raskauden kertomisesta kerrottiin miehen äidille samana päivänä,kun kävin ensimmäisen kerran neuvolassa,ihan siitä syystä,kun eräs anopin naapuri sattui samaan aikaan käyttämään omaa lastaan neuvolassa,niin johan siitä sitten olisi juoru kulkenut naapuriin saakka,aateltiin,että on parempi kertoa itse,ettei sitten suutu.. Ja muille kerrottiin sitten kun ensimmäinen ultra oli ohi ja sain varmistuksen lasketulle ajalle
omppuf onko vointi yhtään parempi ja joko kovasti ultra jännittää?? Mulla ensviikon ke neuvola,jossa nään tyypin ja sit taas siitä vajaa viikko niin on rakenneultra,kyllä hirvittää,että kaikki olis kunnossa!!
Nopposelle toivottelen olon parantumista,ei tosiaan oo kiva lomailla sairaana.. :/
taikamaailma täälläkin yks joka hermoilee ainakin sata kertaa enemmän kun esikoista odottaessa ja ei oo mitään syytä edes!! Tai no kadoksissa olevat liikkeet välillä hermostuttaa,mutta jospa ne voimistuis,kun eilenkin mahallaan ollessa ne tunsin..
onnea meliah ja tervetuloa,laittelin sut listalle.. Synnytyssairaala jos tahot lisätä?? Ei tietenkään pakko. Teitä tuntu olevan jo kolme 3.3. LA:ta
Emma millonkas sulla olikaan eka ultra?? Onko pitkä aika vielä jännäiltävänä?? Voi kun itekin osais ommella,tekisin vaikka mitä kaikista ihanista retro-kankaista!
tervetuloa
sannuli!!
Mikäs sun vointi,onko raskaus mennyt tähän asti hyvin?
ON: Tissit sitten päätti alkaa vuotamaan rv:tä 19+2. Että jee,en tykkää yhtään nukkua liivit päällä ja pakkohan se on taas alkaa,että ne liivinsuojat pysyy paikallaan.. Muuten täällä on vietetty melko masentavia hetkiä,kun ei niin mitään tekemistä ja uloskaan ei viiti mennä. Eilen kävin pitkästä aikaa lenkillä,kun ilmojen takia oltu tosiaan sisällä,niin johan joka paikkaa kolottaa.. Häpyluu ja selkä on pahimmat. Miten ihmeessä mä selviän tän raskauden kans loppuun asti,jos nyt oon jo näin rikki pienen lenkin jälkeen?? Oliskohan muuten parempi vain sinnikkäästi lenkkeillä,menisköhän tuo häpyluun särkeminen sillä ohi,että onko tää vain harjotuksen puutetta,vai paheniskohan se vain?? Pitää vissiin kokeilla.. Kun ei tää oo kivaa,että sit kun inspaa lenkki,niin sit on niin rampa,ettei kärsi tuota esikkoa kanniskella..
Ja ja.. Mitäs muuta? No ei tuu mieleen taas,vaikka äsken pyörikin jokin asia mielessä..
Ainii,
Galluppia: Mitä suunnittelitte,että teette toisella tavalla tulevan kakkosen kohdalla?? Siis esimerkkinä mun,että meinaan alusta alkaen YRITTÄÄ ainakin,että nukutan omaan sänkyyn,enkä ottais viereen ollenkaan kuten esikon kanssa tein ja piti opettaa nukkumaan omassa sängyssä ja jos maito riittää,meinaan kokeilla 6kk täysimetystä,mutta nää kaikki ilman stressiä,että JOS onnistuu
Taiska ja muru 19+2