Pika-apuja, roska silmässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelgaP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on roska silmässä ja pitää koko ajan hieroa silmää eikä näy luomen alla roskaa mutta tiedän että sielä on roska kun oli ilmassa sahan purua! Mitä teen olen kokeillut huuhdella ja ei auta

Aamulla viideltä heräsin järkyttävään kipuun. Silmässä roska. Todella kipeä oli ja silmä vuoti kauheasti. Silmätipat vain lisäsi kipua.
Kokeilin saunaa ja suihkua sillmät auki - vinkin luin näiltä sivuilta. Auttoi. Kiittos!!!

mun isoveljellä on ollut roska silmässä mun piti olla hoitaja se tuntuu inhotavalta.eilen mulla meni roska silmään.vinki,kannataa käden lämpöisenä vedellä huutoo silmä ja sitten jos näkyy roska ota pois sitten lepäämään n,20 sekkaa jos vielä tuntuu roska silmässä niin kannataa käydä kyssissä.

KIITOS! Tän avulla multa lähti roska silmästä! Se oli 2 tuntia luomen alla jo ollut ja raapas joka silmänräpäyksellä. Mulla siis meni töitä tehdessä muhaa (sahanpurua) silmään, jota sitten heti aloin vedellä huuhtelemaan, mut ei lähteny. Se vesi oli kyllä viileää ja otin aina käteen ja nakkasin silmään. Tuskallista oli olla tutun rippijuhlissa ja luulempa että kaikki huomasivat ongelman sen silmän kaa ku yritin olla hankaamatta mutta silti aina käsi kävi.

Yhteistyössä