Pikkujoulumekko perjantaiksi, mistä ihmeestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nannannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nannannaa

Aktiivinen jäsen
13.12.2007
3 378
0
36
Sellainen nuorekas, kiva, suht. edullinen pitäisi löytää, ja tietenkin on hirveä kiire :headwall: Apuaaaa.. mulla on nyt ongelma. Tästä kaupungista ei löydy mistään sellaista minkä tahtoisin :'(

Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
Prismassa olis 50 euroa maksava kiva mekko. Mustana tai lilana, sellaset ohuet olkaimet, pitsiä ja paljetteja.. Lilana versiona jouluinen ja varsin juhlavakin.

Ja mie en nähnyt kun kävin.. Oliko kuinka lyhyt? Mulla ei ole kuin yhdet kengät jotka sopii ja ne vaatii aika lyhkäisen mekon :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
Prismassa olis 50 euroa maksava kiva mekko. Mustana tai lilana, sellaset ohuet olkaimet, pitsiä ja paljetteja.. Lilana versiona jouluinen ja varsin juhlavakin.

Ja mie en nähnyt kun kävin.. Oliko kuinka lyhyt? Mulla ei ole kuin yhdet kengät jotka sopii ja ne vaatii aika lyhkäisen mekon :whistle: :whistle:

Vähän alle polvien, siis polvet näkyy mekosta. Itellä tää mekko.

lindexistä ostin mustan pitsimekon, vähän polven yläpuolelle, semmoset nauhat takana ja kapeet säädettävät olkaimet. 29,90. kaikki bolerot ja huivit oli niin kalliita, että ostin anttilasta pätkän liilaa verhokangasta (semmosta "läikehtivää", en tiiä materiaalista ) 5? ja ompelin siitä huivin harteille.

Yhteistyössä