Taikamaailma, sulla alkaakin olla jo niin pitkällä, että itekin laittelisin jo tuossa vaiheessa vauvalle kaiken valmiiksi
Täällä en ole hennonut vielä. Tosin viimeksi tänä aamuna puhuin miehelle, että pitäis esikoiselle ostaa isojen lasten vaatekaappi niin saatais tuo lipasto vauvan vaatteille taas...
Nopponen!, miten on lähtenyt arki rullaamaan?
amante, mäkin yritän nauttia näistä kivuista, kun en tiedä saanko koskaan puhuttua miestä ympäri, että jos vielä kolmas lapsi...
Mulla on jotain tuollasta (liitos)kipuilua aika paljon
Jos on pitkään pystyssä tai kävelee pitkiä matkoja, äityy tosi pahaksi.
Nöhvi1, kiva kun kerroit kuulumisista
Ja kyllä se hysteria siitä varmasti laantuu, kun kerta jo noin pitkällä ja löytyi sykkeet ja kaikki :heart: Ja kyllä noi raskausoireet kuulostaa siltä, että kaikki menee niin kuin pitääkin!
Paukille tervetuloa tänne :heart:
taiska87, oli kivaa myös lukea sun kuulumisia :wave:
ON: Itekin oon ollut aika laiska kirjoittelija viime aikoina, niin kuin
amante tuskastelikin, on ollut aika hiljaista. Jotenkin viikot vaan vyöryy. Ihan kohta ON kevät!! :O Meidän esikoinen 15kk on alkanut puhua kovasti sanoja ja ollaan hänen kanssa yritetty täällä uudella paikkakunnalla luoda verkostoa ja lenkittää koiraa jälleen, kun siltä alkaa olla murrosikä ohi. Aamupäivät ja iltapäivät menee sitten ihan hujauksessa. Illalla teen sitten kotihommia, kun mies on pojan kanssa ja kun poika menee nukkumaan, neulon loppuillan ennen kuin menen itse nukkumaan. Sitten on taas viikonloppu. Ja taas. Ja taas
Hui, päätä huimaa!!
Mulla oli sokerikoe viime viikolla ja arvot oli kunnossa (5.0, 7.9, 6.3). Tällä viikolla sitten lääkärineuvola ja täällä kun ultrataan aina lääkärin ollessa paikalla, niin pääsen kurkkimaan masuun :heart: Mun tosi vahva poikaolo on muuttunut vähän tyttöoloksi, saa nähä miten tässä nyt sitten käy
Viikon päästä mun pitäs lähteä katsomaan ystävän 3 viikkoista vauvaa, saa nähä mikä vauvakuume ja synnytyksen odotus ja pesänrakennus sen jälkeen iskee
Jakselemisia kaikille!
Salliina ja sissi rv 27+6 (olisko??)