Pikkuenkeli67

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hedy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei Hedy!

En siis yhtään muistanu, että piti tännekki tulla kertomaan uusimmat kuulumiset! Käväsin äkkiseltään ennen kotiin lähtöö tuolla Helistimen sivulla ja sieltä bongasin, että mua on täällä puolella huhuiltu! Kiitos!

Eli: ilmeisesti hyvät uutiset olin kertonu sen suhteen, että 4:stä IVF:llä hedelmöitetystä 2 oli lopulta normaaleja munasoluja ja lähtivät myös jakautumaan hyvin. Perjantaina 13. päivä olin siirrossa, jossa alkiot oli jo 6-soluisia. Eivät ihan TOP-luokkaa siis, mutta kohtuullisen hyvältä näytti tilanne lääkärin sanojen mukaan. Eli nyt on pari kyytiläistä (Valopilkkua, kuten heidät nimesin) masussa ja parin viikon jännäys edessä.

Nyt on kyllä pakko lähtee kotio ukon luo. Yritän käydä seuraamassa täällä aina välillä töiden lomassa, josko joku kaipailis ja muutenki kattomassa miten muilla homma etenee!

Kiitos pikkuenkeli67 kun vastasit.

Nyt minuakin rupesi oikeen todella jännittämään niiden kahden "valopilkun" puolesta (niiksikö niitä kutsui, ei muista oikeen enää..... Toivottavasti nyt edes toinen kiinnittyisi ja jatkaisi kasvuaan. Miksei täällä ole peukun kuvaa hymiöissä, pidän todellakin niitä pystyssä sinulle. Ainakin plussapuhallus on paikallaan :whistle: :whistle: :whistle:

Itse menen huomenna ultraan ja katsotaan mille näyttää. Pe 13.1 oli näkyvissä kaksi samankokoista munista ja jos ne on jatkaneet hyvin loppuviikosta olisi sitten inssin vuoro. Menopuria olen pistellyt joka toinen päivä.
Täytyy todella sanoa, että tilanteesi jännittää enemmän kuin omani, koska olen aika skeptinen inssin onnistumiseen, mutta eihän sitä koskaan tiedä...

Koitahan olla hyppimättä seinille näinä piinapäivinä ja tulethan kertomaan kuulumisia
:hug:

Hei Hedy! :hug:

Kyllähän tämä on jännittävää aikaa... toisaalta tekis mieli hehkuttaa ja kaikki tuntemukset muka (???) nyt tuntuu siltä, että varmasti oon raskaana =) Eilen tuli pari extralyöntiä sydämessä kun meinasin jäisellä pihalla vetää kunnolla lipat! Repäs oikein makeesti toisesta munasarjasta ja säikähin tosissaan että nyt sattu, mutta onneksi ei tullu mitään vuotoja tai muutakaan ja se hetken kestäny kipukin meni ohi, selvisin säikähdyksellä. Toivottavasti.

Oot varmaan kertonu tarinaas jossain pinossa täällä, mutta: onko tää sun ensimmäinen inssi? Toivotaan, että sillä tärppää. Eihän sitä koskaan tiedä! Jos vaikka minäkin puhaltaisin sulle hyvää inssiä :whistle: :whistle: :whistle: , kun ei sitä peukkua kerta täällä oo.

Valopilkut ja pikkuenkeli (pp5) toivottaa oikein hyvää päivänjatkoa!

Tämänpäiväinen ultra takana ja yksi 18mm munis siellä odotteli irtoamistaan. Eli toinen oli selvästi jäänyt pienemmäksi eikä siis ehdi kiertoon mukaan. Pikkasen olin pettynyt kun "vaan" yksi oli jatkanut hyvin kasvuaan, mutta kait se loppujen lopuksi on se ideaali tilanne. Sain samantien irrotuspiikin ja perjantai ap on sitten inssin vuoro joka on meillä toinen yritys. Ensimmäinen ei siis tuonut tulosta vaikka sillon oli kaksi samankokosta hyvää munista. Kertoilin tuolla jossain foorumissa, että sain samana päivänä kovan kuumeen joka jatku pari päivää. Lääkärin mukaan se ei ainakaan helpottanut simppojen elämää ja luonnollistakaan yritystä ei kuumeessa jaksanut.... :kieh:

Koitahan pitää itsesi liukkailla pystyssä ja muutenkin lämpimänä pakkasissa, jotta valopilkuilla olisi hyvä olla.

Onko sulla muuten lugesteronit mukana hoidossa ?

Hyvää pakkasviikkoa :flower:

Moikka Hedy!

Juu, Luget on tukena ja sen lisäksi vielä Estradot -estrogeenilaastarit eli kyllä niillä pitäs olla yheisvaikutus sellanen, että valopilkkujen ois hyvä tarrautua kiinni :)

Musta on ollu jännä seurata yleensäkin näitä lapsettomuushoitoja kun ne alotetaan kaikkien kohalla aina tuosta inssistä. Mulla kun tuota ikää oli jo sen verran paljo ja yritystä vuodenpäivät takana niin sen takia päästiin ensinnäki jonojen ohi hoitojonoon ja sitä myöden suoraan IVF:ään. Tosin kotikonstein ehittiin ukon kans yrittää inssiä, kun meillä on vielä sekin vaikeus, ettei luomutavalla onnistu :/
Me ehittiin kokeilla koti-inssejä lähes vuosi enneku lopulta saatiin varattua aika terkkariin ja sitä myöden tutkimuksiin.

Hei Pikkuenkeli

Tänään oli sitten inssin vuoro ja nyt vaan pidellään peukkuja ja kärvistellään.

Mitenkä itselläsi ? Joko on alkanut jotain "oireita" ilmaantumaan ???

Lähden nyt viikonlopun viettoon, joten tuli vähän lyhykäisesti tekstiä, sorry....
Onnea valopilkuille elon tielle !!!

Viikonloppua =) :flower: =)

:hug: Hedy :hug: :flower: :flower:

Noniin, nyt pääset sinäki piinailemaan. Tervetuloa joukkoon!

Mulla on menossa tänään siis pp7. Hormoonit on alkaneet jylläämään oikein kunnolla nyt: vollotan pienimmästäki asiasta ihan hulluna ja eilen iski vielä kaiken märräämisen päälle kauhee paniikki siitä, että ei nää meijän Valopilkut sittekään jaksa jatkaa jakautumista eikä ne kiinnity, eikä sitä eikä tätä! \|O \|O \|O Huh huh mitä sitä nainen joutuu läpi käymään hormooniviidakossa :) Rintojen suurenemisen tunteesta en valita yhtään, se tuntuu kivalta! Masusta on oikeestaan loppunu kaikenlaiset nipistelyt. Ehkä jotain häviävän pientä tunnen vähän Lugen laiton jälkeen. Mähän käytän niitä 2 x 2, alotin punktion jälkeen seuraavana päivänä ja kuulemma 2 viikkoo riittä, kun mulla on vielä ne Estradot -laastaritki kohtua kasvattamassa.

Kyllä tässä ajatustensa kans on käyny läpi taivaan ja helvetin ja vielä pitäis viikko jaksaa! Alkaa kyllä pelottaan ajatus sen testin tekemisestä... Laskeskelin just että oma normaali kierto ois siinä vaiheessa, että menkkojen pitäis alkaa siinä 25.-26.1. ja testin saisin tehä 27.1., jollon on pp14. Lugethan ei siis pidä menkkoja pois, vaikka monet niin tuntuu olettavan. Näin ainaki gynen hoitaja mulle kerto. Ja niin kävi mulle viimeksi: pp14 tein negatestin, seuraavana päivänä tuli täti ja lopetin Luget.

Mutta tässäpä tätä oli taas omaa napaa. Minä myös suuntaan viikonlopun viettoon vällyjen alle pakkasista johtuen :) . Palataan ens viikon alussa taas asiaan kertoilemaan fiiliksistä viikonlopun jälkeen.

t. pikkuenkeli ja Valopilkut (pp7)

Yhteistyössä