M
mä
Vieras
onko totta et se meedio tietää kaiken niin hyvin vaik ei oo muka kuullu talon tapahtumista aiemmin..mä en oikein usko...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Mä kyl haluun uskoo......
montaks jaksoo sitä o muuten tullu ku mä katoin eilen ekan kerran :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Mä kyl haluun uskoo......
Toinen jakso tuli eilen
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:En tiedä mitä ajatella siitä meediosta. :/ Jotenkin hän tuntuu niin epäuskottavalle, mut kummiskin niin aidolle.. en kyllä tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Mä kyl haluun uskoo......
Toinen jakso tuli eilen
missä ne oli siin ekas jaksos? Mitä siin tapahtu?
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:Meedio on kuulemma oikeasti taitava ja asiansa osaava. Sanoo tuttu joka on käynyt hänen istunnoillaan, tai mitä ne nyt on....
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:Meedio on kuulemma oikeasti taitava ja asiansa osaava. Sanoo tuttu joka on käynyt hänen istunnoillaan, tai mitä ne nyt on....
Miten sen istunnolle pääsisi? :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Mä kyl haluun uskoo......
Toinen jakso tuli eilen
missä ne oli siin ekas jaksos? Mitä siin tapahtu?
:attn: :attn: :attn: