piiri ohjelmasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos on hyvä tuntemaan niitä energioita, ni miksipä ei vois tulkita niitä oikein.

Kadonneista ihmisistä on paha lähteä etsimään sitä energiaa. Se energia jota ne tuntee ja tulkitsee, jää tapahtumista, ei ihmisistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
En tiedä mitä ajatella siitä meediosta. :/ Jotenkin hän tuntuu niin epäuskottavalle, mut kummiskin niin aidolle.. en kyllä tiedä.

Peesailen...

Juontaja minnuu kuitenkin häiritsee. Kuinka paljon niissä hänen reaktioissaan ja tuntemuksissaan on sitten sitä näyttelijää mukana? Häntä en osaa ottaa tosissaan lainkaan, meedioon taas haluan uskoa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Meedio on kuulemma oikeasti taitava ja asiansa osaava. Sanoo tuttu joka on käynyt hänen istunnoillaan, tai mitä ne nyt on....

Miten sen istunnolle pääsisi? :attn:

No itse en ole käynyt, mutta pitää istuntoja jossain Helsingissä ja ovimaksulla pääsee sisään. Käsitin että ovat avoimia tilaisuuksia tai jotain. Ainakaan ei tartte ilmoittautua etukäteen. Tämä mun tuttu oli saanut viestejä "rajan takaa".

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Mä kyl haluun uskoo......

montaks jaksoo sitä o muuten tullu ku mä katoin eilen ekan kerran :attn:

Toinen jakso tuli eilen

missä ne oli siin ekas jaksos? Mitä siin tapahtu?

:attn: :attn: :attn:

jaksot voi kattoo netistä subin sivuilta..

Mä oon kans lukenu tuosta suomalaisesta meediosta, että on työssään ihan pätevä. Mutta ärsyttää ne ohjelman osiot, joissa juontaja jätetään "kokemaan" yliluonnollisia juttuja, joista ei kuiteskaan jää mitään konkreettista katsojalle. Ihan sama hommahan on Most haunted-ohjelmassa, näkyy jotain pimeässä lenteleviä koiperhosia ja kuuluu "kopinoita" sieltä täältä. ja aina "paleltaa" tai "tuntuu jonkin läsnäolo"...Subin ohjelmassa se meedio on lisäksi jotenkin falskin oloinen korvakoruineen ja viimeisteltyine hiuskuontaloineen, siihen vielä se ihana aksentti tai mikä lie cockneyn murre päälle...

Yhteistyössä