessä suhteessa, etten oikein katso olevani oikeutettu vauvakuumeseen.:ashamed:

Erottiin pojan isän kanssa jo ennen kuin poika täytti kaksi ja silloinkin oltiin tehty lähes vuosi surutyötä suhteen loppumisesta. Nyt olen uudessa suhteessa, jossa on ihanaa. Mutta tämä mies ei ole halunnut lainkaan lapsia eikä ole mitenkään selvää, että haluaa vieläkään. Rakastaa kyllä poikaani kovasti.

Emme asu yhdessä enkä tiedä, kaipaanko edes miehen kanssa asumista. Esikoisen vauva-aika oli sellainen helvetti, että jotenkin ajattelen kaiken sujuvan helpommin, jos molempien ei tarvitse heräillä öitään kahta vuotta.

Kaikki järki minussa sanoo, ettei kannata täsäs tilanteessa, mutta mikäs se sellainen vauvakuume on, mikä järkeä kuuntelee? :p

Mielessä pyörii lähenevät kolmekymppiset ja se, etten halua poikani jäävän ainoaksi lapseksi. Tässä on nyt kuitenkin mies, joka haluaa vanheta kanssani ja rakastaa minua sellaisena kuin olen. Olen edennyt urallani pitkälle ja nyt olisi senkin puoleen hyvä hengähtää hetki. Uskoisin myös, että parin vuoden hurjan työtahdin jälkeen osaisin nyt arvostaa kotona oloa erilailla kuin esikoiselta.

Siinäpä lyhyesti meidän pienen perheen omituinen vauvakuume-tilanne. Olisi mukavaa, jos kelpaan seuraan, vaikka en vielä olekaan suorilta kierukkaa poistamassa. =)
 
********TIISTAI 8.3. 2011************



PIINAILIJAT:
(näillä kuumeilijoilla kiertopäivissä mennään jo yli normaalin kierron tai pitäisi kahden viikon sisällä tulla plussa tai menkat)

Jarenah..................poika 10/05....................kp 61/30 *yk 6
Jumima...................esik. 06/09.....................kp 59/28-29 *yk 2
meritähti82..................................................kp 53/35 *yk1
Kellukka..................poika 03/08...................kp 34/28-31 *yk 5
Vouhis....................poika 01/03...................kp 29/27-28 *yk 4
Viola80...................tyttö..............................kp 30/31 *yk3
inskun....................tyttö 04/09.....................kp 26/28 *yk1
Aurora81................esik. 08/09.....................kp 28/30 *yk7
Maria-08..................esik. 12/08...................kp 35/37 *yk2
Heidi-80..................poika 08/08....................kp 24/27-34 *yk 7
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 27/35 *yk18
Tiitulainen...............tyttö 06/09.....................kp 16/28 *yk 6
Ando......................poika 04........................ kp 16/28 yk 3


MUKANA MYÖS:
kierto aluillaan, alle puolivälin.

magda....................tyttö 11/09.....................kp 16/31 *yk 5
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 12/28 *yk 8
Kinkula...................poika 09/09....................kp 9/28-34 *yk 9
Nauruprinsessa........poika 09/08...................kp 6/28 *yk 3
valle........................esik. 06/08....................kp 6/30-35 *yk 8
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 4/32 *yk 3
Sannuli88...............tyttö 05/10.....................kp 3/30 *yk 3
LittleStar.................tyttö
aliisa10...................poika 07/10....................kp X/X *yk0
Hannaliina...............tyttö 05/10.....................kp X/X *yk0





TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.
Lara--....................poika 09/10
orkidea-.................tyttö 12/10
Maira.................... poika 06/10
Astre.....................tyttö 06/09
Aiska.....................poika 01/08
tellervo.................esik.08/07



PLUSSANNEET 2011:

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Villany (yk1), Minnuska89 (yk 13)


Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (yk3)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille!
Pahoittelut sannulille negasta :(
Nyt vaan omaa napaa taas :ashamed:
Aloitin tänään terolut kuurin kun ei tätiä kuulu ja koska ultrassa oli oiken kunnon rakkulat munasarjoissa. Tämähän ei ollut uutinen mulle (pco todettu jo vuosia sitten) mutta olin toiveissa että olisivat hävinneet jollain ihmeen kaupalla mutta arvashan sen ku kierto alkoi venymään... :headwall:
Yritystä ei laiteta jäihin tietenkään mutta mut vois siirtää taustaileen hetkeksi.
Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Onpas tää nyt kummallista :confused: Olin eilen ihan 100% varma että kuukautiset alkaa. Massussa oli sellasia tuntemuksia ja vatsakin oli turvoksissa. Olin ihan varma että muutaman tunnin sisällä ne alkaa, viimeistään yöllä mutta eipä menkat alkaneetkaan. Menkkamaiset kivut ovat poissa mutta vatsa on edelleen turvoksissa. Eli kp 31/30 tänään.
 
Tervetuloa uudet.

Halaukset tarvitseville :hug:

Onnittelut plussanneille :heart: :flower:

Piinailijoille plussia :attn: :)

täällä olisi sitten kp1 tänään...plaah :(
no kyllähän minä sen tiesin mutta harmittaa silti.
Pikainen käynti nyt nukkumaan menossa aamulla aikanen herätys.
 
Plääh, eka teksti hävisi jonnekkin.

No mutta rauhaisa ja lemmekäs viikonloppu takana. Ovulaatiotesteistä sain pidettyä itseni erossa :). Nyt vaan odotellaan!

Toivotaan kovasti plussatuulia muille piinailijoille ja halauksia kaikille pettyneille :hug:!
 
kamomilla seuraavaan päivitykseen jos viitsit korjata nuo miun kp:t eli nyt ois menossa siis kp33 =)

edelleen plussatuulia täältä toivotellaan mahdollisimman monelle , nyt vaan sais alkaa niitä plussa satelemaan ;)

täällä edelleen ootellaan että ne menkat alkais viimestään perjantaina ettei kierto veny...raskauden mahdollisuuteen en usko, koska ovis tais tullakkin sen verta myöhään (jos tuli ollenkaan) että sitä ei kyllä hyödynnetty millään tavoin : / mutta tosiaan pitää vaan yrittää ajatella että ei meillä mikään kiire ole, kun esikoinenkin on vasta reilu pari vuotias..toinen (toivottavasti) tulee kun on tullakseen, en halua ottaa siitä vielä mitään ressiä :) vaikka useimmiten ei pysty "järellä" ajattelemaan, vaan sitä toivois vaan kovasti toista "heti" :LOL:
 
Onpa tullut paljon plussia! Onnea kaikille plussanneille..

Eipä oo ollu oikeen mitään kirjoitettavaa. Ovistestejä olin aatellut ostaa tähän kiertoon, mutta jäi ostamatta. On niin paljon kaikkea rahanmenoakin ja vaikka mitä. Ärsyttää ku pitäis hakea tolle pikkumiehelle päiväkotipaikkaa syksyksi, kun olin tietty toivonut ettei töihin tarttis palata..

Nyt siis kp 26/30, mutta ei mitään tuntemuksia. Välillä vihloo alavatsaa että eiköhän se täti sieltä taas pärähdä..

Eli tälläsellä ilosella mielellä täällä. :/ Noh, tänään oli kyllä ihana päivä, kun oltiin koko perheen voimalla laskiaisriehassa. Mutta törmäsinpä pariin viime vuotiseen muskarikaveriin ja molemmat oli raskaana ja vinkkasivatpa innoissaan että meidänkin pikkumies kaipais kaveria, kun roikkuu koko ajan muissa lapsissa. No, sitähän tässä on kesästä asti yritetty.. :( Äh..
 
Pahoittelut, jos listassa on ollut virheitä. Ei aina ihan täydellä ajatuksella toimi tämäkään pää ;)

Tässä kierrossa omat kateissa olleet ovulaatio-oireet tuli vasta nyt viikonloppuna. Tarkottaako se sitten että tästä kierrosta tulee vieläkin pidempi, enpä tiedä. Ei nyt tällä kertaa kuitenkaan varmasti hukattu mahdollisuuksia raskautua, joten salaa pidetään peukkuja pystyssä vaikka pessimisti se ei petykään.

Olisipa vaan lomaa! Mulla on seitsemän työpäivän putki takana, eikä oikein jaksaisi nyt yhtään mitään. Pari vapaata nyt sentään, mutta silti. Vasta tuossa pääsiäisen tienoilla useamman vapaan putki tiedossa...
 
Huomenta ja ihanaa Naistenpäivää meille kaikille :):flower::flower:

sannulille pahoittelut tädin tulosta :( kyllä se aina vetää mielen maahan vaikka kuinka positiivisena yrittäisi ajatella asiaa :/

Täällä on jo pari raskaustestiä tehty ihan vaan oman mielen kiusaamiseksi ja täysin puhdasta negaahan ne näyttää niinkuin voi olettaakkin.. jännä tämä naisen mieli, vaikka tietää että ovis meni sivu suun, niin silti sitä jonkinlaista toivonkipinää yrittää mielensopukat kehitellä :LOL:
kp35 meneillään ja viimeks kierto jäi 37 päivän mittaiseksi , joten tässä varmaan parin päivän sisään ootellaan tätiä kyläilemään tännekkin suunnalle.
 
Päivittelin taas listaa. Siellä on listan kärkipäässä kaksi kuumeilijaa, joilla on jo kaksikin kiertoa varmaan täynnä. Eivät taida kirjoitella kaksplussalle enää muuallekaan, joten varmaan kohta aika poistaa heidät listalta, vai mitä sanotte? Ainahan sinne pääsee sitten takaisin jos tärppiä ei ole tullut ja kirjoittelemaan taas palaa.
 
kamomilla mie ainakin kannatan tuota että vois poistaa listalta semmosia joista ei tosiaan pitkään aikaan ole kuulunut mitään.. voihan niitä sitten helposti lisätä uuvvestaan listalle jos tullee ilmottelemmaan ihestään =)
 
Vielä ehtii toivottamaan hyvää naistenpäivää :) .
Pahoittelut kaikille joiden harmiksi täti kurvasi paikalle.
Muuten ei olekaan mitään uutta auringon alla. Ovistestit näyttää puhdasta negaa ja olen jo alkanut menettää toivoa raskautua koskaan enää uudelleen.
Tänään otti poikkeuksellisen koville ja itkeä tihrustin asian tiimoilta koko illan.
Katson nyt muutaman kierron vielä ja siirryn sitten kauan yrittäneisiin, jos ei tärppää, kun tuntuu hieman vaikealta samaistaa itseään niihin, joilla hädin tuskin ehkäisystä on luovuttu ja meneillään on yk 1 .
 
Onpa ihana kevätaurinko pihalla ja itekin siinä ohessa hyväntuulinen. :) Pieni mies saatu just nukkumaan ja äiti pääsee koneelle. Nyt vielä kahvi tippumaan.. :)

Pistepirkko Ei nyt vielä lannistuta, vaikka ne pikkukakkoset antaakin odotuttaa itseään. Eiks aika monella oo ongelmia siinä oviksen bongailussa? Ootko jo monessa kierrossa yrittänyt? Ite en tosiaan oo vielä kokeillu niitä ovistestejä et en tiedä miten mulle käy, jos ensi kiertoon niitä ostan..

Sannuli Kp1-3 on aina niitä surkeimpiä päiviä mutta tsemppiä uuteen kiertoon..

Maria Joo se on kumma ku mieli ei luovu toivosta vaikka tietäis et ois lähes mahdotonta olla raskaana. Kyllä tuli munkin taas muutamat testit tehtyä viime kierrossa ku meni pari päivää pitkäks. Mutta toivo aina elää kp1:een asti.. :)
 
Samoilla linjoilla kuin aurora81. Eli ei saa lannistua vielä!!!

Tosiaan tuo aurinko saa ihmeitä aikaan, jotenkin sitä on enemmän "tajuissaan". Tai töissä tuntuu ihan kuin saisi enemmän aikaiseksi, no voi olla ihan ohimenevä ilmiö :whistle:

ON: Ihmisen mieli on ehkä kuumeilijoiden kohdalla se pahin vihollinen. Näin sen on oltava. Selitys: jos oletetaan että ovis on ollut pe tai la niin todellakaan ei voi siitä 4 päivän päästä olla mitään raskauteen viittavia oireita, mutta outouksia kun vaan on. Raudan maku suussa. Eilen oli koko päivän ja nyt ei enää niin. Toisaalta olen tänään syönyt varmasti vuoden kiintiön turkkareita, että en maista mitään muutakaan...:D. Unet. Mä näen niin outoja unia, että voisi kuvitella et mä vedän iltasin jotain teetä vahvempaa. Ja tää väsymys vaikka mieli on pirtee ni silti väsyttää aivan sairaasti. Mutta nämä on näitä mielen tepposia. Mutta kiinnostavaa siinä mielessä. Esikoisessa mulla ei ollut mitään ennakko-oireita. Aamulla heräsin siihen, että vatsa oli oudon oloinen ja hiukan sekaisin ja tiesin heti että raskaana olen. Esikoista ei liiemmin myöskään yrietty vaan tuli vähän yllättäen.

No mutta tsemppiä taas kaikille ja plussia kehiin, eikös juu :heart:
 
Pistepirkko, itse olen miettinyt samaa, siirtymistä pidempään yrittäneiden puolelle. Mutta sitten tuntuu, että onko sekään oikea paikka meille, kun yritystä nyt ei vielä ole takana kuitenkaan kuin kohta 9kk. Eihän se ole mitään niiden rinnalla joilla yritystä on jo ollut vaikka kolme vuotta. Niin tuntuu että "kehtaako" sitä tunkea pidempään yrittäneiden mukaan kuitenkaan vielä.. ja onko siihen jotain kk- tai vuosiraja edes, äh, en tiedä :D. Vaikea on kuitenkin samastua tosiaan aina uudelleen ja uudelleen tähän nopeammin plussaavien ketjuun, kummajaiseksi tässä itsensä jo tuntee.

Mulla on huomenna vihdoin se gynekäynti :/. Pelottaa.
 
Tsemppiä Kinkula huomiseen gynekäyntiin. Mun pitikin kysellä oletko jo ollut siellä ja mitä sulle sanottiin. Josko sitä itsekin uskaltais (pakko).. Meillä tosiaan yritystä se 7-8kk, mut en vielä osaa aatella et me oltais pitkään yrittäneitä. Jotenki aattelisin et vuos ois se aikaraja, noh, en tiedä.. Mä kun en oo ollu tässä enkä muussakaan ketjussa aiemmin, niin en vielä oo turhautunut (oisko oikea sana?) nopeesti plussaaviin. Mutta ehkä jos oisin koko tän yritysajan ollu täällä mukana, niin vois alkaa olla mitta täynnä kun porukkaa tulee ja menee, mutta itse vaan pysyy.. :/ Vaikka mä miten tsemppaisin, niin myönnän että en tavallaan ees usko nyt raskautuvani ku ei sitä oo tapahtunut missään aikasemmassa kierrossakaan. Mutta sit kuitenkin sitä toivoo niin kovasti, mutta ei sit kuitenkaan enää usko, no joo, sen verta sekavaa tekstiä et paras lähtee nukkuu..

Mutta vaikka ei siis lukisikaan itseään pitkään yrittäneeksi, niin onhan siinä iso ero, onko plussaa ootellu 8kk vai vaikka vaan yhden kierron. Mä kerkesin sillon esikoisesta kirjotteleen jossain vauvakuume-ketjussa just sen yhen kierron. Ja koko sen ajan olin ihan täpinöissäni ja kannustava greippimehuiheni.. Tähän ketjuun taas mun kirjotukset tuppaa olemaan vaan vuodatusta omasta ärsyyntyneisyydestä..

Mutta hyvät yöt ja plussatuulia kaikille pikkukakkosta toivoville,

Aurora
 
********KESKIVIIKKO 9.3. 2011************



PIINAILIJAT:
(näillä kuumeilijoilla kiertopäivissä mennään jo yli normaalin kierron tai pitäisi kahden viikon sisällä tulla plussa tai menkat)

Kellukka..................poika 03/08...................kp 35/28-31 *yk 5
Vouhis....................poika 01/03...................kp 30/27-28 *yk 4
Viola80...................tyttö..............................kp 31/31 *yk3
inskun....................tyttö 04/09.....................kp 28/28 *yk1
Aurora81................esik. 08/09.....................kp 29/30 *yk7
Maria-08..................esik. 12/08...................kp 36/37 *yk2
Heidi-80..................poika 08/08....................kp 25/27-34 *yk 7
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 28/35 *yk18
Tiitulainen...............tyttö 06/09.....................kp 17/28 *yk 6
Ando......................poika 04........................ kp 17/28 yk 3
magda....................tyttö 11/09.....................kp 17/31 *yk 5


MUKANA MYÖS:
kierto aluillaan, alle puolivälin.

Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 13/28 *yk 8
Kinkula...................poika 09/09....................kp 10/28-34 *yk 9
Nauruprinsessa........poika 09/08...................kp 7/28 *yk 3
valle........................esik. 06/08....................kp 7/30-35 *yk 8
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 5/32 *yk 3
Sannuli88...............tyttö 05/10.....................kp 4/30 *yk 3
LittleStar.................tyttö .............................kp X/X *yk0
aliisa10...................poika 07/10....................kp X/X *yk0
Hannaliina...............tyttö 05/10.....................kp X/X *yk0





TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.
Lara--....................poika 09/10
orkidea-.................tyttö 12/10
Maira.................... poika 06/10
Astre.....................tyttö 06/09
Aiska.....................poika 01/08
tellervo.................esik.08/07



PLUSSANNEET 2011:

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Villany (yk1), Minnuska89 (yk 13)


Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (yk3)
 
Hmph. Aattelin, että noin pitkällä viestillä, kuin tuo meidän lista onkin, niin varmaan jo pääsisi korkkaamaan uuden sivun. No ei sitten.

Hirmuset alavatsan viiltelyt täällä, ihan niinku aina tälleen loppukierrosta. Odottelen että menkat alkaa varmaan ensiviikon puolivälin tienoilla tuhruttelulla. Muuta en uskalla edes toivoa!
 
Missäs meijän maaliskuun plussat viipyy??!! PRKL
Toivotaan että piinailijoille plussat alkais napsahtelee ja sitten meille muillekin pikku hiljaa :)

Kamomilla mun kohdalla toi lista on yhden kp:n jäljessä eli eilen oli kp 8 ja tänään siis kp 9 :)

ON: ei mitään muuta kuin alkukierron odottamista että pääsee "hommiin " ja jännäämään. Jos ei täti olis just käyny ni epäilisin vaikka mitä näillä oireilla! :D Ihmismieli on kumma juttu!
 

Yhteistyössä