PIKASTA APUA!!Ulkomaan reissua pukkaa TIETÄÄKÖ KUKAAN???

Miten Rodokselta saa noita lasten purkkiruokia ja korvikkeita vai pitäneekö kaikki ottaa täältä asti mukaan?

Toinen juttu on sit se et tyttö on aika huono juomaan vettä et miten sen sais juomaan tarpeeksi jos on kovin kuuma,vinkkejä?? :)

Kiitos jo etukätehen vastauksita. :)
 
neiti ei vielä osaa juua noista pulloista ku nokkamukikaan ei vielä ihan luonnistu :/ mehujäätä vois kokeilla. täällä oon kokeilli sekottaa hedelmäsosetta veteen ns. mehuksi mut eipä sekään oo auttanu. pitänee kysässä tuolta suomi 24 :)
tyttö on 8kk :)
 
Viimeksi muokattu:
"lyydia"
Ehdottomasti korvikkeet mukaan ja ottaisin myös purkit suomesta. Olimme toukokuussa rhodoksen kaliteassa ja ruokia löytyi heikosti. Ja kun kun onnistuin jotain löytämään, niin maku oli niin vieras, että jäi syömättä. Onneksi otin puurojauheita kotoa mukaan, niillä mentiin lähes koko viikko.
 
ok kiitos tiedosta,meillä toi puuro ei uppoo ei sit millään mut muuten on kaikkiruokanen eli toivoa olis noitten eksoottisten ruokien suhteen :) no pitänee nyt tässä vielä miettiä tuota ruokajuttua et mitä ottaa ja kuinka paljon :)
 
"ummelwalad"
Laita korvikkeen joukkoon hieman vettä. Itse olen lapsille tehnyt korvikkeet jauheesta ja kesähelteillä olen tehnyt hieman laimeampaa korviketta, jos vesi ei ole meinannut upota. :)

(Tällä tavalla lapsi siis juo enemmän saadakseen saman energiamäärän.)
 
  • Tykkää
Reactions: höyhen83

Yhteistyössä