[QUOTE="joopajoo";22330651]Ja olihan paino jo kilon noussut eli siitä se alkaa.[/QUOTE]
paino voi heitellä muutenkin päivän aikana tai tiettyinä aikoina kuusta
paino voi heitellä muutenkin päivän aikana tai tiettyinä aikoina kuusta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hassua että aina kaikki leimataan kateellisiksi.
Se on se argumentti mitä käytetään kun ei ole mitään oikeaa järkevää sanottavaa.
Mun ei ainakaan tarvitse kadehtia, kunhan huomautin että laihduttaminen ei ole niin yksioikoista että koko ajan paino tippuisi tasaisesti ja olen edelleen sitä mieltä että elokuu oli juuri eli ei voi mainostaa pysyvää painonpudotusta.
Itku pitkästä ilosta. Joulun jälkeen aloittajan kilot on tulleet jo takasin. Se siitä pikadietistä.
Itku pitkästä ilosta. Joulun jälkeen aloittajan kilot on tulleet jo takasin. Se siitä pikadietistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Proteiinia ja vettä;25091643:Minulla tuli raskauskiloja todella paljon (37kg) ja 2kk lähti 41kg paljolla proteiinia sis ruualla ja vettä! Liikuntana oli/on vaunu-ulkoilu. Nyt on mennyt 9kk ja syön edelleen proteiinista ruokaa myös paljon muuta( eli syön mitä tekee mieli) , paino on pysyny samana et kylhän tätäkin kutsuisin pikadietiksi? huuhaata sanon minä et paino tulee tuplana-triplana takas! Nyt 174cm ja 56kg![]()
Aina törmää tällasiin mukaviin kannustajiin, ettei vaan omat kilot ois liian katkerasti kiinni vyötäröllä vai mikähän vaivaa..Kyllä te molemmat lihotte nuo takasin. Ihan turha yrittää. Pikadietit ei tuo pysyvää muutosta. Ensi kesänä on samat 8kg tai jopa 10-15kg kummallakin takaisin.