piip yh:äidit

• Viestiketjun aloittaja m ja kaks pikkusta poikaa
  • Ensimmäinen viesti
Jahas
Yh tai mikä vaan, niin ei ole ihan yksinkertaista ottaa toisen lapsia "omikseen". Aikaa se vie väkisin ja paljonkin.. Tasapuolinen voi toki olla kaikkia lapsia kohtaan, mutta oma lapsi on aina se oma kuitenkin.. Toisenkin lasia voi oppia rakastamaan, mutta aikaa se vie.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:
Ja alkokin niille taitaa maistua hyvin... :|
Joo mäyris menee päivittäin. B)
joo ja parhaimpana kaks.. :LOL: :LOL:
Tulee halvemmaksi ostaa lava kuin kaks mäyristä. B)
Niin tai hakee rekalla Tallinnasta :D

Koska lähdetään? B)

m ja kaks pikkusta poikaa
on se kuitenkin hyvä et jotkut näistä vakio lehmistä sai tähänkin keskusteluun kirjoittaa juomisistaan!! miksette voi vain kirjoittaa niíhin mihin yleensäkin kirjoitatte tonne seksi palstalle niin ku harava teetkin

Koska lähdetään? B)
No sama kai se on heti mennä ku ei noi yyhoot lapsistakaan yhtään välitä :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja m ja kaks pikkusta poikaa :
on se kuitenkin hyvä et jotkut näistä vakio lehmistä sai tähänkin keskusteluun kirjoittaa juomisistaan!! miksette voi vain kirjoittaa niíhin mihin yleensäkin kirjoitatte tonne seksi palstalle niin ku harava teetkin
Ööö, mitähän sä sekoilet? :whistle: Kyllä mä kirjoittelen yleensä täällä enkä ole ikinä mitään kirjoittanut seksipalstalle, että sori nyt vain. :whistle:

Ap:ta panettaa aivan selvästi ja yh-seurustelukumppaninsa antoi pakit. :LOL: :LOL:

Jaa
Kyl se tosi on, että joskus isä on parempi vaihtoehto yh:ksi kuin äiti. Tiedän erään tapauksen jossa se "vika yksilö" todellakin oli äiti. Onneksi tajus jättää suosiolla lapsensa isälle.

Okei ei muuta kun menoksi! Ketkä tekee juomatilauksen? Se pitää tehdä nopiaan sitte! :attn:
No eiköhän se sitä keppanaa oo? Sitähän me yyhoot lipitetään lähiräkälässä joka viikonloppu ku ei oo vara parempaa juomaa ostaa :LOL:

yh
Alkuperäinen kirjoittaja m ja kaks pikkusta poikaa:
hitto ku menee järki yh:äitien kans!!!! arrrg
itsellä kaks lasta ja mielellään haluasi olla sellaisen naisen kans jolla kokemusta lapsista mut ei tarvi enää kyl ihmetellä miksi ne ovat yh:äitejä
hittojen sekopäät!! itse vaik kuinka yrittänyt pitää kaikkia ominaan niin ämmä ei näe ku oman muksunsa ja tämä on kuitenki kolmas kerta ku yritän yh:äidin kans... en tiiä onko vika sit minussa vai missä... vai mikä vattu teitä naisia vaivaa.... onkos se sit niin vaikeaa hyväksyä et mieskin voi olla yh... vai mikäs on... ja onneksi on näin ilta niin en ala kaikkea mitä mielessä olisi kertomaan.... että näin
Mä olen ollut kauan naimisissa ja kolme jo aikuista lasta miehelleni. Erottuamme tein vielä yhden vaikka en isänsä kanssa koskaan yhdessä asunut einkä antanut lasta tunnustaa eli ei maksa elareita mutta tapailevat kuitenkin.
Mikähän musta niin erikoisen tekee?

Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
Kyl se tosi on, että joskus isä on parempi vaihtoehto yh:ksi kuin äiti. Tiedän erään tapauksen jossa se "vika yksilö" todellakin oli äiti. Onneksi tajus jättää suosiolla lapsensa isälle.
Hmm joo mäkin tiedän Yh-isin tyttärenä :D ja en oo muuten yhtään kieroon kasvanu ilman äitipuoltakaan

Muoks. tai oon.. en kai mä muuten yh oiskaan :LOL:

Okei ei muuta kun menoksi! Ketkä tekee juomatilauksen? Se pitää tehdä nopiaan sitte! :attn:
No eiköhän se sitä keppanaa oo? Sitähän me yyhoot lipitetään lähiräkälässä joka viikonloppu ku ei oo vara parempaa juomaa ostaa :LOL:
Kyllä vois kirkasta ottaa pari pulloa. :xmas:

Kyllä vois kirkasta ottaa pari pulloa. :xmas:
No joo siis vierasvaraksi niille illoille ku jonku roudaa himaansa baarista.. B)

JA sen huomaa! :headwall:
Lapsikin tuosta kärsii :'(
Joutuu yksin leikkimään kun äiti vain koneella ja juo kaljaa! Outoja PAAPPOJA käy vähän äitiä "katsomassa" :headwall: :headwall:
Ei likka ole nähnyt mun seurustelukumppaneista kuin kaksi joista toinen oli mun ikäinen. :whistle:

Jaa
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
Hmm joo mäkin tiedän Yh-isin tyttärenä :D ja en oo muuten yhtään kieroon kasvanu ilman äitipuoltakaan

Muoks. tai oon.. en kai mä muuten yh oiskaan :LOL:
Höps, sussa mitään vikaa ole. Tai siis enhän mä kai sitä tiedä, mutta tuskin yh:us taustastas johtuu. Sulla oli vaan viallinen aviomiesehdokas :D

ei yyhoille
:D Suosittelen että jätät ne yh-naiset suosiolla muille miehille. Jos niillä viiraa niin ei ne kelpaa kumppaneiksi. Eikä kiivaiden viiripäiden kanssa kannata muutenkaan sekstailla tai kohta huomaat että se 30:n illan panosi on sinulleKIN raskaana...

Ihmettelen myös miten itse olet yh? Millainen äiti jättää lapset miehelle...

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja ei yyhoille:
:D Suosittelen että jätät ne yh-naiset suosiolla muille miehille. Jos niillä viiraa niin ei ne kelpaa kumppaneiksi. Eikä kiivaiden viiripäiden kanssa kannata muutenkaan sekstailla tai kohta huomaat että se 30:n illan panosi on sinulleKIN raskaana...

Ihmettelen myös miten itse olet yh? Millainen äiti jättää lapset miehelle...
No ei ainakaan yh-äiti.

Yhteistyössä