taiska87 ei se aika riitä esikoiselle enää samallatavalla.. mutta miula oli tuo raskauskin sen verran kipuja täynnä että jo silloin sai isi enemmän tytön kanssa leikkiä ja olla.. Harmittaa sinänsä kun tytön vauva-aika meni itseltä hieman "ohi" tai paremminkin ei riittänyt omat voimat niin hyvin hänen kanssaan touhuilemiseen.. Mut eipä totakaan toinna murehtia liikoja Toista lasta suunnitteleville tuttavilleni oon just sanonu että toi on yks niistä asioista mitä kannattaa miettiä jos haluaa tehdä lapset pienellä ikäerolla.. Mut ehkä moita kahdesta on sitten enemmän iloa toisilleen vanhempana kun vaan vuoden ikäeroa on.. Vanhempien voimiahan tämä syö olla pienen taaperon ja vauvan kanssa mut mut, ehkä se sitten tulevaisuudessa korvaantuu kun ei "tarvitse" enää ns. alusta alkaa. (luettakoon rivienvälistä että meidän lapsiluku saa jäädä tähän, vaik eihän sitä koskaan tietty tiedä )
Tosta taaperon kävelystä, meidän 1v3kk ei viel kävele ollenkaan ilman tukea, hienosti jo käsistä kiinni pitäen kävelee. Ryömimään lähti 1vko ennen 9kk, konttaamaan kunnolla 1v ja seisomaan nousemisen aloitti samoihin aikoihin.. Jokseenkin oon ollut huolissani asiasta mut meidän suvussa hyvin tyypillistä kuulemma hidas liikkeelle lähtö.. (miun sisko lähti kävelee 1v3kk, veli 1v4kk ja itse 1v7kk..). Et kai se vaan pitää uskoo että kaikki aikanaan Elokuun alussa käytiin toisen asian takia erikoislastenlääkärillä ja siellä todettiin kehityksen olevan kunnossa kaikinpuolin, toiset vaan on hitaampia kuin toiset
Tosta taaperon kävelystä, meidän 1v3kk ei viel kävele ollenkaan ilman tukea, hienosti jo käsistä kiinni pitäen kävelee. Ryömimään lähti 1vko ennen 9kk, konttaamaan kunnolla 1v ja seisomaan nousemisen aloitti samoihin aikoihin.. Jokseenkin oon ollut huolissani asiasta mut meidän suvussa hyvin tyypillistä kuulemma hidas liikkeelle lähtö.. (miun sisko lähti kävelee 1v3kk, veli 1v4kk ja itse 1v7kk..). Et kai se vaan pitää uskoo että kaikki aikanaan Elokuun alussa käytiin toisen asian takia erikoislastenlääkärillä ja siellä todettiin kehityksen olevan kunnossa kaikinpuolin, toiset vaan on hitaampia kuin toiset