PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

IIIIISo halaus tädin kohdanneille :hug:

Meillä tyttö voi jo paremmin,eilen oltiin päivystyksessä ja molemmissa korvissa reikä ja toisen korvan tärykalvo puhjennut.Kunnon hevoskuuri antibiootteja.

Eilen ainakin kun harrasteltiin niin tuntui tuolla alavattassa aika kivalle..miehellä liian ....you know =)

Maaliskuu Onnea sylin täydeltä :heart:
 
En tiiä menikö noi päivitykset edes vähän sinnepäin.. Jos jollain on väärät kp:t tai jotakin, niin voisitteko laittaa vaikka yv:tä, kun en aina kerkiä kaikkia juttuja lukemaan.
On ollu niin p*ska viikonloppu, ettei tosikaan. Poikaki vaan kiukuttelee ja vinkuu ja tekkee kaikkee mitä ei sais tehä.. :kieh: Ukko tehny 12h päiviä ja yksinään on ton pojan uhman kans taistellu, niin en ihan joka välissä kerkiä kattomaan kellä on kp:t muuttunu jne..
Ja anteeksi tämä purkaus, ottaa vaan päähän ja kovasti. :ashamed:
 
Voi Naffeli, älä hyvä ihminen ressaa päivityksistä, muutenkin sulla on ollut ras viikonloppu. Voimia, pian tulee taas helpompi vaihe ipanankin kanssa! Hirmu rasittavaa on uhmiksen kanssa, tiedän hyvin tunteen |O

Mä olen ihan varma etten taaskaan ole raskaana. Tuntuu ihan toivottomalta hetkittäin.
:headwall:
 
Voi itku, täällähän on tullut paljon täti-pahaisen vierailuja :( :hug: teille kaikille.

Sunnuntailapsi tsemppiä huomiseen! Tule heti kertomaan mitä näkyi!!

Huomenna tai ylihuomenna vois tapahtua kiinnittyminen jos hyvin käy... Aika rauhallinen olo mut silti tiedän että romahdan jos oireita ei ala kuulua. Syyskuussa kun olin aika varma että olin hetken raskaana, tunsin kiinnittymispäivästä lähtien jännää värinää kohdussa. Samanlaista muistan esikosta. Ja tuolloin syyskuussa värinää tuntui siis 4 pv, kunnes sitten mieliala romahti yhtenä päivänä, värinä loppui ja menkat alkoi seuraavana päivänä. Miten onnistuis olemaan kuuntelematta niin #¤%&:n tarkasti omia tuntemuksia!! :kieh:
 
Moikka, mä tein tänään ovistestin myös ja siihen tuli yhtä vahvat viivat.. Mä olen kyllä todella yllättynyt ja hämmentynyt.. Mulla on varattuna ens viikolle gyneaika,kun soittelin lääkärille. Meen nyt sit tsekkaukseen,jospa se siellä selviäis.

Onnittelut maaliskuulle plussasta :flower:

Ja tietty tädin yllättämille :hug:

Naffelilla rankka päivä..... :D kyllä se siitä.... ;) meillä tuntuu olevan tuota samaa ilmassa.

Uniunna mulla kanssa väreilee jännästi,niinkuin kuplisi masunpohjassa :) Mut oikeessa oot,voispa oikeesti olla noteeraamatta noita oireita tai niitä olemattomia oireita.. :| naisen elämä helpottuis aikalailla.

Mut nyt kattoo aidolssia :wave:
 
Onnittelut maaliskuulle!
Ja tädin kylään saaneille :hug:

Täällä vihdoin km:n hoidon jälkeinen vuoto loppunut. Tai loppui tuossa 3pv sitten. Nyt pitäis sitten odotella niitä menkkoja... Päätin tosin, että kun on jo fiilistä pöllyytellä peittoja niin enpä ala miettimään, että saanko vai enkö sikäli mikäli ovista vielä kuuluu. Siis että jos nyt jostain kumman syystä sattuisi tärppäämään ennen niitä ekoja menkkoja niin tuskin siitä haittaa olisi mitenkään sikiölle :/
Noh, pohdinpas ehkä vähän liian pitkälle taas :ashamed:
Mutta ainakin sitten kun ne menkat ilmaantuu niin minut saa laittaa listoille =)

Plussapuhureita kaikille ja toivottavasti saadaan niitä ihania joululahjoja mahdollisimman monelle :heart:
 
Moneltakohan sunnuntailapsen uutiset mahtaa olla saatavilla... Minäkö malttamaton? Toivon että ultrassa näkyy sitä parasta mahdollista! :heart:

Täällä mun oma henkilökohtainen pahoinvointih*lvettini alkaa onneksi hellittää. Viikkoja nyt 10+5. :heart:
 
Mä en tajua.
kp 10 oli johtofollit kokoa 14 ja 15mm ja lääkäri sanoi että ovis mahdollisesti su tai maanantai.Tänään tein ovsitestin just aamulla ja ei mitään.Eikö kaiken järjen mukaan noitten munien pitäis olla nyt n.20mm ja niitten pitäis irrota?????Kannattaa varmaan vielä illalla testata.....
 
Täällä ollaan ihmeissään.. Täti tuli ja täti meni, ei kestänyt kuin päivän!!! :eek:

Oireita ei ole mitään, mutta jos vuoto ei ala, niin testaan huomenna aamusta. Sillon olis kp 36. Ei mulla ikinä ole menkat vajaata vuorokautta kestäny... onko muilla kokemusta ja mitä tämmönen on tietäny?
 
Shenda kokeilepa testata iltapäivästä siinä 12-14 välillä.mulle gyne sanoi että monet testit on tarkoitettu tehtäväksi silloin kun on eniten sitä lh:ta elimistössä. Mulla ei esim. ovistesti näytä aamuisin ikinä muuta kun haamua,mutta jos ovis on niin iltapäivästä näkyy sit selkeesti. Tietty jotkut testit reagoi paremmin aamupissaan ja on tarkotettu aamupissasta tehtäväksi. Tsemppiä! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tinjamin:
Shenda kokeilepa testata iltapäivästä siinä 12-14 välillä.mulle gyne sanoi että monet testit on tarkoitettu tehtäväksi silloin kun on eniten sitä lh:ta elimistössä. Mulla ei esim. ovistesti näytä aamuisin ikinä muuta kun haamua,mutta jos ovis on niin iltapäivästä näkyy sit selkeesti. Tietty jotkut testit reagoi paremmin aamupissaan ja on tarkotettu aamupissasta tehtäväksi. Tsemppiä! =)
Mä tein sen testin clearbluen digitaalisella ovulaatiotestillä.Ja eilen testasin sekä aamulla että illalla kotitesti.fi liuskatesteillä jotka on kyllä aina toiminut mulla.Niihin ei tullut mitään viiva ja se kontrolliviivakin oli tois epäselvä.

Että heitänkö kirveen jo kaivoon vai mitä?????Lääkäri sanoi kyllä että ihmettelee jos ovis menee tiistaille eli kp 14,silloinhan munikset olisi about 22mm.

Menikö tää vituiksi tämäkin homma....en tiedä
 
Hei taas kaikki kanssa kuumeilijat! On hieman aikaa vierähtänyt viime visiitistä.

Tädin tavanneille :hug: ja plussanneille hurjasti onnea ja tarrasukkia pienelle. Uudet kuumeilijat tervetuloa :wave: .

Kirjottelen nyt tässä hieman muuttopuuhien+ muiden kiireiden keskeltä. Puhumattakaan siitä että iski aivan kamala flunssa. :( Puhetta on ihan turha yrittää muodostaakaan kun ei suusta tule kuin kuiskauksia vaikka kuinka yrittäis. Nyt ollaan sit saikulla keskiviikkoon. Pitää ääntä rasittaa mahdollisimman vähän niin pääsee torstaina taas töihin.

Ei olis enää kauheesti muutossa tekemistä. Jos nyt tän viikon aikana sais kaikki valmiiksi ja pääsis rauhottuun ja asettuun tähän uuteen asuntoon. Tyttö on ollu todella mielissään kun on saanu oman huoneen ja jopa nukkunut joka yö siellä. Yhtenä yönä kävi pikkusen aikaa meidän välissä nukkumassa kun oli kipeä, mutta meni sitten takasin omaan huoneeseen ja nukkui siellä aamuun asti.

Itsenäisyyspäivänä pidettiin sit tytön synttärit. Vierasmäärä ei ollu päätä huimaava, mutta ne ketkä kävi oli sitäkin tärkeämpiä, tytölle siis. :) Perjantaina kun kävin hakeen tavaroita vanhasta asunnosta oli tyttö sillä aikaa siivonnu oman huoneen ja naama messingillä sit mulle esitteli kun on ite siivonnu. Arvatkaa vain oliko äiti ylpeä. :D Yleensä aina saanu kauhean tappelun kans sen siivoomaan.

).( Ei ole pahemmin kerinnyt oireita kytätä tai muutenkaan puuhastella. Ovis oli luultavasti marraskuun lopussa. Siihen malliin nipisteli. Tätiä siis laskujen mukaan odotellaan ylihuomiseksi saapuvaksi. Kävin eilen kattoon etusivulta kp:t ja en meinannu uskoa että ne oli jo 28. Tosi nopeeta menny tää kierto.

Tää alkaa nyt surffaileen vielä kun saa rauhassa olla ja katella. Meidän pieni 4-vuotias oli laittanu päikkäreille sillä aikaa kun kävin asioilla.
 
heippa... :D täällä kirjoitteleen entinen zuku tulin kertoon teille kummia (siks vaihdoin nikkiäki) tänään hetken mielijohteesta astelin apteekkiin, kun on useampana päivänä olleet nännit kippeinä (oon laittanu tytön voimkkaan imun piikkiin) mut testiin pärähti plussa... ei lähellekkään niin vahva mitä kontrolli viiva, mut selvä viiva kuitenki :eek: isännälle aattelin paljastaa vasta jouluaattona jos maltan niin kauan pitää salaisuutena :saint:
muut saa tietää sit joskus...
mitenhän mun ens vuoden nyrkkeilyn käy.. ja pöh kaikkea sitä miettiiki :whistle:
 
Onnea xuzu :heart:

Ja nyt omia kummallisia mutta ihania ultrakuulumisia. Kohdussa asusti 0,5 cm pitkä sikiö, joka vastasi vasta viikkoja 6 + 2 mutta kaikki siis oikein hyvin, sydän löi hienosti :heart: Vauveli onkin saanut alkunsa viikkoa myöhemmin kuin mun kierrosta vois päätellä eli kp 18 kun mun kierto korkeintaan 26 päivää! Siksi siis niin heikot viivat testiin ja huonot alkuraskauden oireet :)

onnesta ymmyrkäisenä vetäydyn vihdoin pois teidän seurasta.

Tsemppiä kaikille yritykseen, ja toivottavasti huomattavasti lyhempää kuin meillä :)
 
ONNEA ZUKULAINEN! Joulukuu on siis virallisesti plussakuu!!!! :flower: :flower:

Stinkkeri on täällä jännityksessä ja tädin pelossa, nimittäin tämän päivän on alavatsassa ollut TOSI voimakkaita vihlaisuja. Ne on vähän niinkuin menkkakipuja, mutta enemmän viiltäviä ja paikallisia kuin menkkojen aikaan. Olin silti varma että alkuillasta kotiin tullessani täti on housuissa, mutta onneksi ei ollut. Lämpö oli 37,1 joten ihan heti ei täti ehkä ole nurkan takana.

Ostin apteekista testin, teen varmaan huomenna tai ylihuomenna jos tätiä ei näy - olen niin hermona että pidempään en voi odottaa.

Tosi jännää..apua en kyllä uskalla testata. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Olin silti varma että alkuillasta kotiin tullessani täti on housuissa
Anteeksi, mutta reps! :LOL: :LOL:
Täti tekee jo lähtöä näistä housuista majailtuaan siellä 1,5 vrk.
Tai sitten lupailee vaan ja palaa kahta kauheampana kun sitä vähiten aavistaa :whistle:

Mulla muuten oli lämpö vielä 37,1 tätiä edeltävänä iltana.
Tänään ostin jo valmiiksi apteekin testin, hetken mielijohteesta kun apteekkiin oli muutenkin asiaa. Mutta lupaan olla käyttämättä sitä ennen kuin oletetusta oviksesta on vähintään 16-18 vrk! :) Saa nyt nähdä kauanko siihen sitten menee, toivottavasti ei testi vanhene ennen kuin se päivä koittaa :|
 

Yhteistyössä