pika gallup: kumman väriset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vilkas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta-harmaat on meillä ja on ajattoman tyylikäs, molemmille sukupuolille sopiva väri, eikä ees kovin likaherkkä. TYkkään...jos vaihtaisin, niin tytölle haluaisin emmaljungan ruskee vaaleanpunaisen...

Mulla oli kans Herquleksen ruskea/beiget ja tykkäsin niistä ihan älyttömästi, ovat hiukka harvinaisempi väri ja sopii myös mun väreihin.;) Nyt kun jouduin tuplia hankkiessani tyytymään musta/oliivinvihreään, ei kiva, liian synkät mun lookiin.:)

Meillä ruskea-beiget Briot ja on hienot. Beige on aika vaalea, mutta hyvin on puhtaana pysynyt, kun sateella ja kostealla ilmalla on sadesuoja päällä. Mua ainakin kyllästyttää tuo ainainen musta.

Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
tää on vaikea.
varmaan.. en osaa sanoa. ehkä ruskea kuitenkin vaikk musta pysyy puhtaana paremmin. =)

Kyllä ne kuolan mukana valuvat ruoan jämät tai puklu näkyy siinä mustassa vaan pirun paljon enemmän!
Mutta laadukkaasta kankaasta ne myös lähtevät märällä pyyhkimällä. ;)

Ruskeabeiget ihan siitä syystä, että ne eivät heti näytä likaisilta. Kura hukkuu niihin aika näkymättömiin. Mustassa pienikin pölyhiukkanen erottuu. Kumpikaan vaihtoehto ei kuulu kyllä värisuosikkeihini.

Yhteistyössä