V
vieras
Vieras
Tein äsken taas sen päällyksen, sulatin voin, lisäsin tomusokerin+kaakaojauheen. Ja vi***ks meni... Hetken kesti niin alkoi 'erottumaan'. Annatteko voin jäähtyä ennen kuin lisäätte tomusokerin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tein äsken taas sen päällyksen, sulatin voin, lisäsin tomusokerin+kaakaojauheen. Ja vi***ks meni... Hetken kesti niin alkoi 'erottumaan'. Annatteko voin jäähtyä ennen kuin lisäätte tomusokerin?
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:Mä en ole kyllä pitkän mokkapalaurani aikana törmännyt moiseen.
Enkä jäähdyttele voita.
Laitatko tarpeeksi sitä tomua?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:sekoita kunnolla
Alkuperäinen kirjoittaja v:En minäkään jäähdyttele mitään. Ainesosat ei sinulla tainnut olla ihan balanssissa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:Mä en ole kyllä pitkän mokkapalaurani aikana törmännyt moiseen.
Enkä jäähdyttele voita.
En mäkään ennen, mutta nyt on viimeiset 10 kertaa käynyt aina näin. Enkä ole koskaan oikeen jäähdytelly voita... kyllä laitan ihan ohjeen mukaan, samoin kuin olen aina tehnyt.
Voisko olla, että sinne pitäs eka laittaa pelkkä tomusokeri ja perästä vasta lisätä kaakaojauhe?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:Mä en ole kyllä pitkän mokkapalaurani aikana törmännyt moiseen.
Enkä jäähdyttele voita.
En mäkään ennen, mutta nyt on viimeiset 10 kertaa käynyt aina näin. Enkä ole koskaan oikeen jäähdytelly voita... kyllä laitan ihan ohjeen mukaan, samoin kuin olen aina tehnyt.
Voisko olla, että sinne pitäs eka laittaa pelkkä tomusokeri ja perästä vasta lisätä kaakaojauhe?
Alkuperäinen kirjoittaja hn:lisää vaan tomusokeria!!! se tasottuu kyllä!!
Alkuperäinen kirjoittaja No:Ihan mielenkiintoisen näköistä mössöä.
Laitoitko kylmää kahvia kuumaan voihin?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja No:Ihan mielenkiintoisen näköistä mössöä.
En, en laittanut ollenka kahvia/vettä.
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja No:Ihan mielenkiintoisen näköistä mössöä.
En, en laittanut ollenka kahvia/vettä.
Ei oikein sitten tajua.
Itse sulatin eilen voin kattilassa ja lisäsin siihen kahvin, annoin jäähtyä ja lisäsin
tomusokeriin sekoitettuna kaakaon + tomusokeria niin, että tuli sopivan löysää levitettävää.
Olisiko kaakao ollut jotenkin härskiintynyttä, rasvaahan siinäkin on?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tässä kuva ekasta fucking satsista:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5003120.jpg