Pikadieetillä lähti 8 kg ja on pysynyt pois!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oon niin iloinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onpas täälä tosiaankin paljon kateellisia ja kovin negatiivinen kommentointi aiheesta kuin aiheesta.

Onnea ap:lle! Hyvin tehty! Ja nyt kun tiedät, miten hyvältä tuntuu olla laiha, niin uskon, että sulta löytyy pitkäjänteisyyttä ja tahtoa pysyä noissa terveemmissä ruokatottumuksissa. Vaikka joulukin tulee, niin silti vaan tahdonlujuutta...

Itse olen laihtunut elokuun alusta 7kg vain sillä, että palasin töihin äippälomien ja hoitovapaan jäljiltä. Kun lapsi meni hoitoon ja elämälle tuli selkeämpi oma rytmi, niin on ollut helpompi järkätä liikuntaharrastuksia ja pitää napostelut kurissa. Oon kanssa todella onnellinen tästä uudesta ulkomuodosta ja nautin, kun voin taas käyttää niitä vaatteita, jotka oli mun lemppareita ennen raskautta.

[QUOTE="joopajoo";22330651]Ja olihan paino jo kilon noussut eli siitä se alkaa.[/QUOTE]

Niin. Tai sitten se voi olla myös ihan normaalin rajoissa olevaa painonvaihtelua. Se voi tulla vaikka siitä, että on juonut paljon vettä. Järki käteen. Eihän hitaasti laihduttavienkaan paino pysy grammalleen samassa lukemassa päivästä toiseen.

Hassua että aina kaikki leimataan kateellisiksi.
Se on se argumentti mitä käytetään kun ei ole mitään oikeaa järkevää sanottavaa.
Mun ei ainakaan tarvitse kadehtia, kunhan huomautin että laihduttaminen ei ole niin yksioikoista että koko ajan paino tippuisi tasaisesti ja olen edelleen sitä mieltä että elokuu oli juuri eli ei voi mainostaa pysyvää painonpudotusta.

Hassua että aina kaikki leimataan kateellisiksi.
Se on se argumentti mitä käytetään kun ei ole mitään oikeaa järkevää sanottavaa.
Mun ei ainakaan tarvitse kadehtia, kunhan huomautin että laihduttaminen ei ole niin yksioikoista että koko ajan paino tippuisi tasaisesti ja olen edelleen sitä mieltä että elokuu oli juuri eli ei voi mainostaa pysyvää painonpudotusta.

En mä ole mainostanutkaan mitään pysvää! Alkuperäinen aloittaja on niin sanonut. Mulla tulos elokuisen dietin jäljiltä on säilynyt vasta 2kk. Tulevaisuus näyttää.

[QUOTE="vieras";22330886]että tarvitsee laihduttaa kertoo jo jotain henkilöstä.[/QUOTE]

Puhuu ihminen joka on oletettavasti kaikissa elämän osa-alueissa täydellinen? Meinaan muuten en sinuna aukoisi päätä. Jos on kerryttänyt itselleen vararenkaan ja siitä hankkiutuu eroon niin hyvä. Toinen harrastaa tupakointia ja jos sen saa lopetettua hyvä...yks tuhoo maksaansa, toinen vetää lisäaineita minkä ehtii, kolmas riutuu itsensä liian laihaksi...Näitä "syntejä" on vaikka ja kuinka. JA liki pitäen jokaikiseltä ihmiseltä löytyy joku tapa joka ei ole hälle hyväksi, mutta silti hän sitä tekee-

Vain naiset osaa tehdä tästäkin aiheesta vaikean. Jos olet terve laihdut kun syöt vähemmän mitä kulutat. Jos haluat pitää painon syöt sen mitä kulutat. Jos haluat lihota syöt enemmän kuin kulutat.

Pika-Dietti: Syöt vähemmän kuin kulutat. Toimii kuin junan vessa! Aina. JA paino pysyy yhtä varmasti poissa jos alat syödä vain sen verran kuin kulutat.

Minulla tuli raskauskiloja todella paljon (37kg) ja 2kk lähti 41kg paljolla proteiinia sis ruualla ja vettä! Liikuntana oli/on vaunu-ulkoilu. Nyt on mennyt 9kk ja syön edelleen proteiinista ruokaa myös paljon muuta( eli syön mitä tekee mieli) , paino on pysyny samana et kylhän tätäkin kutsuisin pikadietiksi? huuhaata sanon minä et paino tulee tuplana-triplana takas! Nyt 174cm ja 56kg :)

Alkuperäinen kirjoittaja Proteiinia ja vettä;25091643:
Minulla tuli raskauskiloja todella paljon (37kg) ja 2kk lähti 41kg paljolla proteiinia sis ruualla ja vettä! Liikuntana oli/on vaunu-ulkoilu. Nyt on mennyt 9kk ja syön edelleen proteiinista ruokaa myös paljon muuta( eli syön mitä tekee mieli) , paino on pysyny samana et kylhän tätäkin kutsuisin pikadietiksi? huuhaata sanon minä et paino tulee tuplana-triplana takas! Nyt 174cm ja 56kg :)

Mahtavaa, ensimmäinen omaa kokoluokkaani, joilta kaipaisin vinkkejä ruokailuun ja liikuntaan. Onko muilla hoikkavartaloisilla vinkkejä painonpudotukseen lihasmassan kasvatuksen yhteydessä? Sanotaan, että isokokoisten laihduttaessa viimeiset kilot ovat vaikeimmat. Olen lähtötilanteessakin hoikka, mutta haluaisin takaisin todelliseen kuosiini.

Painoni nousi masennuslääkkeiden myötä 51kg -> 60 kg ja pituus 170 cm. Joogaan ja käyn kuntosalilla 1-3 kertaa viikossa. Syön hyvin proteiinipitoista ruokaa ja paljon vihanneksia sekä hedelmiä. Olen kasvissyöjä ja suosin luomu ja lähiruokaa.

Nyt olen saanut kropasta kaikki kuona-aineet ja ylimääräiset nesteet pois kevytpaastolla, mikä pudotti pari kiloa. En usko todellakaan pikadieetteihin, mutta kurinalainen itsestään huolehtija voi pitää yllä painoaan ja lihaskuntoaan halutessaan. Olen elämäntapaliikkuja ja terveellisesti syöjä, mutta lääkitys muutti ruokahalua huomattavasti aiempaa suuremmaksi.Yritän päästä tavoitekuntoon, jota pidän yllä nyt kun kroppaani ei häiritse lääkkeet. Olen ollut lapsesta asti hyvin hoikka, joten melkein kymmenen kilon painonnousu on tuntunut hyvin vaikealta.

Onnea sulle!

Ite oon helmikuun alkupuolelta laihduttanut 8kg, vielä pitäisi kuutisen kiloa pudottaa... Aloittaisin muuten jonkun paljon syömisiä karsivan dieetin, mutta nuoren ikäni(alle 15) vuoksi en oikein voi, kun en itse ruokiani valmista...

Oon siis 172cm/66kg, 60kg on se unelma...

Mullakin tippus 3 kiloa 3 viikossa vähän samantyyppisellä ruokavaliolla ja pelkäsin painon nousua sen jälkeen, mutta eipä ole noussut nyt kahteen viikkoon. Toki syön vähemmän kuin ennen, mutta hiilaria ja sokeria taas.

Orlistat - https://euroclinix.net Hei! Olen kokeillut orlistat ja minulla se tomi hyvin. Pian tuotteen käytön aloittamisen ja vähärasvaisenpaan ruokaan siirtymisen jälkeen paino alkoi pudota, ja kannusti jatkamaan sinnikkäästi tavoitteissa pysymistä ja laihduttamista. Kuukauden kuluttua olinkin jo 6kg hoikempi ja nyt aion vielä jatkaa tuotteen käyttöä että saisin kesällä esiintyä bikineissä uudessa kropassa:) Suosittelen kokeilemaan!

Viimeksi muokattu: