PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Aku
Halit christinalle ja kellopeliappelsiinille ja olikos muita pettyneitä :( :hug:

Täällä kp 30/33(?) ja ei minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan.Elikkäs meinaa varmaan sitä että kierto venyy ja paukkuu taas.Tääkin kuu on menny kyllä aika vähällä peittojen heilutuksella kun tyttö on nukkunu huonosti ja ollu hiukan kipeenä.Saas nähä miten ens kuussa.Ukolla on huomenna käsileikkaus jonka jälkeen lasta kädessä 3-5vkoa et minkälaista akrobatiaa sitä tarttis harrastaa jos mielii peittoja heilutella ahkeraankin :D
 
Täältä vähän kuulumisia myös.
Kp 34 (tainnut yksi päivä jäädä välistä pois etusivulla mutta ei sillä niin väliä, pitkä kierto kuitenkin taas). Olin tuntevinani ovisoireita toissaviikonloppuna niin pari viikkoa kai siitä pitäisi jaksaa odottaa... Tämä kierto vissiin sitten luokkaa 40 päivää suunnilleen..?
En ole mitenkään toiveikas tämän kierron suhteen, en oikein tiedä miksi... Vähän flunssaista oloa on ja paleltaa, mutta flunssaan liittyvää on kaikki mahdollinen oireilu mitä täällä nyt tuntuu. Ensimmäisessä raskaudessa oireet alkoivat oikeastaan noin viikko plussan jälkeen, silloin tuli ihan järkyttävät vilukohtaukset ja herkistynyt hajuaisti + pahoinvointi tuli sitten lisäksi suunnilleen viikolla 6. Plussatessa ei muita oireita kuin menkat myöhässä ja arat tissit. Nyt en tiedä tulisiko tissit edes kipeiksi kun imetän vielä..?
Plussatuulia ja rauhallista joulun odotusta kaikille!
 
Cristina ja Kellis :( :hug:

Tervetuloa Tyttönen ja Terkkari! :wave:

Mulla oli tosiaan eilen ovisplussa, ja tänään on juilinu tutulla tavalla. Ei tosin ihan niin kovaa kun joskus kun on ollut ovis...

Huomenna siis Felicitakseen. Päässä on niin paljon kysymyksiä että mahtaako se tunti riittää :) Sitte mietin nyt sitäkin, että jos tänään on ollu ovis niin voiko se huominen painelu ja kopelointi vaikeuttaa muniksen kulkua??? Täytyy kysyä sitäkin. Aika varovaiseksi tässä on tullut.
 
Tulin pinoa nostamaan kun oltiin tiputtu niin alas.

Mininalle, minäkin imetän vielä, ja pelkään että se estää raskautumisen kokonaan :( Mutta toivottavasti näin ei ole, vaan plussa tulee sekä sinne että tänne!


Akulle kanssa tsemppiä piinailuun ja plussaa toivon!

Kellopeliappelsiinille :hug: Onko vuoto lisääntynyt vai loppunut?

Tulehan Unis kertomaan Felicitas-kuulumiset!

Täällä kp 31/28-36 (?) Ei oireita mihinkään päin, korkeintaan menkkakipuja, eli täti tulossa. :(
 
Voihan paskis Cristina, Hemppu ja Kellis - toivottavasti jaksatte taas lähteä uudelle kierrokselle :hug:

Unis odotan myös kovasti että pääsen jakamaan kokemuksia kanssasi Felicitasista!

Miten voi aika mennä näin kauhean hitaasti??? Kp 23/28. Mitään muuta ei voi tehdä kuin odottaa viisi päivää. :headwall: Mua pelottaa ihan kauheasti testata.
 
Stinkkis, mulla kanssa 5 päivää piinaa... Mua taas pelottaa, että en edes pääse testaamaan... että täti kurvaa millon tahojaan paikalle. Ihan hassut ajatukset, mutta olis ihana vaalia ajatusta vauvasta ja päästä testaamaan... vaikka pettyyhän sitä sit taas kovasti, jos nega paukahtaa...
 
Piiperö oletko säkin ajatellut testata tiistaina jos tätiä ei näy? Älyttömän jännää ja piinaavaa................ :eek:

Ketkäs muut on seuraavan viikon sisällä dippailemassa tikkuja ja kadottamassa järkeään? :attn: Ilmoittautukaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Piiperö oletko säkin ajatellut testata tiistaina jos tätiä ei näy? Älyttömän jännää ja piinaavaa................ :eek:

Ketkäs muut on seuraavan viikon sisällä dippailemassa tikkuja ja kadottamassa järkeään? :attn: Ilmoittautukaa :D
Mulla huomenna aamulla ultra fertinovassa jossa katotaan että miten toi femar on toiminut.Ajattelin la aloittaa tikutuksen eli olisikos se kp 11.
Ja sitten taas pakotetaan mies hommiin =)

Mä olen oksennustaudissa ja likka kanssa.Tänään en ole oksentanut kuin aamulla viimeksi että jospa mä uskaltaisin aamulla sinne ultraan mennä.Eilen oksensin kaiken ulos kirjaimellisesti.Tuli niiiin raskausaika mieleen, silloin oksensin 24/7 synnytyssaliin saakka.
 
Kylläpä taas on vilu, viltin alla täällä palelen.
Testaamisesta: tasan viikon päästä eli ensi torstaina voisin mahdollisesti testata mikäli syytä on. Mutta enpä oikein usko... Silloin olisi jo kp 42 ja (kuvitellusta?) oviksesta reilusti yli 2 viikkoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Unis täällä hiostan sua Felicitas-uutisten muodossa :wave: Pahoittelen ahdisteluani, mutta se on aina jännää kun on itsellä sama kokemus takana (mulla x 2!)..
Eipä mitään, olen mäkin täällä jo monesti ahdistellut ihmisiä yksityiskohtaisilla kysymyksillä :)

Oli ihan mukava käynti. Lekuri oli hyvin asiallinen ja tarpeeksi mukava. Mä vaan oon niin kauheen herkkä ja ajattelin aluksi että se vähän paheksuu kun näin aikaisin tullaan, mutta mies oli eri mieltä. Sen mielestä se vaan sanoi faktoja (olette yrittäneet vasta vähän aikaa, olette nuoria jne.) ja näinhän se on.

Muutama asia jäi päällimmäiseksi mieleen: stressi on semmoinen, joka vaikuttaa eri ihmisillä hyvin eri tavalla. Ja että munasolujen syntyyn menee tosi pitkä aika (oliskohan se jotain vähän vajaa vuosi? Paljon meni ohikin kun jännitti ja se puhui paljon) joten kun mulla on ollut tosi stressaava vuosi, niin se voi vaikuttaa vieläkin LH-arvoihin. Stressi siis voi vähentää tuota hormonia. Eli kun nyt näyttäis elämä vähän tasaantuneen ja stressi vähentyneen, niin vois olla paremmat mahikset tässä jatkossa.

Ihanaa oli se, että munasarjat ja kohtu on kuulema oikein hyvässä kunnossa, ja se pystyi todentamaan, että olen tosiaan eilen ovuloinut. JIHUU! Limakalvo näytti hyvältä ja munasarjan vieressä oli keltarauhanen (?). Sanoi, että jos munasolu on normaali, on oikein hyvät mahikset tässä kuussa.

Se oli mulle tavallaan vähän uutta tietoa, että normaalistikin naisella on vuodessa vain muutama mahis tulla raskaaksi, koska moni munasolu on geeneiltään viallinen, ja viallisten muniksien määrä kasvaa kun ikää tulee lisää. Miten jotkut tuleekin niin usein ja pian raskaaksi?? Sitä kyllä ihmettelee...

Sen se myönsi, että joissain mun kierroissa on häiriöitä, kun kerroin että joskus ovis on ollut kp 19 ja että tikuilla oon todennu joissain kierroissa ettei ovista ole tod. näk. tullut ollenkaan. Eli nyt tehdään se kierron kartoitus, meen jo ensi ma antamaan sen jonkun verinäytteen, koska ovis on nyt tapahtunut. Sitten ensi kierrossa on ne muut + spermanäyte, mutta toivottavasti niitä ei tarvitsisi ottaa vaan pääsis sen sijaan soittamaan äitiysneuvolaan!

Sanoi siinä vielä että meillä on todella hyvä ennuste koska värkit kunnossa ja yksi lapsi jo on. Sanoi että tavalla tai toisella, joko luonnostaan tai autettuna saadaan ennen pitkää se kakkonen. No, eihän sitä voi tietenkään varmaksi kukaan sanoa, mutta tottakai tuommonen lämmittää.

On kyllä hyvä mieli, että asia on mennyt eteenpäin. Niitä veriarvojen tuloksia kyllä odotan mielenkiinnolla, josko ne antais selitystä sille ettei mulle tule joka kk ovis.

Sitte se selitti jotain kun tuli puhetta hormonihoidoista, että ne ei hoida vain yksittäistä kierron vaihetta vaan kokonaisvaltaisesti koko kiertoa. Tässä kohtaa en kyllä ymmärtänyt sen selostusta, mutta mulle jäi semmonen käsitys, että ne ei määräis vaan pelkästään clomia vaan jotenkin myös muutenkin sen kanssa... äh, ei tästä saa mitään selvää itsekään, saati te. Mitäs Stinkkeri sanot tähän asiaan - selittikö se sulle jotain vastaavaa?

Tulihan sepustus. Saattaa sisältää jotain asiavirheitä, sorry. Osa asioista meni vähän korkeelta ohi.

Ja nyt kyllä talletan tän viestin ennen kuin lähetän!!
 
plaah,just hammaslääkäristä kotiuduttu,tekivät melkein koko hampaan uusiks :headwall:
flunssa meinaa iskee,nokka tukossa,paleltaa ja päähän koskee,tissit kipeet ku mitkä :headwall: eli vissiin menkat tulossa lähiaikoina :'( mut eipä paljo oo hommailtukaan jotta ei voi siitäkään syyttää :D
 
Unis, ekaks mun täytyy sanoa että tuo sun viimeinen kysymys oli ihana - mua hymyilytti ihan kamalasti :heart:! Siis musta vaan tuntui niin emppikseltä kun tiedän miten sekaisin päästään on kun sinne klinikalle tulee ja menee...siinä jää laskutkin toisarvoiksiksi :D Kassan kautta siinä postutaan joo, mutta ette oo varmaan ihan ekat jotka sieltä lähtee vähän pihalla ja unohtaa homman ;) Soitapa perään huomenna ja pyydä lasku niin ei ainakaan tule mitään lisäkuluja :saint:

Kuulosti niin tutulta tuo teidän käynti, mahtoiko lääkäri olla M T-N? Hyvin samanlaiset kuviot on meilläkin siellä olleet, verikokeissa kävin ihan tavallisessa yksityisessä lääkärikeskuksessa kun ne voi ottaa vähän edullisemmin muuallakin. Tulokset lähetetään sitten Felicitasiin.

Me ei puhuttu hormonihoidosta, koska heti kun veriarvot tuli oli selvää ettei mitään sellaista vikaa ole. Tai siis mitään vikaahan ei tällä hetkellä mussa ole, ei edes sitä hiivatin endometrioosia kun raskaus hävitti sen. Eli me mennään tässä nyt lääkärin ohjeella, että "ahkerasti vaan yritystä ja reippaalla mielellä, pian sä olet raskaana"! Onhan tuo lause aina lohdullista muistaa.. :)

Mitenkäs putkihuuhtelu eli se ssg - oliko siitä puhetta tai onko se jo tehty sulle (pahvipäänä en muista vaikka me oltais siitä puhuttukin...)?

Kiva kuulla että moni asia oli Uniksellakin justiinsa niinkuin pitää! Tuli iloinen mieli! :xmas: :heart:

Nyt sitten ++++++++++++++++++++++++++++++ |O
 
Unis Eiköhän ne lähetä, me kyllä käytiin maksamassa :D Mulla ois maanantaina ist ultra tolle samalle lääkärille, jännittää.. Mullekin sanottiin niistä hormonihoidoista, että jos esim. keltarauhasvaihe on huono on myös munasolussa ja ovulaatiossa jotain vikaa eli kaikki vaikuttaa kaikkeen. Siks ei varmaan hoideta vaan yhtä asiaa? Tsemppiä teille!

cristina, kellopeliappelsiini ja Hemppu isot :hug:
 
Vihdoin uskalsin tehdä raskaustestin ja plussahan sieltä tuli :heart: Viime tiistaina tuli veriviiru paperiin. Olisko ollut kiinnittymisvuoto, luulin kyl et menkat alkaa parin pvän päästä, kun yleensä mulla tuhruilee pari päivää ennen kun alkaa, mut jäi kuitenkin siihen ainoaan viiruun ja pieni toivo alkoi elää, mut ennen tätä päivää en uskaltanut testata, kun ajattelin et petyn kuitenkin!! Viime ti myös herbekset iski huulen, sama homma esikoisestakin ennen plussaa. Muuten ei kummempia oireita vähän väsyttää viluttaa, vatsassa nippailee ja olo on niin onnellinen =) Voi kuinka kovasti toivon, että moni muukin meistä plussaa Joulukuussa!! Plussatuulia paljon kaikille :heart: :heart:
 
äippis80 Onnea!!! plussasta! Ihanaa, että plussiakin alkaa tulla. Nyt vaan paljon tarrasukkia pikkuiselle!

zenylle :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Uniksella hyviä uutisia Felicitaksesta, hieno homma! Jospa jo tässä kuussa tärppää, kun kerta oviskin sattui just eikä melkein! =)


Stinkkis Juu, testaan kanssa sit kp 36 eli ensi tiistaina, jos täti ei ole kaartanut paikalle... Vähänkö himottas testata jo nyt, mutta ei mitään järkeä ja en halua pettyä ennen viikonloppua ainakaan testaamisen takia... Vaikeeta!!! Pitkä aika odottaa... :(
Ja itsekin kuulostelen koko ajan tuntemuksiani.. Oireina muka nippailu vatsanpohjassa.ja jatkuva väsymys. Just joo :whistle: johtuskohan siitä, että esikko valvottaa... ja nippailu kuitenkin on vaan tädin ensi oire. Mutta niin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy!!

Mininalle Kylläpä meinaat malttaa pitkään odottaa ennen testaamista, todellista mielenlujuutta... Toivottavasti tietää plussaa!

Täällä kp 32/28-36 ja aika mataa... Pysyispä täti poissa, hus hus! Toivon niin niitä maagisia viivoja testiin...
 
äippis onnea plussasta :flower:

zenylle :hug:

Jännääjille pidän peukkuja d =) b

Kiitos kaikille haleista. Sain ens viikon perjantaille fertinovaan ajan hoitojen jatko suunnitteluun. Joten eteenpäin taas päivä kerrallaan =)
 
Lääkärituloksia kummallakin puolella oli n. 15mm munasolu..oli niitä siis useampiakin mutta kaksi johtavaa.Eli on noista jotain apuja ollut.Huomenna alkaa tikutus ja su tai ma luultavammin ovis.....sitä odotellessa
 
Lääkärituloksia kummallakin puolella oli n. 15mm munasolu..oli niitä siis useampiakin mutta kaksi johtavaa.Eli on noista jotain apuja ollut.Huomenna alkaa tikutus ja su tai ma luultavammin ovis.....sitä odotellessa
 

Yhteistyössä