**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**

**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**
Tervetuloa kaikki mukaan kanssamme kuumetta nostelemaan
ja tietenkin plussia saamaan! :wave:



*************** Torstai 2.7.2009 ****************


MUKANA:

Bassets..............poika 03/09............... kp 2/29-36 *yk3
Zeetah...................poika 12/07.............kp 4/28-?
Ina21....................esikoinen 06/07.......kp 6/28-32 *yk6
Minotchkin.............esikoinen.................kp 7/25 *yk1
Donu....................tyttö 11/07...............kp 10/36-41 yk5
angel08.................tyttö 08...................kp 10/33 *yk6
sanka86...................tyttö 05/08...........kp 11/32 *yk 2
myh......................poika 09/08 .............kp 14/27-35 *yk 5
Lumikuningatar.....tyttö 12/04...............kp 14/30-36 *yk17
aurinkoinen äityli.......tyttö 02/07..........kp 16/27-33 *yk 10
Äiskä80..................poika 02/05............kp 19/28 *yk2
nessu84................tyttö 07/07............ kp 20/? *yk 1
Mininalle...............tyttö 09/07...............kp 21/26 *yk8
Tandem.............poika 06/04.................kp 21/26-34 *yk3
Floora...................esikoinen 07............kp 25/28-? *yk2
Himputti..............tyttö 04/07................kp 26/29-30 *yk24
Elokuisen äiti........tyttö 08/08.............kp 28/40 *yk 1
Kelloappelsiini.....esik. 10/06..kp 29/28 *yk1 (/11/07, tm 08,km 09)
manteli76...........tyttö 01/08.................kp 29/28-30 yk 8
mmiilia.............. poika 11/07...............kp 30/31 *yk1
antilo.....................esikoinen ................kp 37/? *yk19
t 77.......................esikoinen 07............kp 37/28-33 *yk12
Cristiina................tyttö 08....................kp 39/28-30 *yk 1
Nemu................poika 07/07..................kp 45/ 28 *yk 18
Greddy..............poika 08.......................kp 46/24-29 *yk4
London calling........tyttö 05/08..............kp 51/30 *yk4
mimmeli..................enkeli 06/08............kp 51/? *yk 9
jiinas....................poika 01/07................ kp ? *yk 1
Suhveli.................esikoinen................
Mammuliinos.........esikoinen...............



TAUSTAILEMASSA:

Toivotaan...............tyttö 11/07
emmy83.........esikoinen 01/09
Nalatus.............poika 08/06
Annien..................tyttö 08
maaliskuu...esikoinen 12/02
Zalmiakki...........poika 02/07
Tinkerbelle.........tyttö 06/07
HupuLupu..........poika 05/08
Heinätyttö-07.....tyttö 07/05
iituskainen.........tyttö 07/05
riinastiina...........poika 07/08
love87..................
Shenda81.............tyttö 10/07
Tähtilapsi.................tyttö 06/08
Madeia....................poika 08/07
kristallilapsi04..........poika 09/04
tiitu31......................esikoinen 8 v.
pyrola......................esikoinen 08/06
mmiilia......................poika 11/07
Kiin...........................esikoinen 12/07
LittleKitten................tyttö10/06
Peppipop..................tyttö 09/05
(km 06/08 ja km 09/08)
tinkku82...................esikoinen08/02
cristina......................tyttö /02
kuu-mami...................poika 09/04




HAAMUJENGI :


PLUSSANNEET 2009:

Heinäkuu: Siiruli (yk1)
Kesäkuu: Tansuli (yk1), helmari08 (yk2), anskuliini1 (yk8), Tuulia79 (yk17), epäusko (yk1), Rauna (yk6), krisu (yk4)
Toukokuu: Tigru87 (yk4), vadelmilla (yk2), Nennu08 (yk9)
Huhtikuu: sannis, UniUnna (yk 14), Tuuulis( yk9), Lily of the valley (yk 9), Hedukka (yk4), Sukkapari, Äityli75 (yk9), Myräkkä (yk2), saini81 (yk6), Sydänkäpynen(yk2), dogtor (yk10)
Maaliskuu: Mamacita, Snow Leopard,äippäliini83(yk3),katrinainen(yk1),
Helmikuu: Hätähousu (yk1), LilEdie (yk8), bellama (yk1), Aku (yk4), malttamaton (yk1), Chantal (yk4), Lukan äiti (yk4)
Tammikuu: zeny (yk2), hippula80 (yk7), nöttiäinen (yk2), paapelo (yk4)


PLUSSANNEET 2008:

Joulukuu: Äippis80 (yk4) zuku (yk7), mama84, Piiperö07 (yk3), Hemppu81 (yk5)
Marraskuu: Mammastiina, Veera- (yk1), jouvauva, pikkumuksis (yk2), melluli, sunnuntailapsi (yk 17)
Lokakuu: omppunen (yk2), Elwi (yk4), LumiPyry73 (yk3), cassy (yk4), piku81 (yk1)
Syyskuu: Nasu21, Blondie (yk8), Mamax (yk3), Belladonna
Elokuu: Allusmamma (yk3), Murmeli78, Rusty, JoannaH (yk1), Mami87poika04 (yk), äitikompleksi, Tinjamin (yk1), Joie
Heinäkuu: emmmaa (yk 3), Iines79 (yk2), myymä (yk1), Halfcafnonfatlatte (yk 4), Hani- (yk3), netskuli, Talvitie (yk3), rimata (yk5), hapamperi (yk2), PojanÄiti-83 (yk7), Kesis (yk1), emmie
Kesäkuu: Laa, mantana (yk22), peppipop (yk8), marijasu (yk5), iitukka, pilkkis (yk9)
Toukokuu: buffo (yk17), Sisi (yk1), Lappitar (yk7), sef (yk7), Andie (yk2), Mamamin (yk3), maarunen (yk2), Wäinöliini (yk2), Bianca (yk2)
Huhtikuu: Tuisku -84- (yk4), Torey (yk5), (Nti Kesäheinä yk3),
ZiiliZeija (yk2), miiuska-84 (yk1)
Maaliskuu: HotCoffee, mamina (yk2), caffee81 (yk13)
Helmikuu: Kirsikka83, Luminka (yk3)
Tammikuu: rouvaliini, Friesia, miukka, SadButTrue, Emppu80


Tässä linkki aiempiin keskusteluihin jos joku haluaa vilkaista:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1346126
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1287162
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1216497
 
Lilylle kiitoksia edellisestä pinosta ja tahmeita tarrasukkia matkaan! :heart:

Omaa napaa: tein aamuyöllä negatestin :( tätiä ei vain näy vielä. Odottelen sitä millä hetkellä hyvänsä ja yk:t jatkuu =)

Plussatuulia kaikille, jännäillään seuraavia kiertoja. Uudet kuumeilijat tervetuloa reippaasti joukkoomme mukaan!

Terveisin Helmari kp 30/28-32

Ps. Yritän käydä iltaisin päivittämässä, kun neiti nukkuu. =)
 
Helmarille kiitokset uuden pinon avauksesta :flower:
Mulle vois viellä laittaa tohon kiertopäiviks 30-33,kun sitä se nyt on ollut..kiitos :)

Neitokainen unilla ja minäkin taidan hetkeks mennä pötkölleen ja sitten kaffen keittoon :wave:
 
Helmarille tosiaan iso kiitos uuden listan avauksesta&paivityksesta :flower: ja peraan :hug: negasta.

Taalla meneillaan dpo5 ja lievaa jomotusta alavatsalla, yrityksesta huolimatta en muista onko sita normaalistikin jo tassa vaiheessa vai ei? Toisaalta on niin lievaa, ettei normaalisti kiinnittaisi valttamatta edes huomiota :whistle:
Ystava on onneksi tulossa pitkaksi viikonlopuksi kylaan, just sopivasti viimeisiksi piinapaiviksi, on jotain muutakin mietittava kuin mista jomottaa ja miksi :D

Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille, ma lahden nyt viemaan pyykit narulle :wave:
 
Helmarille kiitos uudesta pinosta ja toivotaan että se nega muuttuisi plussaksi!

Omaa napaa sen verran että tässä kierrossa on ollut oikein megaovislimat. Maha on turvoksissa ja nipistelyä on myös ollut siihen malliin, että nyt vaan jännätään mahtaako tuloksena olla pikkumatkustaja vai menikö tämä kierto harjottelun piikkiin. Täytyy varmaan odotella testin kanssa tuonne kp 40 paikkeille, ellei sitten täti kurvaa paikalle ennen sitä ja aloita uutta kiertoa.

Plussarikasta viikkoa!!!
 
Kiitos näistä :hug: Ei meillä mitään hätää vaikkei tärpännytkään, normielämän lottovoittohan sellainen olisi (siltä plussa ainakin tuntuu). Mutta kun suurperheestä olen haaveillut, niin jos jonakin päivänä sitten. Isäntää (ja anoppia varsinkin) olen välillä huudattanut, että eikös 13 lasta olisi ihan sopiva, jos niin monta meille suodaan. Anopin ilme on ollut monasti hyvien naurujen arvoinen :LOL: vaikka eihän sitä vakavalla asialla saisi kiusata vanhaa ihmistä.. :ashamed:

Tuota listaa tuossa katselin ja näyttäisi olevan vilkas viikko tulossa, toivottavasti joku plussa edes joukkoomme osuu tällä viikolla! :heart:
 
Olen käynyt silloin tällöin täällä juttuja lukemassa ja ajattelin nyt itsekin liittyä mukaan. Minun tiedot voi lisätä noihin "taustajoukkoihin", kun en varmasti niin usein ehdi käydä täällä kirjoittelemassa. Meillä on esikoispoika (s.02/07) ja hänelle toivomme pikkusisarusta. Yritystä on ollut viime syyskuusta lähtien, nyt on siis menossa yk9. Hetken ehdin tässä jo marrasvauvaa odottamaan, mutta se odotus päättyi keskenmenoon 13.3. :'( Esikoista yritimme vuoden verran, joten en kovin nopeaa tärppiä odota tälläkään kertaa. Itse olen 27-vuotias ja kotiäitinä vielä ensi syksyyn saakka.

Että sellaista, plussatuulia meille kaikille :)
 
Moi,

pyörin hetken aikaa viime syksynä vol.9:ssä, mutta siirryin taustailemaan kun työkuvioit siirsivät vauvapuuhia.

En löytänyt nimeäni taustanimistä, voisin hyvinkin tulla nyt takaisin =)

Meillä alkoi yritys eilen aamulla. Olosuhteet ovat sen verran suotuisat (lue ovisaika jne.), että nyt jännätään jo! Tästä tämä lähtee, jee jee!

Ihana henkinen erävoitto itseni kanssa, kun viimein vapautin itseni työn kahleista siinä määrin, että jätimme ehkäisyn pois. Syy vetkutukseen on siis määräaikainen työsopimukseni ja liika lojaalisuus työnantajaa kohtaan.

Meillä on 06/04 syntynyt poika ja toista nyt siis toivotaan ensi vuodelle, ihanaa :)
 
tigru onnea, toivotaan että haamu vahvistuu!
Zeetah sama täällä, täti puuttuu, mutta muuten vähän "sellainen olo". Tänä aamuna kouraisi vatsan pohjaa oikein KUNNOLLA, ajattelin että "ohhoh, kuinka nämä nyt näin voimalla alkaa", mutta ei pisaran pisaraa ole näkynyt.. Varmaan räjähtää yöllä Scary Movie-tyyliin!
Shenda Älä vaivu vielä epätoivoon :hug: :hug: sinulla on ilmeisesti useampi kierto takana ja varmasti tilanne jo stressaa. Minulla on tapana ajatella, että aina on toivoa ja että asiat tapahtuvat useimmiten silloin kun niiden on paras tapahtua elämässä (useimmiten silloin kun sitä vähiten itse odottaa). Toivon todella että plussatuulet puhaltaisivat vielä teillä päin! :heart:
 
Helmarille kiitokset uudesta pinosta.

Tigrulle toivon haamun vahvistumista.

Tulin näin pikaseen käymään tuossa Leijonien pelin erätauolla. Meillä ovisaika tais mennä taas ohisuun. Oltiin nimittäin reissussa Kemorassa. Minä jo ehdin elätellä toivoa A-luokan reissusta kun tyttö ilmoitti ettei halua lähteä mukaan ja meni papan luo. Mut sit yks seurakaveri tuli viikonlopuksi meidän kans samaan majapaikkaan (4 hengen huone ) kun ei sillä ollut muuta paikkaa niin se siitä A-luokan reissusta. Toivon kuitenkin kaikille plussatuulia puhuriksi asti.++++ :whistle:

Ja anteeksi kirjoitusvirheet. Täytyy palata pelin pariin. :) Ei suinkaan mikään lätkänarkomaani... :D
 
shenda81 Älä vaivu epätoivoon, kyllä teillekkin vielä plussa napsahtaa. :hug:

Tein aamulla toisen liuskatesti, haamu edelleen... :/ Täytyy varmaan hakee apteekista puikko ja testata parinpäivän päästä. Joten älkää viel heittäkö mua pois listalta. :D
 
mun kk-kierto on aikas epäsäännöllinen. Nyt jännään ehtikö ovis juuri mennä paria päivää ennen kuin ex tempore päätettiin miehen kanssa (oikeestaan kesken petipuuhien), että jätetään ehkäisyt pois. Jos kierto on tällä kertaa lyhyt niin ovis meni jo, mutta jos se oli keskimääräinen tai pitkä niin se ehti olla juuri SINÄ päivänä tai on vasta nyt tuloillaan =)

Että aika hyvä ajoitus ilman ennakkosuunnitelmia ruveta vauvapuuhiin :LOL:

Jos nappaa niin kiva, jos ei, niin kokeillaan jatkossa tarkemmalla ajotuksella...

Miten te kaikki jaksatte henkisesti sitä jännäämistä alkaako menkat vai ei? Vaikka mulla onkin jo yksi lapsi niin tällaisesta "tekoprosessista" mulla ei ole kokemusta. Esikoinen kun päätti tulla ihan omia aikojaan :)

Tuntuu, että seuraavat viikot on varmaan mun elämäni pisimmät, ja mitä jos tätä jatkuu kuukausi- tai vuositolkulla!! Kertokaa kokemuksia...

Mut saa muuten nyt nostaa taustajoukoista mukanaoleviin! Päätös yrityksen alotuksesta tuli tehtyä siis nopeesti, olo välillä tosi kepeä ja onnellinen, välillä taas pelottaa (työjuttujen takia).

 
myh
Helmari08 Iso kiitos päivittämisestä, oot nyt vähän niinkuin pinon hengetär =)
Minulle voi laittaa tuohon esikoisen tilalle poika 09/08

Zalmiakki ja Tandem Tervetuloa mukaan
ja Tandem kyseli henkisestä jaksamisesta. Itsekin olen asiaa miettinyt. Me jätettiin ehkäisy pois tammikuussa ja nyt on toinen kk kierto menossa. Päätettiin, että kakkonen saa tulla jos on tullakseen, mutta yllätyin omia tunteitani menkkojen alkamisen jälkeen. Vauvan teosta tulikin melkein pakkomielle, kamala pettymys ja vitutus kun ei tärpännytkään. Nyt sitten ovista kytätään ja jännätään miten käy tässä kierrossa. Välillä miettii, että kuinka sitä kahden kanssa jaksaisi, kun poika on vielä niin pieni kuitenkin, mutta kai se on ihan normaalia. Välillä taas on ihan varma että ei me enää edes lapsia saada, omituinen mieli.
niin ja
Tigru87 Onnea miljoonasti :flower:
 
tigrulle onnea!!! :heart:
me käytiin lauantaina yksityisellä ultrassa,pieni ihme siellä oli,100%varmaksi ei sykettä voida luvata,mutta jokin siellä välillä sykki..
pienemme oli pieni,viikkoa pienempi ku pitäs,joten 2 viikon päästä uusinta käynti,katotaan onko alkanu kasvamaan..hassua,sillä 2 päivää oviksesta ainoastaan hommailimme siinä kierrossa,ja sen mukaan viikkoja pitäs olla nyt 7 mutta onkin vain 6 :/ vähän mietityttää onko kaikki sit ok..

mutta onnea matkaan teille kaikille,ja plussia kehiin :heart:
 
Hurjasti onnea kaikille plussanneille!!!
Ja tervetuloa uudet :)

En ole vähään aikaan ehtinyt taas kirjoitella. Satunnaisesti olen käynyt pika-lukemassa uutisia täältä.
Tällä suunnalla ei kummempia. Mies kaadettu kp 13 ainoastaan kun on ollut sen jälkeen reissussa. Ei kai tästä taas mitään tule.
Ovisoireet alkoivat noin kp 11-12. Nyt ihmettelen tätä viikon kestänyttä limameininkiä (sori taas ällötykset), tuntuu vaan yltyvän nimittäin!
Voikohan olla pitkittynyttä ovisoireilua ilman ovista? Kuitenkin voisi kuvitella oviksen tapahtuvan nyt kun kierto on lyhentynyt normaalin mittaiseksi (vaikka imetän vieläkin 2-3 kertaa vuorokaudessa).
 
saimme maanantaina erittäin surullisia uutisia rv9+6 neuvolassa, emme nähneet pienellä enää sykettä.. :'( :'( :'(

varmistus tehtiin eilen oyssissa ja sain esivalmistelevan lääkkeen ja varsinainen tyhjennys tehdään huomenna lääkkeillä täällä kotona.. :'( olo on ihan kamala.. huominen tyhjennys pelottaa ja oksettaa jo valmiiksi.. en missään nimessä halua nähdä sitä pientä.. :'( ja oon lukenu hirvittäviä kauhujuttuja netistä tuosta tyhjennyksestä et joillain tullu aivan sietämättömät kivut, oksentanu, ripuloinu, pyörtyilly ja kaikkee siltä väliltä.. mulla ku muutenki rr ja hb molemmat melko alhaiset, ni varmaan oon koko huomisen ihan petin oma..

fyysisesti pahin on todennäkösesti siis vielä edessä, mut se tuskin on mitään verrattavissa tähän henkiseen puoleen.. :'( en tällähetkellä oikein tiedä kestänkö enää uutta yritystä.. 5-6vkon päästä tkssa hcg-mittaus ja ekojen menkkojen jälkeen sais yritystä sit jatkaa jos kaikki ok, mut en tiedä miten henkinen kantti kestää.. kestänkö mahdollista uutta pettymystä ja miten selviän ensimmäisen raskauskolmanneksen henkisesti ku varmasti pelkään vaan koko ajan pahinta, ja mitä jos raskautumisessa menee taas yli vuosi?? :/ nytki jo tää puolentoista vuoden odotus, yrittäminen ja pettyminen on tehny kovan kolhun.. :(

mä toivon että tuo kohtu nyt sit tyhjenee kans tolla lääkkeellisellä, etten sit kuitenki joutus kaavintaan.. toi lääkkeellinen on kuulema kohdulle ja jatkon raskautumista ajatellen hellempi keino ku kaavinta, joka vaurioittaa aina kohtua ja sen limakalvoa ja arpeuttaa sitä.. josko tuostakin johtuen meillä tuo raskautuminen viivästy ku se tm sillon 04/08 poistettiin kaavinnassa, et kohtu ei ollu vielä valmis uudelle raskaudelle ennen ku vasta nyt.. ja taas kävi näin.. :(


eli nyt siis odotellaan ensimmäisiä menkkoja tyhjennyksen jälkeen saapuvaksi että voidaan aloittaa lähtölaskennat jälleen yk1 uudelleen.. :/
 

Yhteistyössä