Heippa taasen!
Tai pitkästä aikaa,onhan tosta edellisestä jo ehkä hetki
Taasen päivitin,ihana saada lisää ihmisiä!
Yöt menee aikalailla pyöriessä vielkin,välillä paremmin ja välillä huonommin,kuten normaalistikin,mutta mulla särkee häpyluuhun välillä niin paljon,että en tiedä mikä asento olis semmonen,missä siihen ei koske.
omppuf teitkö sä yhtään viikkonäytöllistä? Mun mielestä se on niin ihana,näkee edes jotain osviittaa siitä,että missä mennään. Vaikkakin sä varmaan oviksenkin perusteella osaat laskee. Mulle kun tää raskaus tuli ihan yllätyksenä,kun luulin siis,että menkat oikkuilee ja olinkin raskaana,niin se oli sellanen,mikä anto jotain suuntaa hedelmöityspäivälle
Lumille jaksuja siellä olojen kanssa,toivon,että kivut eivät pahene ja et joutuisi leikkaukseen,tai sairaalaan edes uudelleen. On se sen verta ankee paikka,että siellä ei kyllä oo kun se mitä on pakko.
taikamaailma onnea plussasta! Ja tervetuloa listoille!
ja en osaa valitettavasti vastata kysymyksees,että millä viikoilla vielä pääsee veriseulaan.. En muista ainakaan.. Ootko koittanu googlettaa?
peikko nyt kaikki kolme ässää käyttöön ;D.. Vaikka en mä oikeesti tiedä,että auttaako ne oikeesti,kun vauvahan tulee sillon kun päättää tai sitten käynnistämällä,jos ei ite oo halukas tulemaan
Ja muuten,ei ainakaan mun siskollakaan pitäny paikkaansa se,että toka tulis aiemmin kun eka.. Eka nimittäin rv 39+4 ja toinen 40+2
diiselikissa voi ei. Hirveesti tsemppiä! Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin ja vuoto olis harmitonta. Pääsetkö sä päivystykseen tai mihinkää,että vois ultrata??
ON: Täällä on selkä kipee ja häpyluu kipee. Sen siitä saa,kun siivoo liika vauhikkaasti. No,lepään juhannuksen,jos toi esikoinen antaa,kun hää oppi nyt sit konttaamaan ja nousemaan tukea vasten seisomaan. Voi vauhtia taas
Taiska ja muru 18+0 *poks*