PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Mulla oli muuten esikoisen kanssa plussaamisen jälkeen parin-kolmen viikon ajan lämpö 37,5-37,8 ja ihan järkyttävää palelua.

Mittasin ihan huvikseni äsken ja mulla on nyt lämpö 37,0. Onkohan toi mittari rikki tai sitten mulla on jotain pielessä lämmönsäätelyn kanssa? :) Normaalilämpö n. 36,4.
 
Onnea plussasta sukkapari! :flower:

Testasin aamutuimaan roskishaamun... :(
Täti yhä kadoksissa, mieli sekava ja iloton. :'(
Piti olla herkkä testi, One stepin dBest. Kai kierto sit vaan on ihan sekaisin :'(

Mikä stinkkerin tilanne?
 
Heipä hei,

nega testattu aamulla...Nyt on dpo 10, eli vähän aikaiseen olen taas liikenteessä. Masentaa kovasti, vaikka onhan se plussa vielä kai teoreettisesti mahdollinen. Menkkoja ei vielä näy.

Huomenna viimeistään pitäisi menkat alkaa. Testailen kai hulluudessani niin kauan kunnes täti saapuu :headwall:

Palataan :)

:wave:
 
Tinkerbelle kaikkihan on vielä mahdollista eikös.....

Täällä testattu ovis plussa!!!!! Jee
Eli jos tänään kp 14 niin kierron pitäis sitten olla 28päivää..eikös????

Eilen heiluteltiin peittoja,tänään ja huomenna...eikös ne riitä??????
Rupee olemaan romantiikka kaukana näistä petipuuhista =) Mies kun ei ole mikään seksihurjastelija :LOL:
 
Ihanaa Shenda!!! Onnea oviksesta! :flower:

Kierrosta - mulla on kierto keskimäärin 28 päivää mutta ovis tapahtuu yleensä vasta kp 16-18 eli lyhyehköksi jää tuo luteaalivaihe. Lääkärin mukaan se ei kutienkaan ole ongelmallista kun progesteroniarvo on hyvä.

Soittelen tänään taas Felicitasiin, pohditaan vaihtoehtoja jos ei pian ala plussaa tulemaan. Eihän meillä toki ole yritystä takana kuin 6 kiertoa, mutta se -keleen endometrioosi kummittelee enkä halua sitä takaisin (saattaa tehdä raskautumisen tosi vaikeaksi). Saas nähdä mihin päädytään. Tulen uutisoimaan :)

 
Lämpimät onnittelut xuzu! :flower:

:hug: kaikille seuraavaan kiertoon joutuneille.

Pakko vaan pikaisesti avautua.. Tuosta rakkaasta miehestäni on tullu outo. Se nimittäin pihtaa! Toissailtana kysy ko oltiin laittamassa nukkuun, että millon se minun soluni irtoaa ja vastasin, että luultavasti torstaina. Siinä se sitte hetken hiljaa mietti ja tuumi, että jaa, eli sitte torstaina tai perjantaina.. Ja käänsi kylkeä ja alko nukkuun.. Että meinaa ilmeisesti jotain kunnon täsmäiskua ko haluaa poikaa ja kuuli, että ne on nopeita, mutta kestämättömiä.. Noh, jospa tässä kärvistelis vielä pari päivää.. :headwall:
 
kiitos onnitteluista! Mä olen ihan :eek: mitään oireita tms (no tuo nännien arkuus kylmälle) ei ole.. et viivyn täällä teidän seurassa.. ainakin tonne jouluun..isännälle tai muille en ole vielä puhunu mitään, ku on niin "pönttö" olo.. :ashamed: en usko tätä todeksi :/
 
Ei vieläkään menkkoja...Jos ei huomennakaan näy niin testaan uudelleen.

Tapahtuis nyt jotain, tää epäselvyys ahdistaa kaikista eniten.

Äärimmäisen suurella todennäköisyydellä uudelle kierrokselle mennään, ja ovisajat osuukin jouluaatolle ja muille joulun pyhille. Se on sitten peittojen pelmuutusta viikko anopin luona :LOL: :LOL: :LOL:

Söpöä :eek:
:xmas:
 
Mä en jaksa odottaa...
Eilen oli taas koko päivän etova olo ja tänään etoi vasta illalla.
Alavatsassa tuntunu jo viikon verran ja nyt enemmän, ei nyt kipee mut silleen...
Aamulla testasin negan.
To aattelin taas testaa, sillon pitäis periaattees täti tulla ja varmaan tuleekin :(

Oon nyt jotenki jo niin asennoitunu et oon raskaana et apua.
Onkohan nää olot osin ihan kuviteltuja, mut ei se la aamun 2x oksentaminen kyl mitään kuvittelua ollu!
Tuntuu sellanen jännityskin vatsassa kokoajan, saankohan ees nukuttua???

Onks täällä ollu jotenkin hiljasempaa nyt?
En itekkään kovin usein kirjottele, yleensä just ku tätiä oottelen vaan, mut lueskelen kyl päivittäin.

No pakko mennä ees yrittää nukkumista. Muuten oon kyl ollu väsy, päiväl nukuin 1h ja kuudenmais illal meinasin kans sippaa, mut sinnittelin ja säästin nekin unet yöksi.
Mutta, siis, hyvää yötä kaikille! B)
 
onnea kaikille plussaajille ja pahoittelut tädin kourissa kiemurteleville ja negan saaneille :hug:
täällä alkaa täti hiipua hiiteen pikkuhiljaa,jippiiiii :wave: :LOL: jospa tässä kierrossa saatais enempi aikaseks kopisteluja :saint:
stinkkis,joko testasit??
 
Heippa kaikki, täällä kp 29/28 ja 11 dpo, nega tuli mutta menkkoja ei näy. Mulla on noita 25-herkkiä testejä, mutta silti pitäis kohta jo alkaa näkymään jotain.

Luin kuitenkin juuri tieteellisen artikkelin (Akateeminen Homekorva-Stinkkeri! :D ) jossa todettiin että 84% raskauksista kiinnittyy kohtuun 8-10 dpo, ja siitä menee 3-4 päivää jotta näkyy 25-herkässä raskaustestissä. Siispä Äityli75 meillä on vielä ihan hyvät mahikset :LOL: Montakos päivää sulla on nyt ovulaatiosta?

Mulla on kertakaikkiaan sellainen tunne että mitään ei tapahdu. Ei ole turvotusta, PMS-oireita, eikä siis yhtään mitään viitaten raskauteen tai menkkoihin. :headwall: Ihan oikeesti sais jotain tapahtua. Tulis vaikka menkat kele, tana.

|O

Olen pyörinyt niin omassa navassa että en ole ehtinyt ottaa osaa uudelle kierrokselle menijöiden pettymykseen. Perästä ollaan tulossa.. :hug:
 
Paljon onnea ent. Zuku plussasta! :flower:

Sunnuntailapsi olen niin onnellinen puolestasi! :heart: Oli jo korkea aika sun päästä lähtemään täältä! Kaikkea hyvää teidän perheelle ja käy välillä kertomassa kuulumisia, jookos?

Aku :hug:

Shenda onnittelut ovisplussasta, tiedän tunteen!!

Mä kävin maanantaina otattamassa verikokeen ja maksamassa laskun. 212?, AUTS! Mies tuossa sanoi ettei halua kyllä enää hirveesti käyttää rahaa tähän... Se on kyllä tosi pihi luonne. No, tehdään nyt tää kierronkartoitus loppuun ja tuumitaan sitte mitä tehdään kun kuullaan tulokset. Jos kaikki arvot kunnossa, niin sitte ei auta muu kuin jatkaa kärsivällisesti ja palata asiaan (mahd. hoitoihin) ehkä sitten kun yritystä tulee se vuosi täyteen, eli toukokuussa.

Jos arvoissa on jotain häikkää, niin sitte tietty hoidot heti kehiin. Nyt otettiin tosiaan se keltarauhashormoni. Seuraavat menkat pitäis alkaa maanantaina 15. alkavalla viikolla, ja Felicitas menee kiinni pe 19.12. Ja ne seuraavat kokeet pitäis ottaa kierron 3 -5 päivänä. Eli saattaa mennä siihen että Fel on jo kiinni. Sitten täytyy varmaan mennä otattamaan ne jonnekin muualle, koska en halua jättää niitä sitä seuraavaan kiertoon.

Oon nyt jo asennoitunut että ei tässäkään kuussa tärppää vaikka kaiken piti olla hyvin. Ei tunnu sitä värinää jota olen odotellut tässä pari päivää. Ehkä oon ihan hassu ja outo kun kuvittelen että voisin tuntea kiinnittymisen :ashamed: Mutta kun tunsin sen esikoisesta... Mulla nimittäin tuntu hassu väreily, kuin elohiiri, tuossa alavatsalla,aika lähellä pintaa. Ja niinpä esikoisen istukka olikin etuseinämässä, joten hyvinkin se on ollut sitä.

Mä niin haluaisin jo sen vauvan. :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
jossa todettiin että 84% raskauksista kiinnittyy kohtuun 8-10 dpo, ja siitä menee 3-4 päivää jotta näkyy 25-herkässä raskaustestissä.
Mielenkiintoista ja todella ajankohtaista!!! Eli mä voin jännäillä kiinnittymistä vielä 3 päivää :LOL:
 
Unis, meillä on tosi samanlaiset tilanteet tässä raskautumisprojektissa. Muistan alkusyksyltä tuon verikoerumban.. Mene ihmeessä joo johonkin toiseen labraan ottamaan loput kokeet, pääset varmaan vähän halvemmalla ja saatte asiaa pian eteenpäin. Lääkärikeskuksen pisteet on mun mielestä tosi joustavasti auki, mä kävin siellä kokeissa.

Ja hoitojenkin suhteen mennään kyllä tosi samoissa, meillä tulee vuosi yritystä heinäkuussa ja viimeistään sitten aletaan myös hoidot jos tärppi ei ole käynyt. Soitan tänään Felicitasiin, jutellaan lähinnä siitä onko syytä miettiä hoitoja jo aiemmin varmuuden vuoksi sitä endoa ajatellen. Jotenkin helpottaa jo se ajatuskin soitosta ja siitä, että on jokin ehdoton takaraja.

Toki täytyy muistaa että vuoden sisään suurin osa raskautuu, eikä 6-12 kk ole millään tavalla poikkeava aika raskautumisen kestolle. Sitä vaan on niin kärsimätön ja jatkuva jännittäminen ja pettymykset ottavat mulla psyykkisesti tosi koville.

Halit Unikselle :hug:
 
Mä luulen, et nyt ois 13pv oviksesta, about. En oo oviksia tikuttanu, joten ihan tuntemusten perusteella niitä oon yrittäny bongailla.
Mut siis tänään hain pari gravidan-testiä ja aattelin huomen aamul PLUSSATA!!!!! Vitsi pakko, tai sit pe aamuna, kun testejäkin on kaks. Nyt ne tossa lipaston päällä polttelee...

Poika on hoidossa ja mulla siivouspv. Arvatkaa vaan etten oo paljoa saanu siivottua... :ashamed:
No sentään sauna pesty, muuten vaan tässä koneella roikkunu tai tallennuksia kattonu...
Ja ajatuksen pyörii...tiedätte kyllä missä...
Nyt lähen tsemppaa, pari tuntia viel aikaa ennen ku haen pojan isovanhemmilta.
Mä palailen viimestään huomenna =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Toki täytyy muistaa että vuoden sisään suurin osa raskautuu, eikä 6-12 kk ole millään tavalla poikkeava aika raskautumisen kestolle. Sitä vaan on niin kärsimätön ja jatkuva jännittäminen ja pettymykset ottavat mulla psyykkisesti tosi koville.
Samma här... Pitäisi vaan olla kärsivällinen. Ja pitäisi löytää asioita mistä nauttia, eikä vatvoa tätä asiaa koko ajan. Helppoa se ei ole, kun täälläkin tulee roikuttua harva se päivä!

Kiitos haleista :)

 

Yhteistyössä