pikkarit pois tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työmies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en poista pikkuhousuja omassa duunissani, lomalla kun oon. Mutta talossamme on isohko remontti menossa ja meitä asukkaina olevia naisia joka päivä näillä helteillä hamosissa ilman pikkuhousuja. Vaikka rempassa on kestettävää, on se kivempaa ;) Melkein odottaa maanantaita ja komeita, hauskoja remonttikolleja!

Pari viikkoa sitten sukujuhlissa oli eräs hyvinsäilynyt viiskymppinen rouva laittanut niin läpinäkyvän hameen päälle kun vaan löytyy. Seksikästä olikin se kun alla OLI pikkarit. Mustat stringit jotka hakeutuivat kauniin takapuolen peppuvakoon. Kiva siinä oli tällaisen irstaan sukulaismiehen lepuuttaa silmiään!

Kaikella kunnioituksella mielipidettännekohtaan kysyn.
Mikä sitä oikeaa erotiikkaa on, jos siihen ei mitenkään liity jalkojenväli ja rinta-alue?

Minun mielestä vilauttelu sopii hyvin erotiikkaan, mutta sen pitää olla lyhytkestoista ja ikäänkuin vahingossa toteutettua.
Korostan vielä, lyhytkestoista.

Mitä viestivät avara kaula-aukko ja minihame, jos eivät ole erotiikkaan viittaavia?
Kyllä noissakin tilanteissa pätee se lyhytaikainen katselu.
Sillä minuuttikaupalla tuijottelu varmasti alkaa häiritsemään.

Katseleekohan naiset komeita miehiä?
Jos katselee, niin ihmettelen kun en siihen ole milloinkaan kiinnittänyt mitään huomiota, tai se ei ole ainakaan häirinnyt mitenkään.

Vaikka minä haluan kokea olevani kaunis ja eroottinen, ainakin mieheni mielestä, en todellakaan koe mitään tarvetta vilautella kenelle tahansa kaupassa! Kyllä siinä avarassa kaula-aukossa tai vilahtavassa sääressä on erotiikkaa ihan tarpeeksi töllistelijöille, ei tulisi mieleenkään tavaraa vilautella vain siksi että joku kaupan setä sitä toivoo.

Viimeksi muokattu:
Oltiin ukon kanssa liikenteessä ja jätin lyhyen kesämekon alta pikkarit kotiin.
Ukko oli ihan innoissaan ja kerran nostikin hametta pikasesti, niin että ohiajavan auton mieskuljettaja näki paljaan pyllyni ...tuntu ihan kivalta :)

Kuuma on, onneksi ilmastointi pelaa.
Mulla...ohjeen mukaan nakkasin mekon alta pikkupöksyt käsilaukkuun. Toki kotiin mennessä täytyy muistaa vetäistä takaisin jalkaan

Yhteistyössä