PIKA!! Lähtisitkö näillä viikoilla vielä reissuun??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Okei. Mulla ei ainakaan viimeksi ollut kiinnittynyt vauva.. Eikä oo mahakaan silleen laskeutunu.. Huomaakohan sitä ees niin ite jos vauva kiinnittyy vai saako sen sitten neuvolassa tms tietää vasta.. Hmm..

meilt on kotoa synnarille reilu 100km.... oma esikoinen kaynnisty vesien menol. 1.5h myohemmin oltiin sairaalas. laps synty tast 2h paasta. mut hyvin krkis. ja autos oli pakko olla joten selvisin. supistukset vei ajatukset pois kilometreista. eli jos pystyt istumasn niin lahde. vauva voi syntya nyt tai 41+6...

Lähtisin. Meidän esikoisesta sanottiin 1,5kk ennen laskettua että on niin alhaalla ja kiinni että saattaa lähteä syntymään. No, 39+3 syntyi ja 2,5vrk ekoista säännöllisistä supistuksista syntymään. Turhaan kotona odotat jos on hyvä vointi vielä. Monella on lähin synnäri kauempana.

Muista, että Suomessa on paljon naisia, joilla on satoja km synnytyssairaalaan ja useimmiten heilläkin kaikki sujuu hyvin. Sinulla on esikoinen tulossa, joka todennäköisesti kestää useampia tunteja, joten ajallisesti ehditte hyvinkin ajella sieltä anoppilasta omaan sairaalaan. Eli minä lähtisin ja ottaisin vaikka sairaalakassin mukaan varuiksi.

Noista lääkärien ennustuksistakaan ei voi tietää. Yhdellä kaverilla oli,pitkä odotus, kun lääkäri oli sanonut pari viikkoa ennen laskettua aikaa, että syntyy kohta. Meni kaksi viikkoa yli ajan, joten pitkäksi kävi odottelu.

Omalla tuntumalla täytyy päätös tehdä. Jos lähtisin reissuun, niin lähtisin sillä ajatuksella, että jos olo muuttuu yhtään, niin lähdettäisiin heti takaisin.

Noh mies lähti käymään anoppilassa mutkan. Tuo sieltä samalla kasan vauvantavaraa mitä anoppi on ostanut meille (ja ne tavarat pitäis olla siis meillä mielellään ennen kuin vauva syntyy). Sillä varauksella lähti että jos jotakin nyt sattuis tapahtumaan mä soitan miehelle ja hän tulee sit takasin kotiin vaikka keskellä yötä. Alavatsa on ollu kipeenä taas ja vatsa sekaisin.. Mutta saa nähdä meinaako nuo nyt mitään..

Yhteistyössä