Pikku vikainen kakkukuva =D

Poika täytti 6v.
Halus Sonicin ja auton...

Aamu 5 aikaan auto oli valmis, olin ihan poikki ja Sonic ei sitten aivan yltänyt auton tasolle... :whistle:

Poika ilmoitti, että auton perä on vääränmallinen, pitäis kuulemma olla samanlaisia piikkejä kuin Sonicin hiuksissa. Jeppistä :D

 
ev
Aamuviideltä ja tuo ei edes ole kovin onnistunut, sori vaan mut kannattiko? Kantsisko seuraavalla kerralla turvautua kakkukuvaam
Kaiken lisäksi tuo on varmaan niin imelää et vierailla hampaat soi kivusta.
 
irina
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Aamuviideltä ja tuo ei edes ole kovin onnistunut, sori vaan mut kannattiko? Kantsisko seuraavalla kerralla turvautua kakkukuvaam
Kaiken lisäksi tuo on varmaan niin imelää et vierailla hampaat soi kivusta.
Happamia sanoi kettu :D

Tosi hieno kakku *kateellinen*
 
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Aamuviideltä ja tuo ei edes ole kovin onnistunut, sori vaan mut kannattiko? Kantsisko seuraavalla kerralla turvautua kakkukuvaam
Kaiken lisäksi tuo on varmaan niin imelää et vierailla hampaat soi kivusta.
Sitä se teettää, kun 22 jälkeen tulee töistä eikä halua kakkua tehdä päiviä etukäteen...
Kannatti!
 
kakkutehtailija
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja kakkutehtailija:
Tuon mallisilla renkailla on aikas vaikea ajella :) Kakku on kivannäköinen jotenka eiköhän se kelpaa ja mene kaupaksi :)
Ja vanteetkin on kurtussa :LOL:
Maavarakin olematon (lisäks auton perä lähti valumaan alustalta)
Olet liian tarkka :)
 
Komea kakku. Millä olet päällystänyt sen. Itse teen aina vaan niitä perinteisiä tylsiä kerma+rahka /vaniljacreme päällysteisiä kakkuja. Onko tuo jotain sokerimassaa, vai marsipaania - ja onko tuollainen kakku kovinkin äitelää? Maistuuko väriaineet joltakin? Muistelen vaan lapsuudesta, että karamelliväreissä oli ainakin sellainen sivumaku.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Komea kakku. Millä olet päällystänyt sen. Itse teen aina vaan niitä perinteisiä tylsiä kerma+rahka /vaniljacreme päällysteisiä kakkuja. Onko tuo jotain sokerimassaa, vai marsipaania - ja onko tuollainen kakku kovinkin äitelää? Maistuuko väriaineet joltakin? Muistelen vaan lapsuudesta, että karamelliväreissä oli ainakin sellainen sivumaku.
Sokerimassaa.
Onhan se aika makeaa (siis todella makeaa).
Mä kuorin kuorrutteen pois, lapset rakastaa sitä ja vieraista osa syö ja osa ei.

Tuo oli mansikkarahka kakku, eli ei kauhean makea, niin vieraat kehu et sopi ei-niin-makea-kakku tuon sokerimassan kanssa.
Mä en oo huomannut et värit maistuis millekkään, lapsuuden karamellivärien maun muistan kans :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja e:
VAu mikä kakku! Ja tosiaan on kyllä nykylapset kiittämättömiä! Ei silloin meidän lapsuudessa... ;-P
Mun äiti teki hienoja kakkuja, toki silloin käytti kermaa ja apteekista saatavia jauhevärejä.
Mut oli ne hienompia kuin naapurin muksujen *sieraimista sataa sisään*.

Äitin kermakakuista mulla on lähteny tuo innostus kakkuihin.
 

Yhteistyössä