Pikagallup: kerronko tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuskaa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuskaa..

Vieras
Kaksi vuotta minuun rakastuneena ollut mies kertoi minulle eilen, että on tavannut erään naisen. Harmi vaan, että noin viikko sitten vihdoinkin tajusin, että hän on se mies, kenen kanssa haluan saada lapsia.

Kerronko nyt, jotta hän saan vapauden valita? Vai annanko hänen koittaa onneaan tämän naisen kanssa ja kuulla joskus, kuinka ajatukseni sittenkin muuttuivat? Tiedän, että joskus sen hänelle kuitenkin kertoisin.

Kerronko vai en?

Siis oliko mies tämän kahden vuoden ajan toivonut lasta ja olit kieltäytynyt vai mikä juttu tässä on?

Jos hän muuten vain on rakastunut taas seuraavaan, niin turha yrittää roikkua mukana. Taas kahden vuoden päästä on vuorossa kolmas, kun rakastuminen on ohi vai?

Tapailimme vajaan kuukauden kaksi vuotta sitten enkä tuntenut silloin tällaisia tunteita häntä kohtaan. Siksi erosimme, mutta pysyimme ystävinä. Viikko sitten tämä tunne tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Eilen taas kuulin, että hän on nyt itse löytänyt jonkun. En pystynyt sanomaan mitään. Olin mennyt tapaamiseen sillä mielellä, että nyt näen hänet "uusin silmin". Tämä on kuin elokuvasta.

Alkuperäinen kirjoittaja tuskaa..:
Kaksi vuotta minuun rakastuneena ollut mies kertoi minulle eilen, että on tavannut erään naisen. Harmi vaan, että noin viikko sitten vihdoinkin tajusin, että hän on se mies, kenen kanssa haluan saada lapsia.

Kerronko nyt, jotta hän saan vapauden valita? Vai annanko hänen koittaa onneaan tämän naisen kanssa ja kuulla joskus, kuinka ajatukseni sittenkin muuttuivat? Tiedän, että joskus sen hänelle kuitenkin kertoisin.

Kerronko vai en?

Kysytkin vielä. Heitä äijä mäelle elämästäsi, vai haluatko tosiaan katsella kummanko ottaa. Nosta tyttö rimaasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rima tapeissaan:
Kysytkin vielä. Heitä äijä mäelle elämästäsi, vai haluatko tosiaan katsella kummanko ottaa. Nosta tyttö rimaasi.

Eikö asia ole pikemminkin toisinpäin, pitäisikö sen miehen olla nyt ikionnellinen kuullessaan että ap on suuressa armossaan päättänyt että mies kelpaa hänen lastensa isäksi?

Sitäpaitsi nyt kun ap on vasta viikko sitten saanut tämän idean, niin eikö olisi parempi vielä katsella tilannetta. Ehkä hänen mielensä muuttuu taas ja kyseinen mies lakkaa kiinnostamasta.

Päätin kertoa. Kaikki kortit pöytään.. häviö tuli. Hän sanoi, että on vihdoinkin kamppaillut itsensä minusta irti ja haluaa nyt todella katsoa mitä tämän naisen kanssa tulee. Tunteet eivät kuulemma koskaan varmasti kokonaan kuole, mutta nyt uudelleen suden suuhun heittäytyminen (varsinkin ilman mitään takeita) kuulostaa liian suurelta riskiltä, jota hän ei oman mielenterveytensä takia voi ottaa.

Ymmärrän häntä ja kärsin oman tappioni. Sen, että olin niin pitkään liian kapeakatseinen. Ehkäpä heistä ei tule mitään ja saamme vielä kerran mahdollisuuden kokeilla meitä. Sillä välin keskityn siihen, että lumi alkaa sulaa ja aurinko tulee esiin. Kiitos vastanneille.

No niin. Ethän sitten yritä kiilata väkisin heidän onnensa väliin tekeytymällä "pelkäksi ystäväksi", siis kun aikaa myöten tutustut molempiin, parina ? "Ystäväksi", jonka luokse mies voi tulla huolineen, kun heidän parisuhteessaan on jokin kriisi? Kaipa sitten olet rehellinen jatkossakin myös miehen kumppanille ja myönnät että tunteita on, senkin uuhalla että he haluavat ottaa etäisyyttä sinusta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Päätin kertoa. Kaikki kortit pöytään.. häviö tuli. Hän sanoi, että on vihdoinkin kamppaillut itsensä minusta irti ja haluaa nyt todella katsoa mitä tämän naisen kanssa tulee. Tunteet eivät kuulemma koskaan varmasti kokonaan kuole, mutta nyt uudelleen suden suuhun heittäytyminen (varsinkin ilman mitään takeita) kuulostaa liian suurelta riskiltä, jota hän ei oman mielenterveytensä takia voi ottaa.

Ymmärrän häntä ja kärsin oman tappioni. Sen, että olin niin pitkään liian kapeakatseinen. Ehkäpä heistä ei tule mitään ja saamme vielä kerran mahdollisuuden kokeilla meitä. Sillä välin keskityn siihen, että lumi alkaa sulaa ja aurinko tulee esiin. Kiitos vastanneille.

Taidat ottaa takaisin, jos ei haluakaan olla toisen naisen kanssa. Olette reppanoita kumpikin.

Tapailimme vajaan kuukauden kaksi vuotta sitten enkä tuntenut silloin tällaisia tunteita häntä kohtaan. Siksi erosimme, mutta pysyimme ystävinä. Viikko sitten tämä tunne tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Eilen taas kuulin, että hän on nyt itse löytänyt jonkun. En pystynyt sanomaan mitään. Olin mennyt tapaamiseen sillä mielellä, että nyt näen hänet "uusin silmin". Tämä on kuin elokuvasta.

Kilpailuvietti siellä nostaa päätään, kun mies näyttääkin kelpaavan muille -haluat omaksi.

Teit varmasti ihan oikein. Koska ette ole tiiviisti olleet yhdessä tänä kahden vuoden aikana, sinä kyllä toivut tapahtuneesta. Parempi, että asia tuli kerralla selväksi, vaikka se tuskaa nyt onkin. Ei ehkä kannata jäädä miettimään, jättääkö mies nykyisen ihastuksensa vaan koettaa ottaa elämästä kiinni.

Vajaan kuukauden tapailun -montako tapaamiskertaa se sisälsi, tiedät haluavasi juuri tämän miehen kanssa lapsia... Toisaalta, olette oiva pari, jos mieskin on ollut sinuun "rakastunut" kaksi vuotta muutaman tapaamiskerran perusteella.

Koittakaas nyt erottaa se kiima ja rakkaus toisistaan :-)

Hyvin tehty. Eniten meitä kaduttavat kuitenkin tekemättömät kuin tehdyt asiat. Nyt vain katse eteenpäin. Mikään ei ihmisen elämässä lopulta ole kiveen kirjoitettua.