:hug: Hedy :hug: :flower: :flower:
Noniin, nyt pääset sinäki piinailemaan. Tervetuloa joukkoon!
Mulla on menossa tänään siis pp7. Hormoonit on alkaneet jylläämään oikein kunnolla nyt: vollotan pienimmästäki asiasta ihan hulluna ja eilen iski vielä kaiken märräämisen päälle kauhee paniikki siitä, että ei nää meijän Valopilkut sittekään jaksa jatkaa jakautumista eikä ne kiinnity, eikä sitä eikä tätä! \|O \|O \|O Huh huh mitä sitä nainen joutuu läpi käymään hormooniviidakossa

Rintojen suurenemisen tunteesta en valita yhtään, se tuntuu kivalta! Masusta on oikeestaan loppunu kaikenlaiset nipistelyt. Ehkä jotain häviävän pientä tunnen vähän Lugen laiton jälkeen. Mähän käytän niitä 2 x 2, alotin punktion jälkeen seuraavana päivänä ja kuulemma 2 viikkoo riittä, kun mulla on vielä ne Estradot -laastaritki kohtua kasvattamassa.
Kyllä tässä ajatustensa kans on käyny läpi taivaan ja helvetin ja vielä pitäis viikko jaksaa! Alkaa kyllä pelottaan ajatus sen testin tekemisestä... Laskeskelin just että oma normaali kierto ois siinä vaiheessa, että menkkojen pitäis alkaa siinä 25.-26.1. ja testin saisin tehä 27.1., jollon on pp14. Lugethan ei siis pidä menkkoja pois, vaikka monet niin tuntuu olettavan. Näin ainaki gynen hoitaja mulle kerto. Ja niin kävi mulle viimeksi: pp14 tein negatestin, seuraavana päivänä tuli täti ja lopetin Luget.
Mutta tässäpä tätä oli taas omaa napaa. Minä myös suuntaan viikonlopun viettoon vällyjen alle pakkasista johtuen

. Palataan ens viikon alussa taas asiaan kertoilemaan fiiliksistä viikonlopun jälkeen.
t. pikkuenkeli ja Valopilkut (pp7)