Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Prismassa olis 50 euroa maksava kiva mekko. Mustana tai lilana, sellaset ohuet olkaimet, pitsiä ja paljetteja.. Lilana versiona jouluinen ja varsin juhlavakin.
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Prismassa olis 50 euroa maksava kiva mekko. Mustana tai lilana, sellaset ohuet olkaimet, pitsiä ja paljetteja.. Lilana versiona jouluinen ja varsin juhlavakin.
Ja mie en nähnyt kun kävin.. Oliko kuinka lyhyt? Mulla ei ole kuin yhdet kengät jotka sopii ja ne vaatii aika lyhkäisen mekon![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:Miten ois kirppiskierros?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Minkä kokoinen oot??Mulla löytyis varmaan myydä jotain pikku joulu vaatetta koossa XS-S :wave: VeroModaa,Onlyä tai jotain.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Minkä kokoinen oot??Mulla löytyis varmaan myydä jotain pikku joulu vaatetta koossa XS-S :wave: VeroModaa,Onlyä tai jotain.![]()
Just sitä kokoa! Laita mulle yv..![]()