** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Kyllapas kuulostaa lupaavalta miragella ja salaisella toiveella! Oikein paljon tarppionnea sinne!

Mina olen vahan pihalla. Oletin etta saisin tanaan vahvan plussan ovistestiin, mutta tanaan testi jo nega. Vasta eilen aloitin testaamaan kun oletin oviksen olevan alkuviikosta ja sainkin jo plussan. Nyt sitten mietin etta olikohan se ovis jo eilen sitten, jos vaikka perjantainakin olisin saanu plussan. Yleensa tunnen oviksen todella selvasti kavellessa, makuulla lievaa jomotusta. Muistan heranneeni lauantai aamuyolla menkkamaiseen lievaan jomotteluun ja sita silloin ihmettelin. Mutta eikos sen testin olisi pitanyt jo nayttaa negaa lauantai iltapaivalla jos aamuyolla oli jo ovis? Ja eritoten kun mulla lauantaina myohemmin iltapaivalla tehty testi oli hieman aiempaa vahvempi? Luulen, etta todennakoisempaa on etten ovuloi tassa kierrossa ollenkaan! :headwall: Voihan keleen keleen kele! :stick:

danone: millonkas sulla oli viimekierrossa ovis?

ON: Mulle vois päivittää tällepäivälle dpo0. Eikös se niin mee, eilen sain ovisplussan.

Ovis olis voinut tulla paremminkin hyödynnettyä. Eli nyt on pupuiltu kahtena peräkkäisenä päivänä (kp 13 ja kp14) ja kp 15 oli ovisplussa.Se jäi nyt sit hyödyntämättä. Ei sitä kolmatta päivää peräkkäin jaksa,mua ei olis voinu vähempää kiinnostaa eikä isäntääkään näyttänyt huvittavan. Niin vauvakuumeinen en vielä oo et rupeisin hommailemaan jos ei yhtään huvita!!

Mutta toisaalta, kp 14 illalla oli se MELKEIN yhtävahva viiva ovistestissä ja tuli oikein kunnon valkuaislimat.Ja silloin kuitenkin pupuiltiin! Luulis olevan hyvä ajoitus?

Tsemppiä listan yläpäässä olijoille!!! :flower:
Ja oviksen metsästykseen ja hyödynnykseen roppakaupalla onnea!!!;)

********MAANANTAI 17.1.2011************

MUKANA:

Heidi-80..................poika 08/08...................kp 59/27-34 *yk 5
Salainen toive.........poika 10/09....................kp 32/24-36(44)*yk2
Nessu86.................tyttö 03/09.....................kp 24/30
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 23/26 *yk 3
Nauruprinsessa.......poika 09/08....................kp 22/28 *yk 1
kikka89.................. tyttö 08/09....................kp 21/26-29
Minnuska89............tyttö 03/09.....................kp 21/32 *1v
Kellukka..................poika 03/08...................kp 20/28-31 *yk 4
Mirage...................tyttö 11/08.....................kp 20/27-28 *yk 4
Collins....................tyttö 12/06.....................kp 19/25-28 *yk6
Maira.................... poika 06/10....................kp 19/27 *yk1
Kamomilla -81........ tyttö 12/08....................kp 17/35 *yk17
Kinkula...................poika 09/09....................kp 17/28-34 *yk 7
Danone81...............esikoinen 08/09..............kp 16/29 *yk 3
Onnenkipuna............poika 12/06..................kp 16/28-34 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05...................kp 12/30 *yk 6
Pistepirkko..............tyttö 12/07....................Kp 11/28 *yk??
Vouhis....................poika 01/03...................kp 9/27-28 *yk 3
Pinkie86..................tyttö 01/08....................kp 6/30 *yk 4
Tellervo.................esik.08/07......................kp 6/30-36 *yk2

PIINAILIJAT:

Tyty86..........................dpo 13
Salainen toive................dpo 10-11
Matilda-08.....................dpo 10-11
Mirage..........................dpo 8-9
Collins...........................dpo 6
Kinkula.........................dpo 2
Danone81......................dpo 1-2
Onnen kipuna................dpo 0

TAUSTAILEMASSA:

AJ.........................poika-08
Hoodrat
Hannaliina..............tyttö 05/10.....................kp 80/30 *yk 3
Nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 51/28 *yk 2
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tyty86....................tyttö 08/09
LocoKako................esik. 11/09
Viuhti10..................esik. 03/10
HekkuLiini...............esik. 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esik. 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esik. 10/08
Jumima
kr80...................... esik. 11/08
MonalizaQ
Annemari
Tinker_................. esik. 05/08
waaka................... esik. 09/08
Tash......................esik. 05/10
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2011:

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2)

PLUSSANNEET 2010:

Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5), Pikku87(yk2), Minttumi (yk 2), Jiimii82 (yk6)
Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)

Viimeksi muokattu:
AJ: Hienoa jos menkat jo sulla. Ilmottele kun haluat takaisin listalle=)
Salainen toive: Mulla on ihan sama juttu ajatusten kanssa. En haluaisi nyt elätellä liikoja toiveita kun en jaksa pettyä. Sit vasta testaan kun täti myöhässä ja/tai muita oireita. Eikä tuo nyt vielä edes näkyis kun dpo10-11, luultavasti 10.

Me saatiin riidatkin sovittua tossa lauantaina, kyllä se puhdistaa ilmaa kummasti vaikka ihan turhaa periaatteessa olikin.

Täällä mahan jomotukset jatkuu. Välillä juilii ja jomottaa alavatsaa, välillä munasarjoja ja välillä tuntuu ihme muljuntaa. Nyt on vähän rauhottunu että saa nähdä nyt sitten. Sellanen uus juttu on että oon koko eilisen päivän ravannu vessassa. ja yölläkin kerran (en käy muuten öisin vessassa). en oo juonu yhtään sen enmpää kun ennen mutta nyt eilen huomasin että kun koko ajan saa käydä. Repäisyjä on myös ollut sohvalta, tuolilta, sängystä ylösnoustessa, ei kylläkään yskiessä. Mitään pahaa oloa ei oo ollut, esikon kanssa alko pahoinvointi kaks päivää ennenkun tädin piti saapua. Sit mulla on se että oon ollut pari kolme päivää hiton kärttynen. Olen siis erittäin kärttynen kun täti tulee mut se alkaa aina edellisenä päivänä, nyt jo näin aikasin. Launtaina ajattelin et tuleekohan täti tässä kuussa aikasemmin....Muutenkin on jotenkin erilainen olo. Se nyt luultavasti johtuu siitä että tunnen itseni pitkästä aikaa levänneeks eikä väsymys paina. Lisäks mua palelee ihan hulluna. Varsinki iltasin oon vaan viltin alla sohvalla ja palelen. Että tässä mun keksityt raskausoireet tässä kuussa;). Kai sitä vaan toivoo niin paljon, että tulee kaikkee tällasta fyysistäkin jo sitten.

Matilda Nuo loppukierron riidat ovat niiiiin tuttuja… varmaan joku luonnon sanelema hormonijuttu, tuleepa kerran kuussa puhdistettua ilma :D Hyvä, että saitte puhuttua asiat halki. Ja jokainen raskaushan on erilainen, niin kauan, kuin täti pysyy poissa, on toivoa :)

heidi tyhmää Toivottavasti ratkeaisi nyt nopeasti, että jos ei ole tärpännyt, niin pääsisit ainakin taas jatkamaan ”puhtaalta” pöydältä. Plussaa tietysti kovasti toivon sinulle :flower:

Salainen toive Tätiä pitelen poissa ++++:whistle:

danone ja onnenkipuna onnea ovisplussasta ja plussaa parin viikon päähän d:)b

kinkula Ovikseltahan tuo kuulostaa :) Kaikillahan se ovisplussa ei ole tasavahva, niin syvältä kuin se onkin. Et ole ensimmäinen, jonka kuulen tuota valittavan… Tikutatko kerran vai kahdesti päivässä? Minulla tulee ja menee se ovisplussa (=tasavavahvat viivat) niin nopeasti, että jos en tikuttaisi kahdesti päivässä, niin varmaan joka toisessa kierrossa menisi ovisplussa ohi :/

kamomilla :hug:

AJ Onnittelut kierron alkamisesta, kiva, että pääsette uuteen yritykseen, kun näin surullisesti piti käymän. Mutta onneksi tosiaan poistui itsestään. Läheiseni joutui käymään piikit ja leikkauksessakin, kun luonto ei tehnyt tehtäväänsä… Vaikka eihän se menetystä yhtään helpommaksi tee. Voimia ja onnea uuteen yritykseen :hug:

danone ovistesti voi käsittääkseni olla plussaa vielä oviksen jälkeenkin, se eka ovisplussa on se, jolla on merkitystä ja josta itse ovis lasketaan. Koska nuo myöhemmät plussat ovat siis merkityksettömiä, niin ekan jälkeen kehoitetaan lopettamaan testaaminen. Ja tasavahva viiva riittää plussaksi, vaikka sen jälkeen tulisikin kontrollia vahvempi. Luottaisin siis tuntemuksiin :)

Collins sehän tässä vähän hirvittääkin, että just tuollainen tuli esikoisesta samoilla dpoilla, muissa kierroissa ei ole ollut. Noh, pessimisti ei edelleenkään pety ;) Muita oireita ei ole ollut, mitä nyt lämmöt lähellä 37:ää ja kyljellä maatessa rinta on sivulta kipeä. Mutta minulla rinnat kipuilevat loppukierrosta normaalistikin… Jos nyt vielä ainakin huomiseen malttaisi testaamisen kanssa, ehkä ylihuomiseenkin. Yksi herkkä testi on kaapissa, niin luulisi sen kertovan dpo 10...

Tärppionnea oviksen bonganneille b:)d

Matilda
Mitä me kärtypyllyt? :D Sun teksti oli ihan ku mun suusta!

Mun mielikuvitus oireita:
Toissa iltanako se oli ku palelsi ja tänä aamuna kans...
Sitten on nyt tuntunu pari päivää et vessassa pitää juossa tiheemmin vaikka en kai ole juonu sen enempää...Aamulla kusetti jo seittemän aikaan mut en jaksanu nousta vielä sängystä niin kävin vasta äskön ku en saanu enää unta... (Poika jäi vielä nukkumaan, kerranki nousin ennen ku se!)
Sitten ku poikaa lähin hakemaan ja nousin ylös niin jonkun aikaa oli jotenki semmonen etova olo mukamas
Kauhee nälkäki oli ku heräsin ja tosiaan aamulla hain pojan meijän sänkyyn ku ei meinannu nukkua enää omassansa... Niin ja ku nousin poikaa hakemaan niin jonkun aikaa kuvittelin et eto jotenki...
Sen jälkeen en ite saanu enää unta ku aloin kuulostelemaan omaa kroppaani... Mahaa nimittäin jomottaa tuolta munasarjojen kohalta melkosesti! Musta tää kyllä on erilaista ku viime kierrossa... :confused:
Ja tuosta vessassa käymisestä semmonen juttu vielä et esikoista oottaessa en juuri mistään ummetuksesta kärsiny, joskus aamulla tuli kiire vessaan vaikka ei mikään ripuli ollukkaa edes :LOL: outoa...
No nyt ollu samanlaista mukamas...
Ja eilen hoksin, en tiiä kuvittelenko mut niinku tissit olis muka pikkusen isommat :confused: Kipeet nää ei ole ollenkaan...
Ja sitten tuo meijän koira! Esikoista oottaessa siitä tuli mun kaveri, köllötteli mun kans sohvalla... Ja mitä se nyt tekee, änkee joskus viereen ku röhnötän sohvalla :confused: Tuo koira on pienestä asti ollu enemmän ukon perään mut sitten ku poikaa ootin niin sillon oli enemmän mun kaveria.
Voi tää kyllä olla vain sattumaaki ja vilkasta mielikuvistusta... :whistle:

Niin ja tosiaan mäki luulin perjantaina et nyt tää oli tässä ku jomotteli niin mahaa ja kärtytys... Eilenki raivosin ukolle, ihan hävettää mitä naapurit ajattelee :LOL:

Viimeksi muokattu:
Huomenta ja oikein mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! :)

Eilen kirjoitin ettei oloja, sit rupesin illalla miettii et kylläpä muuten tulen minäkin "mielikuvitusoireilijoiden" joukkoon, tuntuu nimittäin ihan siltä et hajuaisti olis skarpannu, kamalan herkästi ja vahvana tulee hajut, mahaa muka nippailee välillä ja selkää jomottaa, et kyllä se ihmisen mieli on vaan jännä kapistus... ;)

Testaan ihan varmana jo tällä viikolla ekan kerran, hätäinen kun oon + en oo varma laisinkaan kierrostani yms. kun ne pillerit vasta lopetin..Mikäs sen parempaa aamuhuvia kun tuijotella tikkuun.. :p :D Esikosta plussasin n.10 päivää hedelmöittymisestä (sikälimikäli terkkaan on uskominen), eli voihan se raskaus näkyä hyvissäkin ajoin.. :)
Mitään oireita mun on kuitenkin paha tuijottaa kun esikosta ei niitä ollut, ei siis mitään muuta kun tolkuton väsymys, nyt väsyttää muutenkin koko ajan joten sitä ei kyllä seasta erota.. :LOL:

AJ Hyvä että vuoto alko, ei muutakun tsemppiä uuteen kiertoon! :)

Ja hurjasti plussaonnea meidän piinailijoille!! :hug: :heart:

Täällä ollaan yllättävän vähä oireisia ( minä siis )
Muita oireita en ole onnistunut keksimään kuin tissien, ja etenkin nännien kivun.
Tissit ei siis mitenkään ole kosketusarat, vaan niitä särkee.
Tätä oiretta ei ole aiemmissa kierroissa ollutkaan, eli kyllä toi mun pää on sitten viisas kun aina kehittää jonkun uuden oireen kun tuskin mitään toiveita elättelisin niistä tutuista oireista, joita siis melkein joka kierrossa ollut.

Nyt en enää vaan tiedä että pitäisikö tämä yrittäminen lopettaa ja aloittaa vaan pillerit.
Ollaan kesällä muuttamassa pienempään asuntoon ( nyt on tupakeittiöllinen kaksio 62,5 neliötä ja tuleva asunto on kaksio 50,5 niliötä )
Toi uusi asunto on rivitalo rauhallisella paikalla, ja olen järkeillyt että luovun kyllä toisesta mukuuhuoneesta jos sillä saan sellaisen asuinympäristön missä ei jatkuvasti pyöri poliiseja, ambulansseja, nistejä yms..
Ja kyllähän jokin aika sitten tuossa viereisessä rapussa myös ammuttiin ja eräs mies pahoinpideltiin teholle.
Ja se rivari nyt on vaan sellainen väliaikainen koti, sitten muutaman vuoden päästä siitä varmaan muutetaan omaan asuntoon kun olosuhteet on sellaiset että se talon ostaminen on mahdollista.
Mutta siis tuossa yksi päivä sanoin miehelle että " eikö olisi ihana kun meilläkin olisi tuollainen pieni " kun mies itse vauvan nähdessään jotain sanoi.
Mies mulle vaan vastasi siihen että " no, sitten jää kuule muutto väliin, mietis nyt "

Itse olen sitä mieltä että ihan yhtälailla pärjättäisiin siinä kaksiossa esikoisen ja vauvan kanssa kuin vain esikoisen, kun eihän nyt ihan oikeasti pieni vauva vie tilaa...
Esikoisella olisi siellä oma huone, ja me majoitutaan olohuoneeseen, ja mikäli siinä asuminen pitkittyy niin olen aika varma siitä että sisarukset mahtuisivat kyllä molemmatkin sinne esikoisen huoneeseen..
Täytyy nyt miettiä ja katsoa miten tässä kierrossa käy.
Jos ei tärppiä tule niin sitten varmaan puhun ihan suoraan miehen kanssa asiasta, ja kysyn että mitä hän nyt oikein meinaa.
Siitä asunnosta en nimittäin ole valmis luopumaan.

Siis voi vittu:stick::headwall:
Tänään testattu first signalilla 10mIU r-testillä nega, ja apteekin omalla viivanpaikka..en sit vissiin oo raskaana mutta miks ON PAHA OLO:kieh:hikoilen ku sika..pissittää jne. No kaipa se perse ruppee huomenna vuotamaan..lähen purkaa illalla kiukkuani kun alkaa thaiboxin harkat.

Vitsi täällä monella jännät paikat. Nyt vaan paljon plussia kehiin!!!!

Salainen toive: Me kyllä voitasi nyt plussata tässä. Mä nyt kuitenki sit mietin tota testausta että perjantaiaamuna vois vaikka kokeilla jos täti ei to ole tullu.

Heipat :wave:! Eilen tein elämäni ekan ovistestin ja yksi viivahan sinnekin pamahti :| . Hitsi mikä pettymys. Täytyy nyt yrittää sinnikkäästi jaksaa tikuttaa, jos vaikka onkin käynyt tosiaan niin, että olen aina vaan luullut tietäväni oviksen ajankohdan kuten joku aiemmin kirjoitti.
Heidi-80: Missä päin Pirkkalaa asustelet? (jos saa näinkin henkilökohtaisen kysymyksen esittää.)
Tärppionnea kaikille joilla otolliset hetket on käsillä =) !

onnenkipuna: mulla nuo kierrot on lyhenemaan pain, nyt vasta kolmas kierto synnytyksen jalkeen. Eka kierto oli 30pv, ovis kp 18 (vaikka ei vissiin edes tapahtunut vaikka plussan sain, ei ollut juuri kipuja ja seuraavassa kierrossa irtosi samalta puolelta valtavien kipujen kanssa). Toka oli 29 pv, ovis kp 17. Arvelin etta tama kierto voisi olla 28 pv mika oli normi ennen ekaa raskautta. Ja arvelin etta ovis voisi olla tanaan maanantaina tai sitten tiistaina. No, ei parane kuin odottaa! Meilla taitaakin olla testipaivat lahekkain, jos mulla nyt joko dpo 1 tai 2.

Ai niin Matilda, vaihdatko mulle kiertopaiviksi 16/29, tan juu! :)

Pikaisesti kävin lukemassa kuulumiset, piinailijoille tsemppiä ja AJ todella hyvä että tuli pois itsestään, itse jouduin hätänä leikkaukseen kun repesi... Nyt vaan uutta yritystä ja ainakin nyt on tiedossa että tärppää kyllä :hug:
Mä olen entistäkin väsyneempi ja sressi-maha pahentunut vaan. Olin taas koko viikonlopun töissä ja oksensin illalla kotiin päästyäni :| Silti tulin taas aamulla töihin, en tajua miksi nyt kun vika on selkeästi itse työssä niin ei kehtaa hakea saikkua? Tavan vatsataudissa sitä ei edes mieti...
Aijuu, eikös mulla ole tänään kp9, kun menkat alkoivat viikko sitten sunnuntaina eikä kp 7, kuten listassa on?

Oi, täällähän on monella lupaavia oireita! Ihana lukea niitä ja jännätä teidän kanssa :)! Kirjoiteltaa paaaaaljon ja usein, jooko :D.. Toivottavasti tammikuussa tulla tupsahtaa oikea plussavyöry tähän pinoon!

Olen testannut ovista aina kerran päivässä vaan, mutta nyt kun pari teistä kyseli asiasta, niin mietin että ens kierrossa taidan tikutata kahdesti päivässä. Ettei käy niinku tässä kierrossa ettei kunnon plussaa saa ollenkaan.. Olen nyt aika varma että ovis oli lauantaina kp15, niin vahvat oireet oli, limat jotka loppuivat siihen päivään + voimakkaat kivut joita tärinä pahensi. Lämpöjä en jaksanut mitata tässä kierrossa alkuvaiheessa mutta nyt on 36,8 eli normaali loppukierron lämpö, kai, ehkä, en tiiä. Korkeampi kuitenkin kuin alkukierrossa yleensä. Toivotaan että imettämättömyys auttaisi ja JOS olisi ovis tapahtunut ja JOS siittiö ja munasolu kohtasivatkin ja JOS alkio alkaa kehittyä niin sitten EHKÄ kiinnittyminen kävisi helpommin kun imetys ja sen hormonit eivät enää sotke tilannetta.. on tässä aika monta jossittelun paikkaa tarjolla :D!

Mutta, joka tapauksessa, mulle vois päivittää tälle päivälle eli maanantaille dpo2. Jännäys alkakoon! Odotan 29 päivän kiertoa, kun ovis oli kp15.

Niin, ja piti sanomani vielä että voi Vouhis, mene hakemaan sairaslomaa ettei stressioirehdinta tuosta enää pahene! Lääkäreillä on vaitiolovelvollisuus ja voithan töissä mutista jotain epämääräistä vatsataudista. Iso hali sulle!

Ja Matildalle kiitos listan päivittämisestä. Ihanat kuvat!

********TIISTAI 18.1.2011************

MUKANA:

Heidi-80..................poika 08/08...................kp 60/27-34 *yk 5
Salainen toive.........poika 10/09....................kp 33/24-36(44)*yk2
Nessu86.................tyttö 03/09.....................kp 25/30
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 24/26 *yk 3
Nauruprinsessa.......poika 09/08....................kp 23/28 *yk 1
kikka89.................. tyttö 08/09....................kp 22/26-29
Minnuska89............tyttö 03/09.....................kp 22/32 *1v
Kellukka..................poika 03/08...................kp 21/28-31 *yk 4
Mirage...................tyttö 11/08.....................kp 21/27-28 *yk 4
Collins....................tyttö 12/06.....................kp 20/25-28 *yk6
Maira.................... poika 06/10....................kp 20/27 *yk1
Kamomilla -81........ tyttö 12/08....................kp 18/35 *yk17
Kinkula...................poika 09/09....................kp 18/28-34 *yk 7
Danone81...............esikoinen 08/09..............kp 17/29 *yk 3
Onnenkipuna............poika 12/06..................kp 17/28-34 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05...................kp 13/30 *yk 6
Neiti Näpsän äiti......esik. 10/08.....................kp 13/32 *yk 1
Pistepirkko..............tyttö 12/07....................Kp 12/28 *yk??
Vouhis....................poika 01/03...................kp 10/27-28 *yk 3
Pinkie86..................tyttö 01/08....................kp 7/30 *yk 4
Tellervo.................esik.08/07......................kp 7/30-36 *yk2

PIINAILIJAT:

Salainen toive................dpo 11-12
Matilda-08.....................dpo 11-12
Mirage..........................dpo 9-10
Collins...........................dpo 7
Kinkula.........................dpo 3
Danone81......................dpo 2-3
Onnen kipuna................dpo 1

TAUSTAILEMASSA:

AJ.........................poika-08
Hoodrat
Hannaliina..............tyttö 05/10.....................kp 80/30 *yk 3
Nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 51/28 *yk 2
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tyty86....................tyttö 08/09
LocoKako................esik. 11/09
Viuhti10..................esik. 03/10
HekkuLiini...............esik. 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esik. 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esik. 10/08
Jumima
kr80...................... esik. 11/08
MonalizaQ
Annemari
Tinker_................. esik. 05/08
waaka................... esik. 09/08
Tash......................esik. 05/10
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2011:

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2)

PLUSSANNEET 2010:

Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5), Pikku87(yk2), Minttumi (yk 2), Jiimii82 (yk6)
Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)

Viimeksi muokattu:
Heippa, =)

tässä pitkän sivusta seuranneena ajattelin vihdoin hypätä seuraanne, jos vain huolitte.

miehen kanssa olemme olleet tulee kun tulee meiningillä jo reilu puolitoista vuotta,eli uudelle vauvalle annoimme mahdollisuuden tulla jo silloin kun esikko oli puoli vuotias. Esikko syntynyt lokakuussa-08
mutta virallisesti yk 1 alkoi tästä kierosta.

vauvaprojektin yhteydessä olis tarkoitus pudottaa myös painoa (jota kyllä löytyykin) tällä hetkellä mukana gfg:ssa ja ekan viikon saldo 4.5 kg joka on minusta hyvä alku projekteihin. :)

Mutta joo ovista odotellaan loppuviikoksi ja tässä kierrossa on ensimmäistä kertaa apuna ovistikut.
Tällä hetkellä kp 13/32

Kinkula: Mä mietin kans et ens kierrossa testaan aamulla ja illalla. Varmuuden vuoksi. Kun tässä kierrossa se ovisplussa oli sellanen just ja just sen kontrolliviivan vahvunen. Ja seuraavana päivänä oli jo sit tosi haalee. Ja sillon kun sain ton vahvimman viivan aamulla niin illalla oli ihan selkeet ovisoireet. Että mun mielestä kannattaa kyllä omaa kroppaa kuunnella ja ovistestit apuna siinä.
Salainen toive: Kuinka sulla tänään? Meillä on niin samat päivät ja samanlaiset oireet että piti heti tulla kattoon jos oot laittanu uusia kuulumisia:)
Tyty: Uutta testiä vaan jos tätiä ei kuulu. Tänäänhän sulla alkaa olla ne päivät kun taulukoiden mukaan alkais olla tarpeeks sitä hormoonia. Tsemppiä:hug:
Heidi: Ootko päässy sinne verikokeeseen jo tai onko mitään muuta ratkennu?

Täällä alkaa olla vähän jännitystä ilmassa. Yritän kuulostella nyt kroppaa mutta ei sinänsä tunnu mitään. Sellanen outo jännä olo vaan on. Eilen illalla mä pesin uunin ja mikron putipuhtaaks ja muutenkin siivoilin keittiön kaappeja niin mies kysy että ootko raskaana kun tollalailla yhtäkkiä siivoilet. Kunpa oisinkin. Tuntuu että kaikki ympärillä saa vauvoja tai odottaa...
Mulla on hävinny noi vatsa jomotukset melkein kokonaan. Välillä tuntuu jotain jomotusta mutta muuten on hävinny. Ja siis mulla on kyllä aina ollu kunnon menkkojen esijuilinnat jo tässä vaiheessa. Nyt vaan välillä jotain pientä nipistelyä, ihan erilaista.
Mä yritän valmistautua henkisesti tädin tuloon koska sitten taas ottaa niin lujaa päähän...

Tuntuu että kaikki ympärillä saa vauvoja tai odottaa...
QUOTE]
Tiedän tunteen...: /. Kaikki mun hyvät ystävät ja muutkin tutut on raskaana. Oon todella onnellinen heidän puolestaan, mutta olisi silti kiva olla itsekin :ashamed:.
Yk:ksi voi muuten laittaa 5.

Olis kiva jos ehtis lukea nämä kaikki 35 sivua, niin pystyis vähän enemmän kommentoimaan kaikkea, mutta nyt oon vielä vähän pihalla teidän tapahtumista. Pahoitteluni siitä. En tarkoituksella ole täynnä omaa napaa :ashamed:.
Toissapäiväisen yhden viivan jälkeen tikutin eilen haamun ja illalla sitten oli pakko pistää tohinaksi. Greippimehutkin on käytössä ja jalkoja pidin sinnikkäästi kohti kattoa touhuamisen jälkeen - esikosta kun ne tuntuivat toimivat :LOL:.

Tervetuloa uusille mukaan :wave:

Matilda
Toiveet raskauden suhteen hiipuu... Sitä tissikipua ootin, esikoisesta oli tässä vaiheessa jo melkosen kipeet... : / Mahaa jomottelee mut seki on musta lievempää ku eilen...
Yöllä kyllä piti vessassa käyä, mut se nyt voi johtua muustakin...

SE oli sitten siinä tää kierto:ashamed:menkat alko aamulla kellon tarkasti. Ja syy hikoiluun ja pahoinvointiin löyty ihan flunssasta joka oli myös aamulla päällänsä, olo kuin ois jyrän alle jääny:stick:..Eniten vaan masentaa tää ettei vauvaa kuulu:( Matilda ota miut vaan pois tuolta piinailijoista, ei oo mitään piinailtavaa enää..
Tässä tulee nyt varmaan ½ vuoden yritys tauko:ashamed: mies alotti lääkityksen jonka aikana turha yrittää raskautta ( lääkitys 3kk, en taho sanoa siitä sen enempää) ja lääkkeen käytön jälkeen 3kk menee vielä ennenku ois mahista tärppiin...vittu että vituttaa..ihan perseestä tää elämä! Hoitojakaan on turha alottaa kun mies ei taho lääkityksensä aikana mihinkään testeihin..eli voidaan periaatteessa luomulla mennä, mutta se on aika yhtä tyhjän kanssa. NYt tuntuu tää yrittäminen normaalia paskemmalta..

Yhteistyössä