PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

uniUnna Joo ne vaikuttaa samalailla.Fertinovalla eivät käytä clomeja enään.Femareilla vähemmän sivuvaikutuksia kait.Muistin just että apteekissa sanoivat ettei autolla välttämättä kannata ajaa jos esim heikottaa tai pyörryttää kun syö noita lääkkeitä...tuntui kuin olisi ollut kännissä kun autolla kävin kaupassa,muistin vasta kaupan pihalla etten olisi välttämättä saanut ajaa autolla :|

Toivottavasti näistä nyt jotain apuja olisi.Sen verran "täydeltä" alamahassa tuntuu että luulis tavaraa olevan.Pe olisi ultra,mä toivon ettei siel tarviis montaa kertaa juosta, maksaa nimittäin n.100?
 
Piiperö07 ja muut hiivasta kärsivät... kokeilkaa tuotetta lactal, sisältää maitohappo pakteeria jne. http://www.apteekkikulma.fi/epages/YkkosApteekki.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/YkkosApteekki/Products/OE0320865
 
Voi Elwari miten hirveän surullisia uutisia, vaikka urheasti yritätkin taas jaksaa elämää eteenpäin. :hug: Se pieni lohtu mitä tällaisessa tilanteessa voi löytää on kai se, ettei asiaan ole itse voinut mitenkään vaikuttaa. Vaikka uusi vauva ei korvaakaan menetettyä, on kuitenkin hienoa että uskallatte luottaa tulevaisuuteen ja uuteen raskautumisyritykseen! Onnea matkaan, täällä meitä on tsemppaamassa :heart:

Kp 21/28. Vielä viikko pitäisi sätkiä ennen tikkutuomiota. Mua on alkanut tosi paljon pelottaa tuo testaaminen, sen negan saaminen kun on kolahtanut aika kovaa viime kierroissa ja olen ollut tosi masentunut pari päivää. Saattaa olla etten testaa ollenkaan, ja uskon sitten vasta raskautuneeni kun vatsa on talon kokoinen ja isäntä sanoo että pitäisköhän lähteä jo synnyttämään :whistle:

Tyttäreni 1,5 v askarteli tänään perhekerhossa tikun nokassa olevan Suomen lipun itsenäisyyspäivää varten. Valkoiselle pahville liimatut siniset viivat on tosi makeesti osittain päällekkäin ja vinossa, eli jos ei tietäis mitä on askarreltu niin vois olla tiukka paikka arvata mitä tämä kollaasi esittaa :D Mutta äidin silmissä se on maailman hienoin Suomen lippu.

Ai niin, piti vielä sanomani että me kaikki plussataan joulukuussa. Tämä ei ole ennustus vaan fakta. Hyvää joulua :xmas:
 
Elwille :hug: ja osanotto menetykseenne. Toivottavasti pian saatte uuden mahdollisuuden ja kaikki menee hyvin loppuun saakka!

Tervetuloa tyttönen juttuihin mukaan!

Unis bongannut o-plussan, hienoa!

Kiitos zukulle "hiivavinkeistä", tosiaan tänne se pärähti taas kiusaamaan.. tarttee hankkia jotain litkua tonne alapään suojaksi.

Tinjamin :hug: tädin takia.

Täällä kp 29 menossa. Viime kierrossa olin jo testannu tässä vaiheessa, kun yleensä kierto ollut max 30 päivää. Nyt en meinaa viikkoon edes testata, ellei täti oikeesti ole poissa vielä kp 36. Vaikka mahikset on pienen pienet, niin silti jänskättää! Pupuilu jäi yhteen ainooseen kertaan, mutta jos nyt ovis oli, niin oli se yksi kerta ainakin sinne päin. Näin ainakin uskottelen itselleni..
Toivottavasti stinkkis olet ennustajaeukko ja tosiaan kaikki plussataan joulukuussa!! :D
 
Pahoitteluni, etten eilen kerennyt listaa päivittämään. :ashamed: Tuli kaksi varahoitolasta ja sittenpä hoitolaisia olikin 6.. :eek: kaks oli vielä reilun vuoden ikäisiä.. On hoitajat vähän sairastellu ja lähes kaikki jotka työhön kykenevät joutuvat sitten ottamaan ylimääräsiä. Työpäivän jälkeen sitten menin hammaslääkäriin ja poistivat 2 hammasta.. :x PElkään hammaslääkäriä yli kaiken ja eilinen hammaslääkäri oli varmasti elämäni suurin saavutus.:D
Hammaslääkäristä sitten menin kouluun ja oli vasta 22.00 kotona. Tänään taas sama rumba, ilman hammaslääkäriä. :|
Hampilääkäri vielä kielsi nostelemasta mitään paria kiloa painavampaa, mutta se nyt on täysin mahdotonta, kun on kaksi 1-vuotiasta..
Eikähän se tästä!:) tarkistakaa kp:t:D
Ainiin, mulla on menkat loppu ja oli todella niukat! :eek: mitähän tää elimistö taas temppuilee.. :/
 
:wave:

Negaa näytti eilen testi juu.. Mutta ei silti mitään muutoksia. Paitsi se, että oon juossut pari päivää vessassa ½-2 tunnin välein.
Maanantaina tuli taas paperiin sitä ihan haaleen punasta, tiedä sitten mikä nyt mättää.
Ja kaiken lisäks kauhee flunssa iski yhtäkkiä ja mies lähti työreissulle tänäaamuna ja tulee perjantaina. (ja saan kyllä sellaset raivarit jos soittaa perjantaina että jää vielä viikonlopuksi) :kieh:

Mimmeli sohvanpohjalta kuumeessa kirjoittelee.

niin ja:

Elwille suuren suuri :hug:

Tädin kohdanneille myöskin :hug: (nyt toivoisin sitä kyllä pikkuhiljaa itsellekin kun ei tässä raskaana taideta olla)

unohdin varmaan jotain, mutt mutt..
 
ja sama tuomio tuli sairaanhoitajalta kun kävin hakemassa saikkua niin samalla kyselin. sanoi että apteekin testit on kyllä niin luotettavia, että en raskaana ainakaan ole.. mutta missä ne menkat viipyy?? ei kai ne nyt noin niukat voinu olla että vaan paperiin jää vähän...

:kieh:
 
mimmeli :hug: Tosin ei ne raskaustestit aina kerro totuutta, toivottavasti ratkeaa johonkin suuntaan pian!

Tinkkeri Mä päätin jo kesällä että en testaa enää yhtään negaa, se on kamalaa :ashamed: Nyt testasin, kun menkat oli 5 päivää myöhässä. Enkä ois testannu sillonkaan mutta mies halusi varmistaa, pitääkö viedä se spermanäyte vai ei :p

Mä oon ihan ahdistunut. Maanantaina ois ultra ja oon ihan varma että tämä on kohdunulkoinen tai tuulimuna, ihan kauheeta!! Ekassa raskaudessa tällaiset ei tullu mieleenkään :ashamed: Ei pysty nauttimaan yhtään kun jännittää. Mutta yrjöttää myös, sehän on hyvä juttu eikös :D
 
Kiitos kaikille tsempeistä :hug:
Km:n lääkkeellisestä hoidosta on nyt tasan viikko. Vieläkin jälkivuotoa, mutta ei mitään runsasta. Toivottavasti ei menis kauaa, että ekat menkat sitten joskus ilmaantuisi. Lääkärin mukaan saattaa mennä 4-6vkoa km:n hoidon jälkeen.
Onneksi tulee joulu ja tietty ne jouluhössötykset, aika menee nopeammin :)
Ensi vuoden alusta sitten taas uutta yritystä kun ekat menkat kärsitty.

Toivottavasti joulukuu on kaikilla plussakuu :D tai älkäähän mua ihan yksin tänne palstalle jättäkö ;)
 
Elwi, me tehdäänkin niin että kaikki plussaa joulukuussa, ja sitten me odotellaan sun kanssa sun tammi-helmikuun plussaa ja lähdetään odotuspuolelle yhdessä :saint:

Suntsi mä tiedän niin ton tunteen kun on taas nega tikussa ja vannoo ettei enää koskaan testaa ennen kuin on menkat sata vuotta myöhässä... Ikävä kyllä mä olen sen silti aina tehnyt ja yhtä kertaa lukuunottamatta joutunut pettymään. Nyt mä olen päättänyt että testaan ensi tiistaina, menkkojen pitäis alkaa ti-ke. Kyllä se silloin varmasti on jo luotettava.

On Suntsi ihan normaalia jännittää ja panikoida ennen ultraa. Mä olin esikoisesta ihan sekopää. Kaikki on varmasti just niinkuin pitää!

Uusinta tutkimustietoa muuten (itse en ainakaan ole tätä tiennyt ennen)! Aiemminhan ajateltiin että kun 12 viikkoa on raskautta täynnä niin sitten keskenmenon riski putoaa radikaalisti. Luin juuri, että mikäli viikosta 7 eteenpäin alkuraskauden ultrassa kaikki on kuten pitääkin, niin keskenmenon todennäköisyys on vain 0,5%! Eikö ole ihana uutinen, sehän melkein tarkoittaa että uutisen voi kertoa heti tuon ultran jälkeen turvallisin mielin.

On niin pimeää, että ei auta muu kuin keittää pannutolkulla kahvia. Palataan! :wave:
 
Hei saako tänne liittyä mukaan? Tämmöinenkin "ei-vielä-niin-vakavasti-kakkosta-yrittävä"? Eli meillä poika 7,5kk ja kova kakkoskuume riivaa minua, mies ei vielä ihan täysin ole asialle lämmennyt :p
Mutta ehkäisyä ei ole käytössä, muuta kuin keskeytetty, eli tulee jos on tullakseen siis. Helppoa ei kakkosen tekeminen tule olemaan, sillä minun kk-kkiertoni on aivan jotain omaa luokkaansa, heittelee 30-96, esikko sai alkunsa kierrosta joka oli noin 47, provera-kuurin jälkeen. Että annas kattoo.

 
Alkuperäinen kirjoittaja kellopeliappelsiini:
kp28/29 taitaa muuttua kp1:ksi.. :ashamed: :'( aavistus pientä tuhrua tuli paperiin aamulla.. :(

Toivottavasti olisi sitä itseään eli raskautta!! Itselläni esikkoa odottaessa alkoi menkat, ne kesti vajaan päin ja seuraavana päivänä plussasin!

Terkkarille tervetuloa mukaan juttuihin!

Itsellä kp 30 yhä vaan, siis koko päivän
:p Tänään vihlonut alavatsaa menkkamaisesti, eli eiköhän se täti taa kurvaa paikalle viikon sisään.. huooooh... Enempi tulee tosiaan täällä palstalla roikuttua piinaviikon aikana, alkukierrossa ei niinkään jaksa. Nyt taas ei muu mielessä olekaan kuin pikkuinen kakkonen.
 
Elwi, iso :hug:

cristina, :hug:

Täällä myös siirrytty seuraavaan kiertoon, eli kp 6/28 yk5. Jotenki niin masentaa, että piän varmaan vähintään parin viikon tauon vielä tähän palstaan. Jotenki nyt iski sellanen suojeluvaisto, ettei halua ees kuulla koko vauvan yrittämisestä mitään.
 

Yhteistyössä