PIKATESTI ennustaa onnistumisen ivf-hoidoilla

Kokeilin muuten huvikseni niin, että laitoin "ei lasta" ja silti tulos laski vain 0,9 (24,4%). Outoa. Meille kun lääkäri on koko ajan painottanut, että meidän onnistumisen suurin puolestapuhuja on yksi aiempi onnistunut raskaus.

20,2% eli mahdollisuudet tällä erää yksi viidestä. Lääkäri sanoi, että ei kannata luovuttaa vielä ja en minä kai noilla prsenteilla vielä haluakaan luovuttaa, vaikka hoitoja on takana jo ihan liikaa...
3 ICSI PAS alkamassa :p

Alkuperäinen kirjoittaja Joku_päivä;22887747:
Mielenkiintoinen testi. Tulos: 24,3 %. Kolmas IVF-hoito alkaa huomenna, kaksi tuoresiirtoa aikaisemmin, ei raskautta kummastakaan. Jos se kolmas kerta sitten...
Täällä kans toiveissa että 3. kerta toden sanoisi...
Meillä hoidot:
2 inseminaatiota, 2. IVF ja 1. PAS.
3. IVF tuloillaan helmi-maaliskuulla.

Mulla tulos 29.3 %, meillä yritystä yli 4 vuotta ja 1.IVF 2. PAS toi plussan josta nyt 10 kk ikäinen poika. Meillä yksi vielä pakkasessa mutta vielä ei päästä yrittämään kun mulla kiertäjäkalvosimen repeämä joka odottaa korjausleikkausta... : / Oltais toivottu pienellä ikäerolla, mutta eipä taida onnistua ku eka tää leikkaus alta pois (jonot yli 6kk) ja esikoistakin tehtiin yli 2 vuotta joten...:'(

Mulle tuli 24%. Ylläolevia prosentteja kun katsoo, niin tuntuu että prossat tulee vähän miten sattuu? Esim mulla yksi luomulapsi aikaisemmin, nyt yritystä vajaa 2 v, syy selittämätön, miehessä ei vikaa, "vasta" eka ivf tulossa ja kuitenkin noin pienet prossat antoi?

jsl
39,7%
ois kiva tietää miten tää laskee tän homman kun me kuitenkin joudutaan turvautumaan heti ICSI:hin tämän kakkosen kanssa. Tai yritetään vielä inssiä, kun siitä saatiin viimeksi plussa, joka kuitenkin meni kesken. Ja meillä on ennestään 1 lapsi, joka pelkillä clomeilla saatu.

jsl: Mulla oli vähän samanlainen tilanne, kun meidän tyttö sai alkunsa inssillä ja tällä tokakierroksella viiden tuloksettoman inssin jälkeen siirryttiin suoraan ICSIin. Laskin prosentit sille meidän ekalle hoidolle ja meidänkin chance olisi ollut tuon mukaan silloin yli 40%.

Kai siinä on se, kun raskaus on alkanut=todistettavasti mahdollista ja useimmathan onnistujathan kai plussaa jo ekasta koeputkihoidosta. Ei ole vielä niitä epäonnistumisia laskemassa todennäköisyyksiä.

Meillä ei valitettavasti todennäköisyydet realisoituneet, mutta yritys jatkuu. :) Toivottavasti teillä tärppää heti ekasta (tai vaikka jo siitä inssistä)!

Yhteistyössä