PIKKUKAKKONEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pioni76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En osaa vielä lähteä pois. Mallum, älä heitä vielä kirvestä kaivoon. Mulla ei ole vieläkään mitään oireita (oikeastaan), joten yllätyksiä sattuu. Jospa sitä yrittäisi poistua täältä, mutta ei uskalla...

mii

Nyt alkaa tuntumaan että pahin on takana tän onnettumuuden kanssa ja paraminen saa toden teolla alkaa ja onkin alkanut. Naama ei ole niin punainen ja joissakin kohtaa on jopa lähellä ihonväristä. Tytöllä on kuumekkin poissa ainoastaan nuhaa ja pientä yskää. Mä ajattelen vasta maanantaina mahdollista myöhästymistä et ennen sitä en halua vielä ajatella ettei sitten tule iso pettymys. Toivottavasti meitei olet väärässä ja onkin oireeton:) voitais vaikka yhdessä siirtyä toiselle puolelle:)

tulinkin sun kuulumisia kurkkimaan min, sullahan on jo kiertopäivät täynnä, eiks niin??? vai maltat sä ootella ens viikkoon, ihailtavaa täytyy myöntää, ite en siihen pysty, sellanen hätähousu oon ja oon jo nyt ollu viimepäivät kuin kissa pistoksissa.
kamppailen tässä just että jaksanko/maltanko oottaa torstaille tai perjantaille vai testaanko jo huomenna silloin kp 28/28, herkkä acon oottelis kaapissa!!!!

mitens muut alkukiertolaiset, joko ovis ajat on käsillä????? hallooo sisters, hiljaista on!!!!

ainii tosiaan toivotaan min että siirrytään tästä molemmat tosiaan tonne odottajiin, ja muutkin sit tulee tietty perässä.

huhuuuuuu täällä ollaan.... muttei mitään tekeillä, ovista odotellaan viikon lopulla viimeistään.. entäs muut, Piitu??? Ninni???

jeps siirtykää odottajiin ja ottakaa meidät pian mukaan jooko?? :) tosi jännää, pitäkää meidät ajan tasalla heti kun on uutisia!! plussaonnea!!! ++++++++++

ilona kp 11

Haamu tuli ovistestiin tänään, tosi tosi himmeä sellainen :) Tää on ihan sikahuvittavaa ;) Pitäiskös mies kellistellä tänään, vai vieläkös odottelis, hmm... Eihän se himmeä mitään merkkaa, negahan se on.. Mutta varmuuden vuoksi. Koski kyllä niin pahasti mahaan tänään että olisin ihan voinut veikata ovista tälle päivälle ja jotain mömmöö tuli pikkareihin.. Eli jotain on tekeillä ;) Pitää se yrittää kellistää tänään, leijonaa mä metsästän tahdon saada suuren ...

Meitei: tänne sitten heti tietoa testistä jos sen teet! Onko mitään oireita suuntaan tai toiseen? Plussaonnea, toivottavasti tärppi olisi käynyt! Malta vielä vähän ;)

Min: Minä tiedän miten ihanalta tuntuu kun kasvot palaa. Mulla paloi hieman erilailla, auringossa.. Paloi kuitenkin tosi tosi pahasti, ihan vesirakkuloille meni. Mulla auttoi bepanthen voide, sehän uusii ihoa, sulla varmaan sitä löytyy jo omasta takaa (vauvan peppurasvana?). Mun naama oli silloin ihan punainen, vain aurinkolasien jäljet oli, heh, saatte uskoa että ei paljon tullu oltua ihmisten ilmoilla... Kipu oli kauhea, mullahan paloi myös jalat ja kädet... Koita vaan kylmillä kääreillä hoitaa ja rasvata!

Ovista odottelee ja leijonaa metsästelee!

Piitu kp 12

joo tuun tietty kertoileen tänne kuin on käyny, pahoin pelkään sitä surullisempaa vaihtoehtoo. tässä kun nyt on tullu asiaa pyöriteltyy suuntaan jos toiseen, mutta vielä silti haaveilen.

täytyy muuten myös ,jos jatkossa on tarvetta, ni tutustuu noihin ovistesteihin, jospa ne vaik teilläkin piitu nyt tois sit sen plussan, toivotaan!!!!!!!!!!
kaipa tässä täytyy lähtee kutomaan lapasii tolle pojalle rukkasten alle, ku on nii kylmä!!!!

voi kumpa mä tulisin kertoon teille ilosii uutisii huomenna....

Sitä mekin toivotaan, että sinulla tärppi kävisi. Tuu sit kertomaan! Peukut on pystyssä täällä!

En kyllä usko koko ovistesteihin, siis siihen että niillä nyt plussa aikaiseksi saataisiin.. Mutta kukaan ei estä kokeilua ;)

Piitu

joo mullakin on juilinut mahaa tänään ja pikkareihin tuli himppu limoja, muttei vielä taida olla ovisliman huiput vaan vasta jotain ihan varhaista esivaihetta... mutta mäkin käyn kohta miehen kimppuun, että saadaan sinne simpat odottamaan ovista (ja tuliskohan sitten toinen neiti meille jos tärppi käy!?)... tuo ovis on niiiiiiiin mysteerinen juttu että huh!!

Piitu, miten sä noin pahasti auringossa paloit....? :( Min, toivottavasti parannut hyvin!!!

Ilouutisia odotellen........!!!!! Min ja Meitei, pistäkäähän viestiä ja pian :)

ilona, edelleen kp11

Leijonaa mä metsästin, tahdoin saada suuren. Näinkin yhden ja kaato tuli. Ei niin hirmu suuri, mutta ihan hyvänkokoinen kuitenkin ;) Joo, ja uros oli, oli karvakaulus ja kaikki ;) Tänään pitää ottaa uusiksi!

Juu viiraa...

Meitei: Mikä tilanne??

Viime yönä koski ihan mahdottomasti vasemmalle puolelle mahaa, siis pisti älyttömän kovaa. Sen on pakko liittyä tähän ovikseen!

Nuoruudessani kerran viihdyin veneen keulassa köllötellen viisi tuntia kauniina kesäisenä päivänä, viisi TUNTIA. En minä hölmö ollu vissiin... Mutta siitä sain mukavat palovammat, siis auringosta.. Vanhemmiten viisastuu, niinkus tiedätte :)

Ilona: Eiku kellistelemään ukkoa!! On kyllä mysteerinen homma tämä ovis, toivottavasti tätä ei tarvitse pitkään ihmetellä...

Piitu kp 13

Mullahan oli ennen raskautta aika tarkka toi 28 päivän kierto, mutta tosiaan tää onkin ensimmäinen synnytyksen jälkeen ja siksi epävarma pituudesta ja voi hyvin alkaa vaiks sunnuntaina vaiks nyt onkin jo 30pvä, muttta tosiaan jos mitään ei kuulu maanantaihin mennessä niin sitten ostan testin:) Mä intoilin niin paljon ensimmäisessä raskaudessa et tein testin liian aikasin ja sain negan vaiks 6 päivää sen jälkeen tulikin plussa niin nyt en halua tota alku negaa. Bepantheinia laitan monta kertaa päivässä ja sitä tosiaan on kun se sopii niin moniin muuhunkin, kuten juuri vaippaihottumaan ja myös huulirasvaksi.

väliaikatietoja vaan täältä, mulla meni kierto puihin :( kp 12 seurantaultra oli tänään ja siellä on vaan minimaalisia 10mm follikkeleja.... eli ihan liian pieniä. limakalvo oli armottoman paksu (kiitos greippimehun!!), mutta se nyt ei auta. uusi ultra perjantaina, mutteivät antaneet toivoa ollenkaan. noh empä osaa murehtia siitä kun tuo esikko on NIIIIIIIIIIIIN IHANA ja pienikin vielä, enkä todellakaan odottanut mitään nopeaa onnistumista. paljon plussaonnea teille muille, kertokaahan sitten miten kävi, itse jään taas hieman taka-alalle :) niin, ja tulen kyllä kurkkimaan ja jännäämään teidän puolesta!

Mitähän tarkoittaa kun ovistesti ei näyttänyt enää edes sitä hailakkaa viivaa?? Voisko se ovis mennyt muka niin pian ohi, oisko se voinut olla niin lyhyt hetki. Siis yöllähän minua koski ihan sikana tuonne vasemmalle puolen, oli kuin puukolla olisi pistäny.. Ja eilen viiden aikaan sain haalean plussan testiin ja enää ei sitä näkynyt.

Jelppikää, ei kai se noin pian menny ohi? Eilen kyllä hommailtiin että liittyykö se sitten tähän, en tiedä.. Outoa.. Käsitin että se viiva vahvistuu ja vahvistuu koko ajan ja sitten se vaan loppuu. MITÄ MITÄ??

Se omasta navasta.. Meitei: Täällä odotellaa tilannekatsausta!! Jännittää sinun puolesta!

Min: Sitten raportti tänne miten testaus sujui. Tsemiä!

Muita jännitettäviä??

Piitu kp 13

Ilona: voi pieru.. Odota nyt sinne perjantaihin, älä vielä luovuta. Hienoa että se greippimehu tosiaan toimii :) Ei tässä kuule taida tämäkään mamma raskautua tästä kierrosta, jotta älähän nyt jää sinne taka-alalle, vaan tsempataan noita muita ;)

On se ykkönen kyllä ihana meilläkin, joskus sitä miettii että riittäähän tuo yksikin (vaikka sitä kakkosta toivookin) jos niin on merkattu kirjoihin..

Piitu

juu tässähän minä vielä, enhän mihinkään pääse, koukuttaa tämä ketju niin pahasti :) eikai Piitu sun ovis noin nopeesti mennyt? en uskoisi että se oli ja meni, miehen kimppuun vielä viikon loppuun ainakin asti...kaiken varalta :)

pahoittelut teille piitu ja ilona, mutta koko toivoo ei kannata kuitenkaan heittää... voihan se ihme silti tapahtua!

kyseistä ilmiötä (siis ihmettä) täälläkin odotellaan ja toivotaan, en oo ilmotellu itestäni ku en tiiä itkeäkkö vai nauraakko. sain nimittäin aamulla haaleetakin haaleemman haamun, siis ihan haalee väri siinä testissä on ku valoon kattoo. tiedä sitten. kp siis 28/28 ja aconin 10 tein, luulis et ois pitäny olla vahvempi, tiedä sitten, eli edelleen ootellaan, mitä tuleman pitää. testaan taas uudestaan huomen tai yli huomenna tai sit vast la, jää nähtäväks. voi kun se ois plussa!!!!!! oon tiirannu sitä testii tänään tarkemmin ku no en ny tiiä mitä, mut tarkkaan oon katellu!!

Voi hitsi Meitei, kun on jännä! Eikös ne haaleatkin raskaustestissä ole plussia? Oispas ihana jos olisitkin jo raskaana!! Nyt pidät tsempin päällä ja teet uusinnan lähipäivinä!

voi kääks meitei kyllä se varmaankin plussa on???? :)))))) ....toivotaan niin sydämen pohjalta, ilmoita heti kun teet uutta testiä, NIIN jännät paikat !!!

piitu mä en noista ovistikuista tiedä itseasiassa miten ne edes toimii... mutta on vaikee uskoa että kp13 kaikki olisi jo ohi, tulis aika lyhyt kierto!? emmä tajuu, kuitenkin sinuna tiiviisti peuhaisin miehen kanssa monta kertaaa ennen ensi viikkoa, vaikka voihan se ovis vasta silloinkin olla? eikun olis liian pitkällä sit, emmä tiedä.. mutta petiin vaan joka tapauksessa :) lähetä ovistikku aiheinen kysymys tälle palstalle jos joku osais neuvoo?

yritän tässä aikani ratoksi etsiä tietoa josko 10mm follokkelit voivat jonkun ihmeen saattelemina kasvaa vielä tarpeeksi isoiksi.... heh jopas on intressit ;)

Ovista täälläkin odotellaan. Limoja tullu maanantaista lähtien aika runsaasti..Tekisi mieli jo kellistää ukko, mutta ollaan molemmat kipeinä :( kamala flussa! Greippimehua oon juonut joka päivä. Jos on keltarauhashormonin vajausta, ja siksi niukat menkat, voiko greippimehun juominen auttaa siihen mitään?

Esikko täyttää huomenna 3 vuotta..niin iso jo. Hän niin toivoo, kunpa meillä ois pieni vauva.

Ninni, nyt täytyy ihan miettiä.. kp 9/27-30

ai niin olin taas täysin omanapainen.. Kyllähän se haaleakin on plussa!
Apteekissa sanoivat, kun joskus ostin acon 10, että ei kannata testata vasta kun menkat kaksi viikkoa myöhässä, koska on mahdollista, että munasolu vain hipaisee pintaa ja r.hormoonin eritys alkaa, siitä seuraa virheellinen plussa. En oikein ymmärrä tuota.

Kannaattaa testata uudestaan parin päivän päästä. Kyllä se siitä vahvistuu!!!

Meitei: Varovaiset onnittelut! Kyllähän se haamukin on plussa! Minun kohdallani noihin liuskatesteihin ei ikinä ole edes kovin vahvaa viivaa tullut. Jään tänne taustalle vaanimaan vahvistuneen testin tulosta! Hienoa!

Piitu: Mulla oli just ennen plussakiertoa sellainen kierto, että tuli vain hailua viivaa ja sitten ei mitään. Aprikoin, että en vain ovuloi sitten, kuten olen aavistellut, että toiselta puolen en ovuloi. VOIHAN olla että silloin tikutin väärään aikaan, kun mulla oli vain pari - kolme tikkua jemmassa tai olivat virheellisiä. No, tässä plussakierrossa kyllä sitten ihan selkeästi vahvistui ja oli ihan kirkuvan selkeä vahva viiva. Mutta olen tältäkin palstalta niin monesti kuullut, että on tärppi tullut vaikkei ole vahvaa viivaa, että älä nyt menetä toivoasi. Kuulemma joissakin tapauksissa pitäisi tikuttaa kaksi kertaa päivässä, että löytyy se ovis? Tiedä häntä. Tikutitko muuten mihin aikaan päivästä? Ainakin Aconeilla pitäisi kai vasta klo 10 jälkeen, koska lh-hormonia alkaa erittyä vasta jonkin aikaa hereilläolon jälkeen?

Ilona: Kyllä teillekin se pikkukakkonen suodaan, tää on hyvä ketju! :) Voihan olla, että menee ehkä pari kiertoa, että kroppa pääsee taas "hommasta" kiinni synnytyksen jne jälkeen. Ainakin musta tuntui, että kaksi ekaa kiertoa menkkojen alkamisen jälkeen oli ihan outoja.

Vilkutuksia kaikille tutuille! :)

Pioni rv 6+4 kai...

Ei sitten vielä tänäänkään mitään viivaa, ei siis haamuakaan. Kyllä on hassua... Vielä on kolme tikkua jäljellä, sitkeästi tikutan joka päivä. Mutta tänään pitää tehdä kaato tuon miehen suhteen ;)

Mites muut??

Pioni: Kiva kun kävit moikkaamassa. Enpä kyllä usko siihen raskautumiseen, on jo usko mennyt...

Piitu kp 14

Toivottavasti meitei se vahvistuu ja uskonkin niin!! Mä en jaksanut enää tätä odotusta ja tein testin. Harmi vain että oli nega elikkäs jään sitten odottelemaan koska kierto alkaa alusta ja pääsee taas yrittämään.

Min: voi pieru.. Mutta sinähän sanoit aiemmin että viimeksi sinun nega muuttui plussaksi, eli ei luovuteta ennen kuin veri roiskuu :) Älä nyt sinäkin jää taka-alalle, jännitetään muita yhdessä vaikka kuinka keljuttas oma tilanne!!

heippa täältäkin, Min ei saa luovuttaa vielä :) piitu onko yhtään ovis oloa? sulla vois olla ne päivät käsillä pian!! (vaikka mitä tikut näyttäis tai ei näytä)
heippa pioni ja kiva kun kävit! heippa muillekkin vaan, eipä täällä mitään uutta tällä erää, kunhan piileskelen ja kurkin vaan kulisseissa.. ;)