**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

nyt on ihan pakko kirjottaa!!! tuo meijän poika 2wee kävi tänää potalla ja ihan ekaa kertaa vääns pottaa kakat! noh, nyt se sit nukahti sohvalle ja mumisi unissaan "kakka". ei ehkä kuulosta täs mitenkään hauskalta, mutta myö revettii ukonkaa ku ihan hiljast ja sit kuuluu että" kakka"... :D
 
mimmeli Syvä osanottoni! :hug:

Kävin lukemassa profiilistasi..

Me menetimme lokakuussa kauan kaipaamamme pikkukakkosen rv:llä 18+0. :'( Perjantaina pääsemme vihdoin ja viimein kuulemaan pienen ruuminavaustulokset ja sen, oliko hän poika niin kuin kätilö veikkasi. Ikävä on suunaton.
Raskasta aikaa tämä on ollut mutta halu saada terve lapsi syliin saakka on mitään pelkoa suurempi. :heart:

Voimia kovasti sinulle ja miehellesi! :hug:
 
Noppis
Eivät ne modet pyynnöistäni huolimatta näköjään olekaan poistaneet tunnustani, joten täällä sit edelleen roikutaan! :D Jotkut varmaankin muistavat minut, kun näkyy (valitettavasti) samoja ihmisiä täällä edelleen olevan. Toivottavasti pian pääsisimme kaikki odottajiin. :hug:

Ensi kuussa meillä tulee vuosi yritystä täyteen, mutta siihen sisältyi 3 kk ekojen kuukautisten odottelua, ja pari välikuukautta, joten yk 7 on menossa. En olisi koskaan uskonut, että tähän tullaan (esikoinen tärppäsi yk 3). Naiivisti sitä ajatteli, että synnytyksen jälkeen pitää käyttää ehkäisyäkin, heh heh. Mahdollisuus pieneen ikäeroon oli ja meni - eipä se elämä aina ota meidän suunnitelmia ja toiveita kuuleviin korviinsa.

Pahin into ja jännitys on tästä jo kaikonnut - en enää edes odota tulevani raskaaksi. Jollain tasolla en edes toivo sitä enää, mutta kuitenkin rationaalisesti tiedän, että olisin onnellinen toisesta lapsesta, joten yritys jatkuu. Olen jo lähes vakuuttunut siitä, että jotain on vialla, ja jossain vaiheessa joudumme menemään testeihin, mutta en nyt kuitenkaan vielä jaksa. Yrityskertojen karttuessa kiire on kaikonnut.

Minut voi siis laittaa listalle, toista toivotaan, esikoinen on syntynyt 08/2007, kp taitaa olla 7 ja kierron pituus heittelee 28-38, yleensä n. 30.
 
Tinkerbelle mulla olis menossa kp17 Jouduin oikein kalenterista laskemaan, kun ei tässä kierrossa oo tarvinnu niitä miettiä. On kyllä varmasti pitkä kaks viikkoa, tai siis vajaa, ootella et pääsen testaa :D

Tervetuloa uusille

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Plussatuulia :whistle: ++++++++ tälle kuulle
 
Tinkerbelle Mun puolesta ei tarvii vielä jännäillä. :D
Sain ovisplussan kp 17 eli tää kierto on sit jotain 31-32 eli viim. ens vkon tiistaina tädin pitäs vasta tulla. Että että. Fiiliksiä ei oo suuntaan eikä toiseen, vielä. Et saas nähä. =)
Sanotaan että pessimisti ei pesty, mutta kai sitä aina vähän toivoo....... :whistle:
 
Tinkerbelle mulla nyt kp12/28-30 yk9, tm04/08, yritys aloitettu 11/07



Te jotka seurailette lämpöjä!! Mitaatteko aina heti herättyä, ennen ylösnousua vai jo noustua, useita kertoja päivässä vai miten?

Mä oon mittaillu heri herättyä, ennen ylösnousua, mut oon huomannu et vaikuttaa kovasti oonko ollu kokonaan peiton alla tai onko kuuma tai kylmä.. Oon huomannu et tasasemman tuloksen saan ku oon noussu, rauhassa vähä aikaa touhuillu aamutouhuja ja ei palele eikä oo kuuma.. mut oonki miettiny et näkyykö tuo lämpöpiikki sit niin selkeesti.. :/ :p
 
:x ai mitkä jännäpäivät??? :LOL: tää on ihan kauheeta!!!!!

mie aattelin ihan kylmän rauhallisesti *(no tottatosiaa joopajoo, mutta kukaan ei oo näkemässä niin voin ainakin leikkii että oon rauhallinen) oottaa et kp:t tulee täyteen eli pari päivää vielä... jännitystiivistyy...
Ei... kokoajan tuntuu et ihan varmaan ne alkaa ja välillä elättelee toiveita ainakin jos kuuntelee liikaa kehoaan, lämmöt on edelleen pysyneet 37ssa, ja taas on alkanut valkkarii tulemaan, mutta toisaalta voi varoitella jo tädistäkin... tuo lämpö vaan on ihan erilaista kuin muissa kierroissa, ei mulla oo näin yleensä noussut, siksi varmaan toiveet onkin korkeella.
piinailemisiin...

 
Hui kun oli tullut niin kovin tekstiä, etten ehdi kaikkea lukea nyt ja olipa vielä vaihtunut pinkkakin :LOL:

viikonloppu vapaa saa elämän näköjään sekaisin (joo siis nämä palstat on mun elämä ) :ashamed:

Täällä ei mitään oireita...tai jotain satunnaisia jomotuksia, mutta ne nyt voi kokemuksen mukaan olla ihan mitä vain, joten jääsanko ahterin alle, ettei roihahda tuli ämmän alle :LOL:
Eli kohti jännä päiviä mennään...oviskin oli muutaman päivän aiemmin kuin pitäisi, mutta pää asia että oli...eli kierto saattaa jäädä lyhyemmäksikin...toivottaan että venyisi ja kunnolla ihan sinne 9kk rajapyykkiin asti :D

Eli jos minutkin sitten saisi listaan, niin olisin enemmän kuin kiitollinen :saint:

paapelo kp17/29-31/ yk4
 
Heippistä,täälläpäs oli pinkka vaihtunu :) kiitos Tinkkeri päivityksistä! Mulla siis meneillään kp 13/31 ja yk3 taisi olla.

Täällä käyty tsekkaamassa muniksien kasvua tänään ja 3 kpl oli niitä isoimpia mitkä voisivat jopa irrota ja tämähän on mulle suuri ihmetyksen aihe koska mulla ei oo clomeja tässä kierrossa :eek: mies oli heti asian kuultuaan että meidän täytyy sitten 3 satsia petigolfia päivässä harrastaa jotta jokaiselle munikselle saadaan kunnon satsi :LOL: ei taida mun rahkeet riittää kyllä siihen... tai sanotaanko ettei paikat kestä. Mun on ehdotettava tuota kumpparijuttua sille jos se innostuis kumien käytöstä.... ;) toiveet on sillä korkeella ja en tahtois pettymystä tuottaa mutta mulla ei välttämättä irtoa munasolut itekseen :( katotaan.

[/b]Kellis mä olen ymmärtäny asian niin että lämpö mitataan mielellään kerran päivässä ja aamulla heti herättyä.ennen kun nouset sängystä. Kainalolämpö ei sovellu mittaukseen vaan joko suusta tai emättimestä (joku mittaa jopa pehvasta..),mutta mä luin jostain että suustakin saaattaa saada väärän tuloksen riippuen jos satut nukkumaan suu auki ja huone on viileä. Mut jos mittailet useesti päivässä se sekottaa tuloksia ja kaikki oikeestaan vaikuttaa tulokseen,syöminen,liikkuminen yms. Aamuisin mitattuna ja merkkailet sen ylös niin pitäis lämpöpiikki löytyä. Hieman sekavaa,mutta näin olen jostain lukenut. :D

Tervetuloa uudet mukaan!

Nyt nukkumaan :wave:
 
noniin tulihan se hullunlehmäntauti sieltä.... :LOL:


elikkäs kp1/28-30 ja yk 11 korjaus siis edelliseen meni jo sekaisin nyt on tuo yk 11
vähän harmittaa mutta toisaalta nuo fiilikset oli kyllä vähän sellaiset että voi olla täysin täti oireita...joten se siitä kierrosta.. uutta putkeen jne...

hitsi stinkkeri, mie tilasin noita ovis tikkuja, joten taitaa olla jokseenkin tarttuvaa tuo tikkuihin pissiminen, ja siitä se addiktio sitten läksi.....
 
tinjamin: näin muakin on ohjeistettu, terkka kylläkin sanoi että kainalolämpö ok.. mut tiedä sit näistä.. :kieh:

iituskainen: harmi että täti löysi tiensä perille.. teillekin jo toivois tärppiä ku noinki pitkä yritys takana..

noppis mulla kans tosi samankaltaisia ajatuksia.. meilläki yritys alkanut 11/07, tm välissä 04/08 ja nyt sit yk9 menossa.. :ashamed: jotenki sitä vaan katkeroituu tästä pitkästä yrittämisestä ja tuntuu et ei se sieltä ilman apuja enää tule.. me alunperin keskusteltiin et lähetään tutkimuksiin jo nyt vuoden alusta, mut miehen mielipide oli että odotellaan kesään ja mulle sopii.. mikä kiire tässä on.. puoli vuotta sinne tänne ei enää paina missään.. tosiaan meilläki oli toiveissa lapset suht pienellä ikäerolla.. tällähetkellä ikäeroa tulis vähintään se 3 vuotta, joten se siitä sitten..
 
iituskainen :hug: Toivottaan nyt jo tärpin tulevan teille...ja tietysti kaikille muillekkin :heart:

Näin ihan sekavia unia...paras niistä oli kyllä seuraava:

Olin suuressa apteekissa tekemässä hintavertailua ovistestien välillä...sitten ostin jonkun tukkupakkauksen ja painelin vastapäiseen kirajstoon....sieltä sitten löysin hienon opuksen, nimeltään LÖYDÄ SISÄINEN SIKIÄMISESI....
lainasin tämän kirjan ja menin kotiin...sitten avasin kirjan ja siellä opastettiin kuinka ovistikkuun tulee pissiä...lähdis siis tekemään testiä ja yllätyksekseni olikin niin kova hätä, etten hallinut pissasuihkua lainkaan vaan kuseksin pitkin seiniä, yrittäen samalla osua edes yhteen testiin joita oli kädessäni kourallinen :LOL:
Tämä kaiketi kertoo jotain tästä yrittämisestä...ei tohdi edes miehelle kertoa tälläsiä unia, pistää minut vielä pakkohoitoon :ashamed:

Eli täällä kp18/29-31 ja jutut taas sen mukaiset :LOL:
 
Onnea Stinkkerille pissikarnevaaleihin :D

Jos ei vielä tässä kierrossa tärppää, niin mitähän noi unet on sitten ensi kuussa...niistä on tullu kokoajan vaan sairaampia ja sairaampia...toivotaan että ei ole mikään säännönmukainen tämä nousukäyrä koskien hulluja unia :D
Joskin mieltä lohduttaa, etten ole ainoa joka oirehtii alitajunnan kautta :D
 
Shenda mä en tajuu, mulla on ihan sama juttu....Väsyttää ihan karseesti koko ajan, aamullakin nukkuis vaikka kuinka pitkään jos vois. Luulenpa että se on tää ikuinen pimeys, johon taas alkaa kyllästyä ihan perusteellisesti.

Mulla ei voi ainakaan raskaudesta johtua koska ovista vasta odotellaan ensi viikoksi :p
 

Yhteistyössä