*PIKKUKAKKONEN*

  • Viestiketjun aloittaja Mariina*
  • Ensimmäinen viesti
lynn_e
Oli pieni paltailutauko kaikenmaailman reissujen takia!

Haamu oli sitten liian heikko ja täti tulla tupsahti. Jännää sinänsä kun mieskin sen viivan siinä näki. Kummallisia asioita, ei voi käsittää :)

Mutta nyt sitten maalisvauvasta haaveilemaan
 
Lellu-79
Moi! Tännekin sitten se täti tuli vaikka ehdin jo kuvitella ties mitä! Oikeastaan se oli hyvä asia, pohdittiin miehen kanssa että mitä jos näin pian olis tärpännyt ja tulimme siihen tulokseen että vauva olisi ollut erittäin tervetullut! Eli nyt sitten lakanat pöllyämään ahkerasti vaikka uskonkin että tärppiin menee pitkäkin aika. Mutta eihän sitä ikinä tiedä!
 
*Maria
Jos huimaus on raskausoire, niin sitten olen raskaana... Mua on huimannut jo monta päivää ihan kamalasti. Onko kellään ollut ensimmäisen kanssa moista??? Mulla siis kp 26/28-44. Tää ei oo kyllä hauskaa... Nyt siis alkaa nämä kuvitellut ja vähemmän kuvittellut oireet. Olisihan se pitänyt arvata. Onko mun kanssa samoilla päivillä jännääjiä?? Pahoittelut Lellulle tädistä.
 
ilona.
heips minäkin olen vielä täällä.... vaikken ole kirjotellut aikoihin... ei mitään uutta, samaa vanhaa piinaavaa vaan... onnea kaikille plussanneille!!!!!!! ja tervetuloa uusille!!! taidan varmaan olla ainoa "vanha varis" täällä vielä jäljellä ;)

ilona kp 20
 
Mariina*
Tervehdys pitkästä aikaa!

Täällä kp3.... Taidan tehdä niinku Ulpu ja otan ovistikut käyttöön, en oo kyllä ikinä kokeillu.

Kauheeta kiirettä pitää, vaikka oon vielä hoitovapaalla. Mites muuten onko teille tullu hääkutsuja, kun on tuo legendaarinen 7.7.2007? Me ollaan menossa kavereiden häihin. Ja sit on parit muutkin häät vielä tälle kesälle. Jippii... Kiva on juhlia, mut menee kyl rahaaki.

Nyt touhuamaan jotain, kun vesseli nukkuu.
Sommoro!
 
Piitu 1
Piti tulla kertomaan ilouutisia :) Np ultrassa käyty ja kaikki hyvin. Arvokin oli vain 1.1.

Ilonalla kohta jännäilyhetket. Bongasitko oviksen? bd bd bd

Ulpulle tsemiä testileikkeihin :)
 
katriina-
lynn_elle parempaa onnea ens kiertoon - sitä samaa oikeestaan meille kaikille! musta tuntuu, että mulla on ovuloimaton kierto. ties kuinka pitkäks venähtää. samaa todistavat ovistikut :( nyt kp26 eikä ovista näy. tuskin menkkojakaan viel viikkoihin, vaikka oishan se parempi, et tulisivat, niin vois taas toivoa ovuloivansa :)
 
lynn_e
Hei vain!

Minullekin tuli tällä viikolla ovistikut postissa :) elämäni ensimmäisen kerran niitä ajattelin kokeilla lähinnä juuri selvittääkseni olenko oviksen ajatellut olevan silloin kun luulen. Nyt on toinen varsinainen yrityskierto, sitä ennen plussan hakua on lähinnä vielä siirretty vaikka ehkäisyä ei ole ollutkaan...
 
*Maria
Täällä kp 28/28-44, huiiiiii. Tosin tolla mun kierrolla vielä ei oo edes jännät päivät, heheh. Tai no toisaalta aamupissasta jo näkisi olenko raskaana. En oikein tiedä testaisko huomenna aamulla vai odottaisiko tätiä... Ei edelleenkään MITÄÄN oireita ja huimauskin loppu (onneksi).

Plussia kaikille ja tsemppiä tikkujen kanssa pelaaville!!! Mä liittynen siihen joukkoon, jos nyt siis ei tärppää. Ei oo kyllä yhtään sellainen olo, että ekasta kierrosta olisi voinut onnistua.
 
*Maria
Nega testattu kp 29/28-44 aamupissasta. Plääh, no ei mikään katastrofi kun oli vasta eka kiekka ja on kesä... Kesällä on kivaa nauttia vaikka vähän siideriäkin terassilla, eikö niin siskot!!!
 
lynn_e
Eipä täällä olla kovin aktiivisia :O

No jokatapauksessa omaa napaa. Tikutin oviksen tässä kierrossa ja eilennä tuli vahvin viiva ja tilanne hyödynnettiin, tänään taas pelkkä haamu mutta täytyy vielä varmistella :p
 
Ulpu74
Tänään tikuttelin ekaa kertaa, ja mielestäni tuli haamu. Eli ei ole vielä ovis päällä. Oltiin reissussa, joten tikuttelu alkoi päivän liian myöhään (siis siihen nähden mitä niissä ohjeissa luki), mutta koska nyt on vasta kp 13 (muistaakseni), niin tuskinpa tuo ovis on vielä ollutkaan. En ole edes mitään "limoja" tai muuta bongannut.
Saas nähdä, että saadaanko tikuttelun avulla mitään aikaiseksi... ;)
Onnea vaan muillekin tikuttelijoille! Kaikkeen sitä ihminen joutuukin...
 
katriina-
uskomatonta, mutta tein eilen plussatestin! Eikä ollut ihan haamu, tai no, varmuudeksi tein yllättäen kaksi testiä...
En tiedä, miten näin on päässyt käymään :) nimittäin tikuttelin ovista siinä kp11 jälkeen varmaan viikon, eikä näkynyt. Haamuviirua kyllä näkyi useampana päivänä. Ja sitten unohdin koko tikuttelut. Oviksen on täytynyt ilmeisesti olla jo ennen kp 11. tai onhan se voinut olla jossain kp 20 tienoillakin. Tosin vieläkin mietityttää, et pitäiskö tehdä kolmas testi tai jotain. Oireita ei tietty ole vielä, kp olis nyt 33. Mutta tämä tuntuu niin ihmeelliseltä. Testinkin tein vain siksi, että näin unta, että tein positiivisen raskaustestin! Toivotaan nyt vain, että pysyy masussa.
 
Lellu-79
Onnea Katriina! Hienoa!
Toi oviksen tikuttamainen on kyllä aina tosi hankalaa (silloin kun käytiin lapsettomuushoidoissa niin sitä harrastin ahkerasti koska sen perusteella hoitopäivät määriteltiin). Nyt en oo tikuttanut mutta tiedän kyllä suurin piirtein koska ovis on limojen perusteella. Tällä viikolla se on ollut ja jonkin verran on touhuttukin että sen suhteen vois vaikka jotain tapahtuakin. Mutta tuskinpa...
 
*Maria
Mistä olette noita ovistikkuja tilanneet??? Nyt pitäisi alkuviikosta tilata, jotta tulee ennen ovista, heh. En vain tiedä jaksanko tikutella kesälomalla, kun kuitenkin mennään taas paikasta toiseen... Ehkä siis kuitenkin tämä kierto arvaillaan... Mulla on vähän sellainen kuitina, että tämä olisi taas ovuloimaton kierto, koska mulla niitä tulee 3-4 kierron välein. Tylsäääääää...
 
Ulpu74
Ovistesti näytti eilen plussaa. Näyttääköhän se sitä vain yhtenä päivänä, siis onko se ovis varmasti just sinä päivänä? Sitä edellinen päivä jäi nimittäin testaamatta ja pupuilematta, kun oltiin reissussa. Mietin vaan, että pupuiltiinko oikeana päivänä...
Yritystä on kyllä muuten ollut tässä kierrossa enemmän kuin aikaisemmissa ;)

Maria: en enää muista mistä nuo testit tilasin. Hakusanaksi vaan ovulaatiotestit, niin sieltä niitä vaihtoehtoja ilmestyy. Olisko ollut helppotesti.fi, hmmm, taisi olla.
 
Huppiainen
Välillä täällä vielä lueskelen :)

Onnea Katriina!!

Ulpu: Ovis on n. 24-48h:n kuluttua siitä plussasta. Yleensä seuraavana päivänä. Ja tehokkainta ois pupuilla just ENNEN ovista. Siittiöthän elävät jotain 2-5vrk, mutta munasolu n. vuorokauden. Peukkuja!


Huppiainen (rv 8+5)
 
Huppiainen
Ai niin, Ulpulle vielä: Ovistesti voi kai näyttää plussaa kolmekin päivää. Ihan yksilöllistä. Mulla oli aina useamman päivän plussalla, mutta vain se eka plussa merkkaa.
 
maruska
katriinalle kovasti ONNEA !!!
Täällä nyt kp 22/36..eli oviksen pitäis kai olla näihin aikoihin..en ole nimittäin noihin ovistikkuihin tutustunut, ainakaan vielä..tuntuu, että ei ole hirveitä paineita tämän pikkukakkosen kanssa, vaikka olin ed. kierrossa "valeraskaana"..no saa nähä kuinka tässä kierrossa käy..jotenkin sitä "villiintyy" kun kierto lähestyy loppuaan..

Aurinkoa :))
 

Yhteistyössä