PIKA-APUA! Turun Omenahotelli, aamiainen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omppu

Vieras
Turkulaiset! Missä Turun Omenahotellin vieressä olisi jokin kahvila-leipomo tms. jossa voisi nauttia aamiaista? Pelkkä kahvi ei riitä, sillä mukana 3 lasta. Emme saaneet enää "normi" hotellista yösijaa.

 
Siitä on lyhyt kävelymatka vaikkapa Kauppahalliin, tai no yleensäkin keskustaan, missä kaikki kahvilat ovat. Fontana on tosi viihtyisä kahvila ainakin, myös Hansa-korttelissa löytyy kahviloita, en ole siellä nyt kyllä aikoihin käynyt, taikka Sokoksen kahvila, tai Sokoksen vieressähän on Sokos Hotel Hamburger Börs, ottaisivatkohan ihan vain aamiaiselle maksusta? Vaihtoehtojahan on! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Poppins:
Siitä on lyhyt kävelymatka vaikkapa Kauppahalliin, tai no yleensäkin keskustaan, missä kaikki kahvilat ovat. Fontana on tosi viihtyisä kahvila ainakin, myös Hansa-korttelissa löytyy kahviloita, en ole siellä nyt kyllä aikoihin käynyt, taikka Sokoksen kahvila, tai Sokoksen vieressähän on Sokos Hotel Hamburger Börs, ottaisivatkohan ihan vain aamiaiselle maksusta? Vaihtoehtojahan on! ;)

Kiitos näistä! Turussa oltu viimeksi pari vuotta sitten, mutta tällaista palvelua ei silloin tarvittu =) Täytyykin miettiä tuota Sokkarin aamiaista...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kannattaa:
Lähtee siitä kävelemään, samalla kadulla omenahotellin kanssa. Rautatieasemalta poispäin kävellessä. 3 beans, parasta kahvia, maalaissämpylöitä ym.

Se on ehdottomasti Turun parhaimpia kahviloita, pieni, kodikas ja ihan uskomattoman hyvää <3
 
Alkuperäinen kirjoittaja kannattaa:
Lähtee siitä kävelemään, samalla kadulla omenahotellin kanssa. Rautatieasemalta poispäin kävellessä. 3 beans, parasta kahvia, maalaissämpylöitä ym.

Ah, sämpylät kuulostaa hyvältä. Ihanaa, että täältä löytyy apua!
 
Turun Omenahotelli on tosi hyvä paikka. Oltiin siellä vasta viikko sitten ja oli tilavat huoneet ja siistiä. Oli paljon lapsiperheitä. Tykkäsin. Syötiin aamiainen siinä Cafe Picnicissä kun se kuului hotellin aamiseksi, oli 5,50e/hlö. :)
 
Joo mäkään en ole turkulainen, mutta asuin siellä aikaisemmin jonkin aikaa ja sen takia vastasin, en tosiaan edes tiedä kaikkia uusimpia kahviloita mitä siellä nykyään on, kävelykatu on kehittynyt ainakin, ja sielläkin on joku kiva kahvila, nimeä en tosin muista, mutta torilta kun lähtee Yliopistonkatua kävelemään niin oikealla puolella about stockan ovien kohdalla se silloin oli, tiedättekö muut nimeä? Tai sitten toihan tuntui olevan hyvä toi 3 beans.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Turun Omenahotelli on tosi hyvä paikka. Oltiin siellä vasta viikko sitten ja oli tilavat huoneet ja siistiä. Oli paljon lapsiperheitä. Tykkäsin. Syötiin aamiainen siinä Cafe Picnicissä kun se kuului hotellin aamiseksi, oli 5,50e/hlö. :)

Ompun sivuilla lukee vain, että tällä hetkellä ei aamiaista Turun ompussa, joten luulin ettei ole yhteistyökumppania. Kyllä tämä on hyvä palsta! Paljon tietoa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja omppu:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Turun Omenahotelli on tosi hyvä paikka. Oltiin siellä vasta viikko sitten ja oli tilavat huoneet ja siistiä. Oli paljon lapsiperheitä. Tykkäsin. Syötiin aamiainen siinä Cafe Picnicissä kun se kuului hotellin aamiseksi, oli 5,50e/hlö. :)

kuinka kaukana Picnic on Ompusta?=
 
Alkuperäinen kirjoittaja omppu:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Turun Omenahotelli on tosi hyvä paikka. Oltiin siellä vasta viikko sitten ja oli tilavat huoneet ja siistiä. Oli paljon lapsiperheitä. Tykkäsin. Syötiin aamiainen siinä Cafe Picnicissä kun se kuului hotellin aamiseksi, oli 5,50e/hlö. :)

Ompun sivuilla lukee vain, että tällä hetkellä ei aamiaista Turun ompussa, joten luulin ettei ole yhteistyökumppania. Kyllä tämä on hyvä palsta! Paljon tietoa!

Omenassa hotellihuoneen seinällä luki viime viikolla, että sinne Cafe Picniciin voi mennä ilman, että olis etukäteen mitään maksanut eli vaikka ei olis varauksen yhteydessä tilannut aamiaista. :) Näin mekin tehtiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja omppu:
Alkuperäinen kirjoittaja omppu:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Turun Omenahotelli on tosi hyvä paikka. Oltiin siellä vasta viikko sitten ja oli tilavat huoneet ja siistiä. Oli paljon lapsiperheitä. Tykkäsin. Syötiin aamiainen siinä Cafe Picnicissä kun se kuului hotellin aamiseksi, oli 5,50e/hlö. :)

kuinka kaukana Picnic on Ompusta?=

Se on melkeinpä nurkan takana... Yliopistonkadulla. Muutama sata metriä.
 
En tiedä, tuuleko tämä myöhässä, mutta Naantalin Aurinkoinen on ihan lähellä Omenahotellia.
Osoite on Humalistonkatu 16, eli hotellilta noin 200 metriä Rautatieaseman suuntaan.
 

Similar threads

O
Viestiä
6
Luettu
2K
A
L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä