** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Maira Ei oo vielä mitään hinkua ollut testata :) Kun ei hajuakaan tästä ekasta luomukierrosta kuinka pitkä on. Toi 28 pvää on vaan heitto tuolla kun eikös se ole se keskimääräinen kierron kesto. Tuntemuksia ei kuitenkaan ole ollut suuntaan eikä toiseen. Ajattelin että jos nyt täti pitää jännityksessä tän viikon loppuun asti ni voisin vaikka huvikseni testatakin. Tässä kierrossa todennäkösyys raskaudelle on kyllä niin pieni, että ennemminkin odottelen että saan tietää kierron pituuden :)

Täällä on kyllä nyt monella niin jännät paikat että pitää useammin käydä tarkistamassa tilanne! :) Toivon plussatuulia kaikille jänääjille ja testaajille!!!!!! ++++++++++++++++++++++++++++

Täällä lenssu nyt itsellä ja pojalla ja mies työreissussa koko viikon. Jesh!... Hieman on energiat matalalla, kun poitsulla ei yskän ja räkäsyyden takia nukkuminenkaan onnistu eikä oo "vaihtopelaajaa" paikalla joka ottais vastuun kun äiti tartis ite lepoa... Anoppi oli miehelle kertonut, että tulee tarvittaessa avuks, mutta NOT!!! Helpommalla pääsen jos se matami pysyy mahdollisimman kaukana ni ei tartte kuunnelle mitä kaikkea teen väärin ja sehän tiettä kun on ollut kätilö joskus vuonna nakki ja kokemustakin on 65 vuoden edestä... kai tiedätte että lapsi pitää herättää imetykselle joka neljäs tunti oli keskonen tai ei ja niiden neljän tunnin välillä EI sitten imetetä!!!! eikä sitä lasta saa mennä lohduttamaan jos se itkee. oppiipahan kuulemma olemaan... ARG!
 
Sis voi jessus tätä jatkuvaa vessassa ramppaamista !!!
10 min välein on pissahätä :headwall:
Miten mä nyt muka minnekään kaupunkiin voin lähteä kun kokoajan saa juosta vessassa, enkä mä ole tänään edes juonut kuin lasillisen appelsiinimehua, lasillisen vettä, ja kaksi kuppia kahvia
 
Nauruprinsessa Niin tosiaan, sulla on sama homma kun mulla eli eka kierto pillereitten jälkeen..Noo, odotellaan.. :)

kikka Me odotellaan sit huomenna sun testitulosta.. :D

Mä tuossa tilasin pari testiä jotka tulee huomenna varmaankin, joten testaan vissii torstaina jossei menkat ala..

Meilläkin on juniori elämänsä ekassa lenssussa, yö meni valvoessa kun toinen huuti pahaa oloaan eikä nyt päivällä jaksa paljon puoltatoistatuntia kauempaa olla ylhäällä, kuumetta koko ajan yli 38.. :( Noo, josko se siitä..Harmittaa vaan kun tottakai tälle päivää osu sit saakelin komia auringon paiste jne..
 
AJ
kinkula Lämmin halaus sinulle. Ymmärrän kyllä ahdistuksesi. Joskus pieni tauko voi tehdä hyvää, saa ainakin jatkuvan kierron kyttäämisen hetkeksi katkeamaan.

kikka Älä pidä meitä jännityksessä. Testaa, testaa, testaa ;)

Nauruprinsessa Pikaista paranemista teille. Minä olen myös kunnon nuhakuumeessa, onneksi poika on toistaiseksi pysynyt terveenä. Meillä kanssa mies lähti juuri iltavuoroon. Onneksi poika nukkuu vielä kunnon päiväunet niin saa itsekin vähän huilattua.

ON: Tosiaan kaameassa nuhakuumeessa olen. Eilisen ja tämän päivän olen joutunut olemaan pois töistä. Huomenna on ihan pakollista menoa, josta voi luistaa ainoastaan jos on pää kainalossa. Onneksi torstai on vapaata. Täällä ei tuntemuksia oviksesta vielä. Viime kierrossahan tunnistin ihan ekaa kertaa ovis oireet ja nyt sitten jännätään miten tällä kertaa käy. En tosiaan paljon odottele sen kohdun ulkoisen jälkeen, mutta pakko pitää lippu korkealla, muuten ei jaksa :)
 
En ehdi nyt kommentoimaan. Palaan paremmalla aikaa.

Olen jo muutaman päivän pystynyt olemaan testaamatta. Mut nyt piti testi tehdä. Olin jo niin valmistautunut siihen, et nega tulee. Mut toisin kävi. Plussa tuli heti ennen kontrolliviivaa. En todellakaan usko sitä vielä todeksi. Katsotaan nyt muutama päivä ja testaan uudelleen. Vielä en uskalla iloita. Kp taisi olla nyt 40/40.
 
Onnea Neiti Nöttiäinen ja muut plussanneet :flower: ! Ihanaa :heart: . Muille vielä jännääville plussatuulia +++++++++++++++++ :whistle: .

Matilda: Mulla taitaa laskujeni mukaan olla kp 22. Ja yk oli tosiaan 6. Kiitos jos viitsit korjata =).

Ikävää että Nauruprinsessan anoppi on niin ärsyttävä :headwall: . Mikään ei ole rasittavampaa kuin 30 vuotta vanhat neuvot kuinka ei saa hytkyttää vaunuja, ettei lapsi totu ja antaa huutaa, niin keuhkot vahvistuu ja tottuupahan odottamaan ja soseita pitää antaa päivälleen 3 kk:n ikäisenä kun silloin kivikaudellakin annettiin jne. Mä sain näitä neuvoja lähinnä omalta mummoltani ja välillä sai kyllä laskea kymmeneen, ettei olisi sanonut vähän ikävästi... Anoppi sen sijaan on ollut kyllä ehdottomasti tärkein apu tyttären hoidossa, vaikka melko kaukana asuukin.

ON: Koko ajan on huono olo :x . Ei kai nyt tässä vaiheessa pitäis huono olo olla, jos vaikka niin mahtava ihme tapahtuisikin että olisi tärpännyt?!? Ruoka ei maistu ja kuvottaa. Muuten ei ole mitään uutta auringon alla.
 
Nyt testia kehiin kikka89! Onpas taalla jannaa!!!

Ja varovaiset onnittelut neiti nottiaiselle!! Luulisi kaiken olevan ok, jos heti kerta sait oikein vahvan plussan!

Ja kinkulalle :hug:

Mulla menee nama raskaana-ei raskaana olot laidasta laitaan. Ajattelen, etta se oviksen tapahtuminen jai epaselvaksi ja enka ole tuntenut menkkamaisia jomotuksia -> ei raskaana. Toisaalta sitten se outo neste tisseista, eilisiltainen lieva kuvotus/krapulaolo ja tamanpaivaiset ihme hermonippailut alamahassa nostattaa valilla toiveita. Perjantaihin pitaisi odotella..blaah! :headwall:

Joo, tosiaan nuo vanhat "viisaat" neuvot on niin syvalta! Ja erityisesti imetysohjeet ihmisilta, jotka eivat ole imettaneet! Mummo koko ajan oli neuvomassa siskoani imetyksen kanssa ja itse ei koskaan imettanyt...Samainen mummo aina (jo pojan ollessa n 4kk) yrittaa aina Suomessa ollessa syottaa pojalle mm. kekseja yms herkkuja, eika voi ymmartaa miksi en halua antaa niita. Eika lasta saisi hyppyyttaa! Joo, ja taalla ihan omanikaiset ihmiset (ja katilokin) sairaalassa ollessa varottelivat etta jos pitaa liikaa vauvaa sylissa niin tottuu sitten siihen eika halua olla muualla..Olin siina sitten tuoreena aitina vahan hamillani.. Ja kaikki aina kauhisteli kun kantelin poikaa paljon (kun se ei yksinkertaisesti viihtynyt yksikseen ja oli superutelias). Onneksi luotin omaan vaistooni, poika on erittain ulospain suuntautunut, sosiaalinen eika todellakaan mikaan syliapina! :LOL:
 
Tippuiskohan sitä kamalan korkeelta jos ostais testin samalla kun joudun muutenki käymää apteekissa ja tehtailisin sen tänää jo...


muoks.

Tein nyt sit kuitenkin...Testialueen kastuessa meinas hengitys pysähtyä kun väri jäi aikailee testiviivan kohalle, jatkoi kuitenkin matkaansa, testiajalla olin muka ehkä näkeväni jotain, 5min testiajan jälkeen ilmesty viivanpaikka tai haamujen esi-isä, oli niin tai näin, huomenna uusiks jossei menkat ala aamulla.. :snotty:
Tein first signalin puikon, mullei oo hajuakaan ees et mitä herkkyyttä se on...
 
Viimeksi muokattu:
********KESKIVIIKKO 26.1.2011************




MUKANA:


Nauruprinsessa........poika 09/08....................kp 31/28 *yk 1
Maria-08..................esik. 12/08....................kp 31/? *yk1
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 30/32 *1v
Kellukka..................poika 03/08....................kp 29/28-31 *yk 4
Collins....................tyttö 12/06.....................kp 28/25-28 *yk6
Maira.................... poika 06/10....................kp 28/27 *yk1
Tiitulainen...............tyttö 06/09.....................kp 27/28 *yk4
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 26/35 *yk17
Kinkula...................poika 09/09....................kp 26/28-34 *yk 7
Danone81...............esikoinen 08/09..............kp 25/29 *yk 3
Onnenkipuna............poika 12/06...................kp 25/28-34 *yk 3
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 22/28 *yk6
Jarenah..................poika 10/05....................kp 21/30 *yk 6
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 21/32 *yk 1
Vouhis....................poika 01/03...................kp 19/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09....................kp 16/28-29 *yk 2
Pinkie86..................tyttö 01/08....................kp 15/30 *yk 4
Tellervo.................esik.08/07......................kp 15/30-36 *yk 2
AJ.........................poika-08.........................kp 12/28-30 *yk 3
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 9/26 *yk 3
Heidi-80..................poika 08/08...................kp 7/27-34 *yk 6




PIINAILIJAT:


Kinkula.........................dpo 10
Danone81......................dpo 10-11
Onnen kipuna................dpo 9


TAUSTAILEMASSA:

Hoodrat
Hannaliina..............tyttö 05/10.....................kp 80/30 *yk 3
Nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 51/28 *yk 2
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
LocoKako................esik. 11/09
Viuhti10..................esik. 03/10
HekkuLiini...............esik. 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esik. 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esik. 10/08
kr80...................... esik. 11/08
MonalizaQ
Annemari
Tinker_................. esik. 05/08
waaka................... esik. 09/08
Tash......................esik. 05/10
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri



HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET 2011:


Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk1), kikka89





PLUSSANNEET 2010:


Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5), Pikku87(yk2), Minttumi (yk 2), Jiimii82 (yk6)
Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille!
Ja onnea plussista ja jännäilijöille plussatuulia++++++:heart:

Noista neuvoista. Mun anoppi on kyllä sieltä pahemmasta päästä. Aina jakamassa neuvojaan ja perustelee että aina on näin tehty ja kuuluu tehdä näin. Ja se neuvoo lapsenhoidossa ja sitten kauhistelee koo suvun kuullen kun teenkin omalla tavallani. Ja myöskin meidän kummivalinnat, häidemme kutsutut vieraat, jne. kaikki on pitänyt kommentoida ja esim. häihin kun kutsuimme ihmisiä niin hän toi listan ihmisistä jotka pitää kutsua...Olen todellakin joutunut opetella elämään anoppini kanssa, sitä kun ei voi valita:D

Omaan napaan ei ole mitään uutta. Ovista aloin eilen tikuttaan ja huomisesta alkaen (kp10) meinasin tikuttaa aamulla ja illalla. Eilinen ovistesti oli hailakka haamu ja niin pitkin olla. Limat olis ikään kuin lisääntymässä päin että saas nähdä, ovis odotettavissa viikonlopulle. Mulla on ollu nyt näissä yrityskierroissa sellanen älytön yrittäminen että on kyllä pupuilut ja paljon. en ees tiiä onks ollu ihan pelkästään halusta vai onks siinä taustalla ollut se että täytyy niin paljon kun pystyy että se vauva tulis. Nyt on jotenkin ihan erilainen mieli ton yrittämisen kanssa. Tulee kun tulee. On tässä muutakin elämää. Tietty aiotaan toi ovis hyödyntää mutta ehkä on nyt vähän eri asenne. Kai se siitä muuttuu kun yrityskertoja tulee lisää ja huomaa ettei elämä voi pyörii vauvahankkeen ympärillä.
 
Huomenta päivää!
Tänään olinkin aamuvirkku ja ylhäällä jo ennen puolta kuutta.. :) Oli ihan mukavaa juoda aamukahvit kerrankin ihan rauhassa...
Vielä ei oo hanat auennut, mut eiköhän ne menkat sieltä tule, raskaana en usko olevani ja selkääkin särkee siihen malliin ettei kauaa mene..Kattelin vanhaa neuvolakorttia ja esikoisesta tuli plussa jo rv3+3, jos raskaana olisin, ois nyt 3+6 eikä testiin tule mitään ihmeitä, joten menkkoja odotellessa.. :)

Mutta plussatuulia muille jännäilijöille! d:)b
Ja matildalle iso kiitos päivityksistä, sekä tsemppiä tähän kiertoon! :)
Kikan kuulumisia odottelen.. ;)
 
No nyt on testi sitten tehty..
... ja kaksi viivaahan siihen tuli !!!
Kun kävin tarkastamassa sen 5 minuutin jälkeen niin viivat oli vähän hailakat ( selvästi vaaleinpunaiset eli väriä oli ) mutta esikoisesta tuli huomattavasti tummemmat viivat heti viiden minuutin kohdalla.
Ja siis molemmat viivat olivat yhtä tummat, eli kyllä mä sanoisin että PLUSSA.
Ja nyt on se 30 min mennyt ( mikä on tarkistamisen takaraja tossa testissä ) ja mun mielestä viivat tummuivat siitä 5 min katsomisen jälkeen koko ajan.

Predictorilla testasin ( samoin esikoisesta ) ja tässä välissä olen myös noita samoja testejä ostanut, eikä kertaakaan ole toista viivaa tullut.
Mun mielestä toi oli kyllä selkeä plussa vaikka tosiaan jäikin viivat vaaleammaksi kuin esikoisesta.

Kuvaa en pysty laittamaan tänne kun tämä on miehen kone ( mulla on oma läppäri ) enkä osaa/ viitsi tänne mitään kuvia latailla.
Mies on tosi tarkka tästä koneesta joten en viitsi ottaa riskiä että jotenkin mokaan.

Mutta jos nyt jollain on pahaa sanottavaa tuota Predictorin testistä, niin kertokaa ihmeessä, siis jos on jollekin antanut vääriä plussia yms..
Aiemmin mulle ei ole edes mitään viivanpaikkaa tainnut noihin testeihin tulla, ei haamuja ei mitään.
Ja nyt kuitenkin väriäkin oli ihan selvästi..

Luulen kuitenkin että testaan uudestaan maanantaina, ja sitten soitan vasta neuvolaan.
 
Maira herkkyyttä en tuosta löydä millään, mutta mun käsittääkseni on tavallinen..
Näin jossain apteekissa sellaisia missä kuki että näittää raskauden jo ennen kuukautisten alkamista, mutta tossa lukee että " testin voi tehdä samana päivänä kuin kuukautisten pitäisi alkaa "
Ja tulos on 99% varmuudella oikea.
Eli mun järjen mukaan ton ei pitäisi olla mitenkään super herkkä
 
Hei Kaikille :wave:

Pääsisikö tänne vielä yksi kuumeilija mukaan? Ensimmäinen "virallinen" yrityskierto lopuillaan ja tätiä siis odotellaan saapuvaksi hetkenä minä hyvänsä. Sitten kohti parempaa yrityskertaa ovista bongaillen =)

Esikoinen syntynyt 12/08 ja olisi jo korkea aika hänelle sisarusta saada leikkikaveriksi :D

kp31/???/yk1, kierron pituuteen hankala laittaa mitään, koska ihan alunperin kiertoni oli 32, sitten rupes tulemaan todella epäsäännöllisesti ja parhaimmillaan venyi yli 60 päivän ja nyt pari kiertoa teroluteilla avustettuina olivat 22 ja 23 päivää :O, nyt siis tämä kierto menossa ilman teroja ja toivon että täti tulisi viimeistään tässä parin päivän sisällä, että pääsisi innolla seuraavan kierron kimppuun :LOL:

pari negaa olen jo tässä hätähousuja kerinnyt testaamaan, vaikka periaatteessa tiedän etten raskaana ole, koska seksin harrastamiset tapahtuivat kp4-10 välillä..

Hurjan Paljon Onnea kaikille plussanneille :flower:

-maria-kp31-
 
Kikka: Onnea plussasta. Ihanaa kun tuli selvä ettei tartte haamuilla vaan heti tietää.

tyty: Ois me sut täälläkin pidetty kyllä. Mutta tsemppiä ja hyvää jatkoa sulle. Oliks se niin et hoidot alkais teillä sitten miehen lääkekuurin jälkeen?Toivottavasti saat sen pikkukakkosen syliin ennemmin tai myöhemmin:heart:

Tervetuloa Maria-08!

ON Mua ottaa päähän. Erittäin paljon. Mun työpaikalla ei ole sitten pienintäkään ymmärrystä lapsiperheitä kohtaan saati sitten vanhempainvapaita kohtaan. Tullut tässä viimeaikoina sellasta kommenttia että pomo repii pelihousunsa jos ilmotan tulevasta äitiyslomasta. Ja siis en ymmärrä miks noi kommentit kun en edes ole raskaana...
 
ON Mua ottaa päähän. Erittäin paljon. Mun työpaikalla ei ole sitten pienintäkään ymmärrystä lapsiperheitä kohtaan saati sitten vanhempainvapaita kohtaan. Tullut tässä viimeaikoina sellasta kommenttia että pomo repii pelihousunsa jos ilmotan tulevasta äitiyslomasta. Ja siis en ymmärrä miks noi kommentit kun en edes ole raskaana...
Täällä on hiukka sama meininki tai työkaverit kyllä ymmärtää paremmin kun hyvin, mutta pomo on jotain ihan hirveetä kun vähänkin liittyy tämmöseen asiaan :kieh:
viime mammalomalle jäädessä, miun ois pitäny olla töissä ihan loppuraskauteen asti kun hommattu sijainen haluskin lähtee parin viikon etelänmatkalle yms. ja nytkin aina jos ilmotan että joudun jäämään kotiin lapsen sairastelun takia, nii ensimmäisenä alkaa hirmunen papatus siitä että isä voi ihan yhtä hyvin olla kotona ja että minun pitää soittaa miehellä että hän menee lapsen kanssa kotiin.. kyllä jo innolla odotan että mitähän tekstiä tulee joskus kun ilmotan että jään mammalomalle , nyt naurattaa ajatus mutta ei varmasti sen ajan koittaessa :p
 
Maria: Joo meillä on menny ihan niin pitkälle että on sanottu ja toteutettukin yhden toisen kohdalla että jos meinaa äitiyslomalle jäädä niin turha kuvitella että pääsee samaan työtehtävään takas. sit mulla on se että oon ite esimiehenä 6 henkisessä tiimissä (kaikki muut miehiä paitsi minä) ja mun pomo on antanut määräyksiä että väki saa olla sen perus isyysloman mut ei mitään isäkuukausia ja että mun täytyy se heille ilmottaa....kaikkee tällasta. sit tulee kommenttia et nyt ei sitten hetkeen mitään vanhempainvapaita tai hänellä repee peliverkkarit...ja siis pomolla ei lapsia ole.
 

Yhteistyössä