Pikkuhousu/uimapuku ongelma. Havainnollistan nyt kuvin jos joku tajuais :D

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
Eli uimapuku ja alusvaatteet ei yllä koko perseen yli ja sit ne painaa ja kankaan reuna suunnilleen pureutuu ihoon. Ongelma on myös kun laitan farkut jalkaan, pikkareiden reuna näkyy farkkujenkin läpi :(

sgafds - Aijaa.com

Punainen on siis pikkareiden rajat :D

Sloggin maxipöksyt on ainoat jotka ei tuosta kohtaa paina, mut ne sit tekeekin tuonne reiden sivuun samanlaisen :O Eli farkkujen kanssa pakko käyttää maxeja tai stringejä.

Nyt pitäis ostella uimapukua tai bikinejä, mut millaiset tällaiseen takamukseen ostaa? Takamus on S kokoa, mutta löysä kuin mikä.
 
kfkfkf
Ja jos ostan isommat niin roikkuvat perseestä ja vyötäröltä, jos pienemmät niin pureutuvat vieläkin pahemmin.

Mul on myös sellainen ongelma, että housut ei "täyty". S-kokokin lerpattaa takaata, kun ei ole persettä mikä sen täyttäisi.

Suositelkaa nyt oikeesti jotain pikkarimallia jolla tää ongelma katoaa, stringit on ihan ok, eivät paina mistään, mutta ei niitä kokoajan viitsi käyttää
 
vierass
35-vuotias roikkuperse neuvoo kanssaroikkujaa, että ala tekemään kunnon treeniä pakaroille. Mummoperse on muuten nurkan takana ja jokainenhan tietää mitä se tarkoittaa, kun on sellainen ylimääräinen "vaippa" persuksen alaosassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Porho
lohduttaja
mä voin lohduttaa silä että se pepputreeni ei oikeesti vaadi paljoa. mä oon puolisen vuotta käyny jumpassa, joss ame yhen biisin ajan ollaan nelin kontin ja nostetaan koipia niinku koirat kusella ja tulosta näkyy.

että jos kerran päivässä tekisit niin ei menis kauaa ku voit unohtaa tuon pikkareitten piirtelyn.

eli nelin kontin, nosta polvi sivulle, potkase, ja takasi. joku semmone sopivan letkee biisi taustalle :)
 
Huhha
Kaupat ovat eri mallisia alushousuja pullollaan! Pitäiskö vaan kokeilla eri malleja?

Naurettava ajatus, että jos vaatteet eivät sovi, pitää alkaa tekemään "treeniä", jotta joku tietty vaate näyttäisi päällä hyvälle eikä puristaisi.
 
Professional Griefer
Vauva syliin ja kyykkäämään :D


Ootko miettiny sellasia shortsimallista alaosaa, tai jopa sellasta "hamemallista". Onko sun ongelma enemmän epämukavuus vai ulkonäköjuttu? Molempia vissiin.
Kattelin just Turun keskustassa jotain alusvaate/uima-asukauppaa siinä Wiklundin lähellä, käy siellä kysymässä ihan asiansa osaavilta. Ehkä on jotain malleja, joita ei edes tuu tällein mieleen.
 
kfkfkf
[QUOTE="...";29238963]Sitten ne ovat koko ajan pyllyn välissä.
Itse ostan aina mielummin vähän liian pieniä pikkareita, niin pysyvät paikallaan eivätkä ryttäänny.[/QUOTE]

Jos mä ostan M-koon pikkarit ni ne ei pysy ylhäällä ja roikkuvat takapuolelta, eli koko on oikea.
Farkut jos vedän päälle ni pikkarit on ihan runtussa, vaikka olisivat S-kokoakin. En kyllä oo XS kokoa edes koittanut, josko se ois sopivampi, puristaa kyllä varmaan vielä enemmän. Tai ei ne ees purista, mut siihen jää sellainen makkara.

Eiks piirros oo hieno :D ihan läppärin bädillä tehty :D aika hankala piirtää :D
 

Yhteistyössä