Pikkukakkosta toivovat VOL.2

Tervetuloa uudet ja vanhat


Maanantai 12.11

Mammukka75...poika03........kp1/28-36.........yk6
sef...tyttö10/02.....................kp7/41................yk1
Jennika1983.........................kp8/28-32...........yk1
Coatrack...10/06..................kp11/30-32...........yk1
caffee81...tyttö10/05...........kp12/18-34...........yk9
Ninnurainen..........................kp13/?-65.............yk10
Jennip...poika11/06..............kp14/28...............yk1
iitukka...tyttö08/06..............kp14/28-32............yk6
Emppu80...tyttö08/06..........kp14/30................yk2
Hilbert...poika05/05.............kp14/27................yk3
mantana...tyttö11/04...........kp15/28-40..........yk16
fosfori...poika04/05..............kp16/28-31..........yk6
Daydreams...poika06/06......kp16/28................yk9
buffo...tyttö06/06.................kp16/30-33..........yk12
JoonanÄiti...poika01/06........kp19/30................yk2
sininen uni...poika03/06.......kp32/32-36.........yk0
Poni06...tyttö08/06..............kp34/28-50.........yk4
Mansikka85...tyttö11/04.......kp37/28-30.........yk3
Hilbert...poika...05/05............kp40/?................yk2
Eliza.........tyttö04/04.............kp?/24-31.........yk3
Miiskamuuska.....01/07..........kp64/28-34.........yk2
Sinuhe...poika05/06...............kp76/26-27.........yk3


Kyydissä mukana

Niko06
Niagra
Muumimamma75
HooÄs
Janis
Iintiltu
Höpöli
Merika
Tapsu85
Pilkkis79
Miukka
Jensku07...poika06/06

:heart: Plussanneet :heart:

Nasuliini-84
Hannamamma
Änkkäpöö
Aamu81
 
no niin tässä se on!toivottavasti löydätte tienne tänne!!! :wave: :D

ja heti alkuun,ilmoitelkaa oonko laskenu oikeen teidän kp ja yk.

Pilkkis ja Miukka ilmoitelkaa kp niin laitan teidät listalle!!!
Eliza en löytäny tietoja sun esikosta.Voi olla et luin vaan hätäsesti...sori :ashamed: mut ilmoittele

Hilbert ja Miiskamuuska onkos teidän esikot mitä sukupuolta?!
ja miiskamuuska ootko tehny testiä??
Sinuhe ootko plussannu vai onko kierto vaan venähtäny?!

Josko tämä tästä ku saan vaan kaikkien tiedot päivitettyä niin hyvä tuloo!!!
ja aattelin,et tehään tähän oma plussa lista ku niitä rupiaa paukahtelemaan!!!
 
mantana..heheh :D korjattu on!

siis vitsi kaveri laittoi äsken viestiä...niille oli syntyny tyttö tänään vähää vaille 2 päivällä!!!oon niin onnellinen niiden puolesta ja oma kuume sen kun nousee :D sanoin jo isännykselle,et teen välikuolemat kun näen sen ihana pienen tuhisevan nyytin... :LOL: *tahtoo vauvan*heti-nyt-pian-mulle!!!

Meillä muutes aikamoinen joukko taustailemas!onkohan kaikki vielä mukana,vai roikkuuko turhia nimiä?!ei tietoo!

Illan jatkoja teille ihanuuksille :heart: :hug:
 
Kiitoksia Nasuliini-84 kun otit päivitykset työnalle :) Bongasin mielestäni oviksen ja tuuletettiin peittoja ukon kanssa tärppipäivinä B) Jätin minipillerit pois syyskuussa ja menkoista ja niiden säännöllisyydesta ei ole vielä tietoa. Aikaisemmin olleet päivän tarkat, miltei kellontarkat, joten katsellaan.

Mutta kyllä mukana ollaan ja voidaan sanoa, että meillä yk 1 menossa.

Meille esikoispoika syntyi 11/06 jos haluat laittaa sen listaan :)
 
kp= kiertopäivä ja yk=yrityskierros.

Heips, pomppaan mukaan.

Esikko on tyttö 10/02 ja nyt pikkukakkonen haaveena. Kp 30 meneillään, mutta kieron pituutta en tiedä, sillä meneillään ensimmäinen kierto hormonikierukan poiston jälkeen. Yk on periaatteessa vielä 0, sillä emme tästä kierrosta vielä "yrittäneet"...
 
Kiitos sivistyksestä.. :) Kaikkea sitä oppii! Meillä on toinen yrityskierros menossa. Kierrosta ei oo mitään hajua. Kuukautiset ei oo synnytyksen jälkeen alkanu, enkä oo oviksia vielä mittaillu. :eek: Esikko meillä 06/07.
 
Uusi naama täällä moi! :wave:

Liityn toistaiseksi vielä taustailijoihin; seuraavassa kierrossa olis tarkoitus aloittaa kakkosen yrittäminen. Mulla alkoi menkat säännöllisinä heti 30pv synnytyksen jälkeen mutta en ole merkkaillut kierron pituutta ylös.. Esikoinen syntyi tänään tasan vuosi sitten, eli on 10/06. Heinä-elo-syysvauvaa toivottaisiin tulevaksi..
 
Kiva uusi ketju! Kiitos ja kumarrus siitä nasuliini!

Minun tiedot pitänee paikkansa. Hitaasti (liian hitaasti...) ja varmasti lähestytään kierron loppua. Tilasin jo valmiiksi testit ja sunnuntaina aion testata ellei sitä ennen menkat ala. Oireita on jos jonkin moisia, mutta nyt jotenkin päällimmäisenä menkka tuntemukset... Tiedä nyt tästä. Yhtään oikein tarkkaa kiertoa ei ole synnytyksen jälkeen olla, että pitää nyt toivoa ettei ihan mitään mega pitkää kiertoa ole tulossa. oviksen kyllä jo mielestäni bongasin tossa kp 10 tienoilla.

Mutta plussatuulia puhaltelee kaikille :whistle: ja poistuu soffalle löhöömään!! :wave:
 
heippa ja kiitokset nasuliinille uuden pinkan aloittamisesta ja sen päivityksestä! :)

Tervetuloa uusille kuumeilijolle! Aina mahtuu mukaan :) meillä tuo edellinenkin pino ihan mukavasti oli jo pienentynytkin kun niin paljon tuli plussia :) ja niitä toivotaan tietenkin edelleen tulevaksi :) joten onnea meille kaikille yritykseen!

Mun piti nasu kysyäkkin että oliko se teijän poika syntyny helmikuussa, kun tuolla listalla niin lukee? Mulla oli ihan sellanen mielikuva että tammikuussa...

sininen uni mulla ei itellä ollu niin kova pahoinvointi että olisin tiputukseen joutunut,mutta kaverilla oli ollut.Huonossa kunnossa oli kyllä.. :(
itsellä oli kanssa sitä pahoinvointia joka päivä ja oksennettua tuli moneen kertaan.Ja kun sitä jatkui rv:lle 21 niin kyllä monesti oli huimata ja heikossa hapessa tää neiti. Mutta ne kokemukset ei estä mua haluumasta tulla raskaaksi uudelleen,vaikka synnytyskin oli yhtä helevettiä...
Joten täällä sitä kuumeillaan sitä kakkosta jo nyt sit. =)
 
MÄ olen ihan ymmälläni,testasin tuossa ovistestillä huvikseni kun tulee tollasta ovisliman tyyppistä limaa tuolta alakerrasta ja sain niin vahvat viivat siihen että! :eek: mun tietääkseni tikutin jo oviksen ja touhuttiinkin sen aikaan. Mutta että nyt olis uudestaan,voiko ees olla mahollista? meillä varmaan peitot heiluu sit parina seuraavana päivänä taas. Kyllä tää niin alkaa ketuttaa tää kropan oireilu että... mulla varmaan kierto venähtää mahtavan pitkäks. :(
 
pikaseen...
Aamu81 - Omaa kokemusta ei ole, mutta olen lukenut, että ovistesti saattaa myös näyttää raskauden!? Kokeile r-testiä? Ja onnea matkaa joka tapauksessa!!

Nyt nukkumaan aamulla aikaisin töihin! :wave:
 
Aamu81 iiks,sullapas jännää...aattele jos olisit raskaana!!!täälä jännätään sun puolesta!!!ja aivan oikein olin jo ittekki niin sekasin ku tota listaa tein,et oma poitsuki tuli merkattua väärin :ashamed: eli tammikuussahan tuo on maailman poksahtanu!

Sininen uni,sef ja coatrack tervetuloa mukaan!!!!hypätkää kyytiin vaan!!

Sininne uni ja coatrack ilmoitelkaa ku tiiätte kp:tä niin lisään teidät listalle!!Ja cotrack olikos teillä kumpaa sukupuolta toi esikko?

Empulle Plussatuulia puhaltelen täältä :whistle: toivottavasti tulee paljon raskausoireita!!!!

Tosta pahoinvoinnista ollu puhetta,nii mä kyllä pääsin liian helpolla sen suhteen...kerran piti syleillä pönttöä ja se siitä!Alussa oli kyllä sitä ällöä oloa mut loppu ku söi tasasesti jotain,söinki sitte useamman kilon mandariinia :LOL:

Kirjottelen huomenna lisää,paremmalla ajalla!!!

++++tuulia kaikille!!! :whistle: :whistle:
 
Empäs ollutkaan tänne uuteen ketjuu vielä kirjoitellut...
Kiitos tästä ja päivityksistä Nasuliini84

:wave: kaikki uudet ja tervetuloa. Kiva kun tulee lisää porukka mukaan.

Minä tänään sitten hermostuin noihin liuska ovistesteihin ja ostin digiovistestin. 38? meksoi ,että oli pare oviksen löytyä :whistle: . Tänää vielä nega ,mutta taas huomennna jännitän. Oli kyllä hieno vempain =) .

sininen uni onneksi karmeista kokemuksista huolimatta olet saannut rohkeutta uuteen yritykseen. Toivotaan ,että nyt pääset edes vähän helpommalla. Minulla ei ollut sitten yhtää pahoinvointia tuota esikkoa odottaessa, eikä muutakaan oireilua, kunnes yllättäin 23 rv:ta liikuntarajoitteiselle saikulle supparien vuoksi ja vauveli syntyi lopulta rv 35. Mutta onneksi raskaudet ovat erilaisia =) .

Niin kovasti kaikille plussatuulia +++++
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamu81:
MÄ olen ihan ymmälläni,testasin tuossa ovistestillä huvikseni kun tulee tollasta ovisliman tyyppistä limaa tuolta alakerrasta ja sain niin vahvat viivat siihen että! :eek: mun tietääkseni tikutin jo oviksen ja touhuttiinkin sen aikaan. Mutta että nyt olis uudestaan,voiko ees olla mahollista? meillä varmaan peitot heiluu sit parina seuraavana päivänä taas. Kyllä tää niin alkaa ketuttaa tää kropan oireilu että... mulla varmaan kierto venähtää mahtavan pitkäks. :(
Heips! Kuulostaapa tutulta tuo sinun teksti... mulla kävi just noin ja nyt piinailen täällä edelleen, kun kp 40/28-40 huomenna...siis tänään pärähtää, jotta alkaako ne menkat lauantaina vai mitä tämä on!! :headwall:

Ovistestin tein myös, kun valkkarin sekaiset limat tuli ja edellisellä viikolla siitä jo oviksen tikutin!! :ashamed:
Semmosta ja kp 37 tein raskaustestin, jossa viivähti hailukka haamu ja sit se hävis! Samasta aamupisusta tein ovistestin, jossa vieläkin se haamu... :eek: Aivan ihme juttu... nyt on taas tuntemusta, jotta alkaisiko ne menkat, mutta sitä ollut jo ainakin viikon ajan! Valkkari lisääntynyt jälleen parin päivän ajan ja sitä ennen ainakin viikko kuivaa kautta.

Enpä ymmärrä. Maanantaina lääkäri soittaa mulle ja selvittää hormonikokeiden tulokset, muuten olivat verikokeitteni tulokset ihan positiivisesti hyvällä mallillaan! =)

Toivon sinulle [/b]Aamu81 pian plussaa!!!! =) :wave:
 
dodii,huomenia vaan tännekki!!

Kyllä ei oo sitte ainakaan yrityksen puutteesta kiinni meidän kakkonen!!! :LOL: on nimittäin peitot pöllynny toooosi ahkeraan! ;) toivotaan vaan et tuottaa tulosta!

taas saatte tyhmää valistaa eli mikäs tuo digiovistesti on???ikinä kuullukkaan!
mä rupian seuraavs kierros tikuttelemaan jos tässä ei plussaa tuu...vissiin aikasta aikasin kannattaa ruveta niiden tikkujen kans hääräilemään,ainakin mitä on näitä palstoja lukenu,nii monella saattaa tulla tosi aikasinki ovis.

Olin sitte eilen kattoos sitä mun kaverin vauvaa... :heart: koko ilta meni sitte isännykselle täpisten vauvasta...on ne vaan ihania...siis ne vauvat :D ja tottakai isännätki ;)

Mantana jospa se täti kurvais teidän osoitteen kaukaa?!ainaski kuulostaa niin lupaavalta!mulal oli tota menkka tunnetta sillon esikosta monta kuukautta vielä plussan jälkeenki...rasittavaa,ku koko ajan tuntu,et menkat alkaa hetkellä millä hyvänsä :headwall:

Poni06 minkä kokoinen teidän muksu oli ku synty rv35?meillä ku tuo poitsu synty rv36+1 ja kokoa oli 49cmja 3240gr.Kätilöt salissa sanoikin,et onneksi tuli nyt jo pihalle,olis voinu olla aikasta iso jos olis loppuun asti menny!!

Lauantai päivän jatkoja!!!! :hug: ja ++tuulia!!
 
Eli tässä ois yks halukas liittymään niin jännittävään tilanteeseenne mukaan... Meillä esikoinen 01/06 ja nyt 1 yrityskierros takana epäonnisesti. Eli hetken olin jo raskaana mutta viime ke-aamuna tuli matonen mahasta sitten ulos.. ei ehkä ollut ehtinyt ees kiinnittymään kunnolla mutta varma olin, että jotain masussa vajaan viikon verran ehti tapahtumaan... :'( Mutta, elämä jatkuu ja uutta putkeen vaan heti kun tästä vuodosta selvitään.. Meillä periaatteena on ollut aina että olkoot ovis milloin vaan mut me yritetään säännöllisesti melkein joka päivä niin ei ainakaan missata tärkeitä päiviä :LOL: Että kyllä peitot täälläkin heiluu ja sänky natisee :D

Eli nyt on meillä ilmeisesti menossa kp 4/30. Jännää tää elämä, joskus toivois, että oltais 100 vuotta kauempana niin ei ois mistään raskaustesteistä tietoakaan eikä tarttis jännittääkään... On se testaaminen ja jännääminenkin niin kivaa kyllä :ashamed:

Eipä muuta tällä kertaa
-Joonan äippä Tiia
 
Joonanäiti tervetuloa joukkoon!!!Pahoittelut tosta keskenmenosta :hug: toivotaan,et tästä kierrosta tärppää ja pysyy sit matkassa myös :D

siis oikeesti se olis sitte jo kp 14,menny nopsaan tää aika...tästä eteenpäin se sitte matelee |O koittakaa kestää :LOL:
 
Moikka,

Ja mukavaa viikonloppua kaikille ja uusille tervetuloa! Kiva kun tulee uuttakin porukkaa.
Sininen uni Mulla on aivan sama juttu eli pahoinvointi oli tosi rankkaa, jouduin olemaan paljon poissa töistä ja yhden viikon olin myös tiputuksessa sairaalassa. Vähän samaa jännitti että uskaltaako toista alkaa edes haaveilemaan ja sitten kun on kuitenkin vähän eri juttu olla joku viikkokin sairaalassa letkuissa kun on jo lapsi, kuin silloin kun ei tarvinnut kuin itsestään huolehtia ja masusta. Mutta nyt olen kyllä aloittamassa töitäkin että tyttö on sitten hoidossa päivisin jos tulisi raskaaksi ja joutuisi taas sairaalaan, ettei tarvi murehtia mihin toisen siksi aikaa laittaisi päivisin. Mutta luottavaisin mielin, on tainnut aika hyvin unohtua kuinka kamalaa se silloin oli kun sitä uutta yrittää tai sitten vaan luottaa että jos toisella kertaa olisi paljon helpompaa =)
Mutta eipä nyt muuta kuin plussatuulia kaikille!
 
Nasuliini Tuo tarkoittamani ovistesti on Clearblue -merkkinen digitaalinen ovistesti. Se ihan huippu ,varsinkin jos on vähänkään perillä omasta ovisajasta. Se on varsitettu digitaalisella näytöllä ,johon tulee selkeä kuva ,jos ovis on seuraavien 48 h aikana. Sisältää vain 7 kpl kertakäyttöisiä liuskoja. Mulla on kierrot ihan minkä sattuu mittaisia ja ovis myös sen mukaan milloin sattuu. Nyt tuon ostin ,kun liukoilla ei mitää ole näkynyt tai viime kierrossa haalea plussa, mutta kun oviksen aikana liuskoissa pitäisi olla kontrolli ja testiviiva ihan saman vahvuiset ovis aikaan. Tuo digitesti on siitä juuri niin hyvä ettei se jätä mitään tulkinnan varaan.
Tänään testi tulos edelleen nega :| .

JoonanÄiti Tervetuloa mukaan :wave:
 

Yhteistyössä