Pikaiset terveiset...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Huhheijaa, että on ottanut lujille mutta nyt nokka ja suunta ylöspäin. Viime vkl alkoi se kuumeilu. Maanantaina kuumetta oli yli 40 astetta, ja mahakipu alkoi hurjana. Ip:ksi sain ajan lääkäriin, mutta ap:n aikana olin kotona jo taju kankaalla ja piipaalla tulin sairaalaan. Tulehdusarvot yli 200, verikokeita, pissakokeita, röntgenkuvia, ultraäänikuvauksia... Osastolle. Antibiootteja tiputuksessa 6 annosta päivässä, tiistaina tulehdusarvot vähän alle 400, antibiootteja samalla kaavalla. Keskiviikkona arvo pitkälle yli 400, lääkkeet vaihtoon, sama annostus. Tänään tuo arvo enää taas reilut 200. Kipulääkkeitä syöty pienen vuoren verran. Syy: kohtutulehdus, sen syy tuntematon. Isä ja lapset pärjää isovanhempien avulla, mie koitan toipua ajatuksella, että ensiviikolla vois päästä kotiin. Että näin meillä... Nyt jos vielä osaan tän viestin lähettää, niin koen olevani nero. Sain pojan i-podin lainaan, mutta en oikein osaa käyttää tätä... Vielä. Tulenee tutuksi vkl:n aikana ;) :D

voihan kurjuus. Paranemisia! Toivottavasti tulehdusarvot laskee nopsaan. Itsellä kun oli kohtutulehdus, pääsin kotiin kun arvo oli 80. Mulla kanssa oli mahakipu aivan hirveää kauhulla muistelen aina välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Kiitos, nyt nukkumaan ja huomenna jatkuu treeni tän laitteen kanssa. Nyt mulla kuulkaas on aikaa ;), sitä ihan omaa ja yllin kyllin. Itseasiassa ihan sairaan tylsää. Mutta juu, kiitos myötäeläjille, on tää aika tauti.

Ei oikein voi kuitenkaan sanoa että nauti olostasi :/

Mutta jaksuja.

Yhteistyössä