PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Moikka!!
Tulin ilmoittelemaan, että olen siirtynyt tuonne odotuspuolelle :heart: Tosin haamulla tässä vielä mennään, mutta toiveet korkealla, toivottavasti tämä pikku-onni jaksaisi matkassani loppuun asti!!

Hyvää joulun odotusta kaikille ja PALJON plussa-tuulia!!

Terkuin: maaliskuu ja pikku-onni
 
Noi VOIHAN VITJAKE, plussia on tullut ihan tykin suusta vaikka olen ihan hetken ollut täältä poissa! ONNEA ÄIPPIS JA MAALISKUUKKELI!!!!! :flower: :flower:

Ja Shendalle ihan yhtä isot onnittelut tosi hyvistä uutisista :flower: Ei taideta kauaa joutua sunkaan plussaa odottelemaan, ekaks o ja sitten r :heart:

Voi miten kivalla fiilinkillä alkaa viikonloppu! =)

Pakko nyt tuuletella omia oloja...mulla on nyt nimittäin TOSI vahva itsesuggestio päällä raskausoireiden suhteen :headwall: Vatsan nipistelyt alkoi eilen, tänään on pissattanut koko ajan ja tuntunut oudolta tuolla alakerrassa, ikään kuin pissatulehdus (joka ei toki ole poissuljettu!). Äsken vessassa käydessäni - taas kerran - tuli vaaleanpunainen veriviiru paperiin. Sen jälkeen ei ole näkynyt.

Että näin hullu voi ihminen olla. Mä varmaan väritin tussilla salaa itseltäni sen vassapaperin.

:LOL:

Kp 24/28. Ziisus että voi neljä päivää tuntua mahdottomalta ajalta odottaa.
 
Moikkis kaikille :flower:

Voi yrjöjen yrjö!!! Mä en ole muutakun yökkinyt ja ällöillyt :eek:
En ole tonne odotus puolellekaan jaksanut mennä, kun ei jaksa koneella olla oikee ollenkaan.

Toivon, että voimat palautuu ja taas jaksaisi paremmin.

Kättärillä olin ultrassa ja veriseulakin otettiin (vapaaehtoinen, mutta ku oon jo näääääääääääin vanha) .. Kaikki kunnossa.

Kaikille paljon plussapuhureita ja teitä aina vakoilen täällä..

Stinkkikselle peukut!!!! Mennää sitten yhessä tonne odottajiin ku oot testit tehny!! Sä nimittäin plussaat ny - soon varma!!!!!!!!!!!


Rauhallista itsenäisyyspäivää toivottelee

Lumipyry ja massu 12+0
 
Voi Lumppari kun mä justiinsa eilen mietin että mitä sulle kuuluu!! Ihanaa että kaikki on hyvin vaikka oksu vähän lentääkin :eek: :heart:

Mun täytyy kuule ihan udella että mikä on sun vauvan laskettu aika? Osuu nimittäin aika lähelle meidän esikoisen synttäriä, muistan siitä kun itsenäisyyspäivän aikoihin mullakin tuli 12 viikkoa täyteen...

Voi vehje kun tosiaan nyt oliskin tärpänny - en yhtään uskalla ajatella niin mutta kuitenkin salaa jännitän niin kamalasti... :headwall:
 
Tinkerbelle toivotaan parasta.Me ollaan oltu koko viikko yrjötaudissa koko perhe niin ei ole paljoa peittoja heiluteltu mutta nyt viikonlkoppuna ja alkuviikosta mies joutuu hommiin =)

Onnea äippis ja maaliskuu :heart: :heart: :heart:

Mä olen kyllä ihan luottavainen.Miehellä 30-vuotis synttärit 24.12 joten olisi kiva antaa jaululahjaksi plussatesti
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Noi VOIHAN VITJAKE, plussia on tullut ihan tykin suusta vaikka olen ihan hetken ollut täältä poissa! ONNEA ÄIPPIS JA MAALISKUUKKELI!!!!! :flower: :flower:

Ja Shendalle ihan yhtä isot onnittelut tosi hyvistä uutisista :flower: Ei taideta kauaa joutua sunkaan plussaa odottelemaan, ekaks o ja sitten r :heart:

Voi miten kivalla fiilinkillä alkaa viikonloppu! =)

Pakko nyt tuuletella omia oloja...mulla on nyt nimittäin TOSI vahva itsesuggestio päällä raskausoireiden suhteen :headwall: Vatsan nipistelyt alkoi eilen, tänään on pissattanut koko ajan ja tuntunut oudolta tuolla alakerrassa, ikään kuin pissatulehdus (joka ei toki ole poissuljettu!). Äsken vessassa käydessäni - taas kerran - tuli vaaleanpunainen veriviiru paperiin. Sen jälkeen ei ole näkynyt.

Että näin hullu voi ihminen olla. Mä varmaan väritin tussilla salaa itseltäni sen vassapaperin.

:LOL:

Kp 24/28. Ziisus että voi neljä päivää tuntua mahdottomalta ajalta odottaa.
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Onnea plussanneille!
Täällä oma olotila alkaa jo vetää mietteliääksi...
Alavatsalla pakottava tunne, painetta ja jomotusta.
Vilu on edelleen pienissä puuskissa ja lämpö koholla hiukan yli 37. Flunssaoireet helpottaneet tai ennallaan, ei flunssaan sairastumisen tunnetta. Väsyttää ja nyt illalla olen tuntenut esikoisen alkuraskauden ajoilta ah - niin tuttua pahoinvointia. Eli tulee sellaisia etomisaaltoja jotka sitten laantuu hiljalleen. Jotenkin en nyt enää ihan poissulje sitä mahdollisuutta että... jos sitten kuitenkin..?
Noh, jos tilanne ei viikonlopun aikana muutu, niin testaan maanantaina. ;)
 
Aku
Onnea taas uusille plussaajille :heart: :flower: kylläpä teitä on jo paljon =)

Täällä kp 32/33(?) eikä edelleenkään mitään raskauteen tai menkkkoihin viittaavaa :/ tulossa siis ennätyspitkä kierto.Ukolla on nyt käsi leikattuna ja mä hoidan kahta vauvaa :kieh: Miehet on jotenkin niiiiiiiiin säälittäviä kun on joku paikka kipee.Jos mä sen 5 vkoa (käsi paketissa) puen ja hyysään tota ukkoakin niin mulla hajoo pää!
 
Maaliskuu ja Äippis ihan sikana onnea ja pyykkikorillinen tarrasukkia!!!

Soitin tänään Felicitasiin, menen maksamaan laskun maanantaina kun meen verikokeeseen :D Tinkkeri meidän lääkäri oli T. H-A. Mä nyt käyn ton ensi maanantain verikokeen siellä, mutta ne muut voisin käydä otattamassa muualla jos se on kerta halvempaa? Mulle ei ole tehty putkihuuhtelua eikä muutakaan, tuo eilinen käynti oli ihan eka juttu tällä saralla.

Suntsi just tota yritin selittää, kiitos kun laitoit sen ymmärrettävään muotoon! :) Eli kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Zeny :hug:
 
Osa II

Lumppari ihana kuulla että masussa kaikki hyvin! Ja teilläkin nyt se maagiset 12 vk täynnä... :flower:

Mininalle b :) d toivotaan että oireet on sitä itseään!! (mulle tulee aina sun nikistä mieleen ne haribon pienet pehmeät nallekarkit :p )
 
moikka kaikille. onnea plussanneille :flower: Kun mulla loppu se keskenmenosta johtuva vuoto niin meni viikko alko toinen vuoto jonka takia kävin lääkäris kun sit heräs epäillys et jos se oliskin kohdun ulkoinen, mutta ei onneksi. Mä olen meinaan kokenut yhden sellasen ja aivan kamalaa.. me tässä nyt odotellaan että menkat alkaa ni sit niitten jälkeen puhaltaa uudet tuulet :)
 
Onnea maaliskuu! :flower:

Mininallenkin tilanne vaikuttaa lupaavalta! bd

Stinkkiksellä myös vaikuttaa aikas hyvältä, eiköhän se plussa vielä pärähdä! Noi veriviirut meinaan kuulostaa siltä iteltään!

Mulla alkaa tää oireiden kyttääminen muistuttaa jo paranoiaa.. Esikkoa nukuttaessa tunsin nimittäin ilmiselvän potkun masussa!!! :LOL: oliskin aika kehittynyt alkio, kun potkii jo kiinnittyessään :D Eli oikeasti ei ole edes mitään oireita, pelkkää mielikuvitusta. Parin tunnin päästä on jo kp 33... :D
 
shenda kiva kun kaipailit :heart: :D oireet - raskauden kannalta ja + menkkojen kannalta,melko varma oon että menkat tulee,ei oo pahemmin tässä kierrossa peittoja heiluteltu,ehkä 3 kertaa :D flunssaa pukkaa ja tissit kipeet :LOL: tässä tän oireet :LOL:
kiva kun teillä on muniksia siellä tulossa :D lykkyä pyttyyn.

ja onnea kaikille plussaajille
stinkkis sä oot ihan huippu noiden juttujes kanssa :LOL:
 
SUPER ONNITTELUT PLUSSAAJILLE JA PITÄVÄT TARRASUKAT PIENELLE JALKAAN!
:eek: jäi ihan monttu auki, kun kävin kierto päiviä vilasemassa (jo 28)... menny päivät ihan yhtenä hulinana! No saa olla toinen mokoma lissää ennen ku kannattaa "huolestua"..
...jee mä sain tänään pyykkikoneen sisälle... ei tarvi enään raahata pyykkejä vanhalle puolelle ja takas (eikä likasia vaatteita ole joka nurkassa..
 
Kp 33 muuttui tänään kp 1... :headwall:
Ottaa päähän ihan hirveesti.. :'( Limasta verta tuli veskissä käydessä, eli siitä se sit muuttuu pian kunnon vuodoksi. Lisäksi pukkas flunssa päälle. Eli olo on todella mahtava.
No, eipä tullu tuhlattua yhtään r-testiä tässä kierrossa. Onpa positiivista.

Plussaonnea muille!
 
Mulla hypänny kp:t yhellä eteenpäin eli oikeesti on tänään kp23.

Ja hitsi on taas odotukset korkeella. Yleensä viikkoo ennen tätiä iskee hillittömät ärsytykset kaikkeen ja hermostun ja raivoon vaan, mut nyt ei tullu!!!
Ja sit tänään aamul oksensin x2, mut eioo kuitenkaan kipee olo. Iltapäivällä kans pikkasen etoi eli siis apua!!!
Yks testi ois kaapissa ja mitä luultavammin aamulla sen teen, vaikka tiedän, että liian aikaista. Huomenna vasta kp 24 ja viimeset 2kk kierto ollu 27.
Voisko näin aikasin jo tulla oireita jos siis raskaana???

Mieskin jo ihan innoissaan ja mä vaan yritän olla ajattelematta asiaa, etten niin hurjasti pettyisi sitten torstaina.

Mut siis apua!! Ja aikas ihanaa olis isovanhemmille antaa joululahjaks tieto pikku kakkosesta
:)
 
Kävin äsken vilkuilemassa tuota pikkukakkosten listaa odotuspuolella. Tuli ihan kummallinen olo ,kun siellä on syntynyt jo vauvoja ihmisille, joiden kanssa täällä olen kuumeillut, kuten Luminkalle. Eipä sitä tosiaan tiedä (onneksi) etukäteen, miten tässä käy.
Mua jännittää niiiiin se maanantain ultra. Sanoin miehelle, että tästäkin joulusta tulee kuitenkin ihan kamala :ashamed: Kun viime jouluna piti kissa lopettaa kun tuli tosi kipeäksi ja aatto meni ihan pilalle. Kaikkea sitä pohtii :headwall:

äityli75 pidän peukkuja!
 
Moikka,täällä oon ihmeissäni. Ennenkun menin saunaan niin tein one stepin kympillä testin piruuttani kun tissejä jomottaa ja vasemmalle munasarjaan on koskenu jo monta päivää. Siis tätiä just häädetty ja mun r-testiin ilmestyi haamu!? :eek: siis whatta f**k!! Mä oon ihan varma että jotain on nyt pielessä,joku munasarjasyöpä tai jotain... sehän näkyy testissä plussana kuulemma. Mut voikohan noi clomit tehä tollasen väärän haamun testiin?Mulla olis vielä 1 tabu ottamatta niitäkin. Se haamuviiva piirty testiin heti,katsoin sitä meinaan samalla kun pissa imeyty siihen ja siinä se on vieläkin. :eek: :eek: Mä en usko raskauteen tippaakaan,jotain muuta tän on oltava :( mieli maassa ja olo sekava.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Noi VOIHAN VITJAKE, plussia on tullut ihan tykin suusta vaikka olen ihan hetken ollut täältä poissa! ONNEA ÄIPPIS JA MAALISKUUKKELI!!!!! :flower: :flower:

Ja Shendalle ihan yhtä isot onnittelut tosi hyvistä uutisista :flower: Ei taideta kauaa joutua sunkaan plussaa odottelemaan, ekaks o ja sitten r :heart:

Voi miten kivalla fiilinkillä alkaa viikonloppu! =)

Pakko nyt tuuletella omia oloja...mulla on nyt nimittäin TOSI vahva itsesuggestio päällä raskausoireiden suhteen :headwall: Vatsan nipistelyt alkoi eilen, tänään on pissattanut koko ajan ja tuntunut oudolta tuolla alakerrassa, ikään kuin pissatulehdus (joka ei toki ole poissuljettu!). Äsken vessassa käydessäni - taas kerran - tuli vaaleanpunainen veriviiru paperiin. Sen jälkeen ei ole näkynyt.

Että näin hullu voi ihminen olla. Mä varmaan väritin tussilla salaa itseltäni sen vassapaperin.

:LOL:

Kp 24/28. Ziisus että voi neljä päivää tuntua mahdottomalta ajalta odottaa.

:LOL: :LOL: jotain iloa tähänkin iltaan, kiitos! :LOL:

Äippis ja maaliskuu: Onnea Onnea! :)

Piiperö: :hug: voimia.



Omia kuulumisia:
Ei kuulu menkkoja, etovaa oloa ollut eilen ja tänään. (oon kyllä ollut flunssassa, joten voipi johtua siitä)
Eilen tuli paperiin sitten hieman sellaista rusehtavaa vuotoa, kun aikaisemmin tosissaan tuli parina päivänä sitä ihan haaleen punaista.. mutta sekin jäi siihen että paperiin tuli vähän tuhrua, ei mitään sen jälkeen.
ja tosissaan se sairaanhoitaja sanoi että raskaana en ole koska apteekin testit niin luotettavia, mutta silti EHKÄ testailen ensiviikolla ihan vaan testatakseni. :D

muuten meinaa mennä hermo tähän tilanteeseen.

Eilen oltiin tupareita juhlimassa ja siellä juomattomuus vielä meni läpi kun muutenkin juon yleensä vasta baarissa (en tiedä miksi:D), mutta baarissa kuljin yhden lonkeron kanssa koko illan(joka kummasti ei meinannut tyhjentyä ollenkaan ennen kuin tuo ukko vähän auttoi.)
:D juu, päähän tässä hajoo.
 
Ja negahan se oli, niinkuin arvelinkin.
Yöllä kääntyessä nivusissa tuntui, mutta voihan ne olla menkkajuttujakin...
No to pitäis alkaa joten sitä odotellessa :/

Nyt su siis kp 24, joten jos sais korjauksen, kiitos :flower:
 

Yhteistyössä