V
"vieras"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;25161714:Onko monilla sitten pikkujouluissa erikseen sisäkengät mukana? En minä ainakaan tarkenisi tuolla kekkaloida millään avokkailla, varsinkin, jos housutkin ovat pannassa. Vai oletetaanko tässä, että kaikki menevät ovelta ovelle autolla?
Kyllä mulla on pikkujouluissa tanssikengät erikseen. Mut siis mä oon niin kalkkis, että tanssin siis vain perinteisiä, foxia, valssia, tangoa jne.
Ja ne on nahkapohjaiset, ne menee piloille jos niissä ottaa askeleenkaan ulkona. (lunta, jäätä ja soraa)
Mutta tuosta mekosta... Olen rasittavasti kokoa 42/44. Juhlamekot loppuvat kokoon 40, korkeintaan 42. Eli on otettava se, mitä on ja mihin on varaa (alle 100e, ehdoton raja - ja sillä ei mitään ihmeellistä saa).
Menen nyt kolmatta kertaa samassa koltussa. Tylsä musta. Taitaa vielä olla vähän viimevuotista tiukempikin...
Mutta kerran vuodessa tapahtuvaan juhlintaan ei oikein viitsi niin paljon panostaa... Eikä olisi aikaakaan laukata kaupungilla.
Kampaajalla käyn, että edes on juhlakampaus! Se jotenkin tekee hyvän fiiliksen - eikä tarvii pelätä, että hiukset lässähtää!